2016-01-18, 23:17
Medlem
Antonz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofiia1967
Vilka kalle anka snutar det finns i västervik letar efter mordvapen! Det är så man vill gråta åt sopskaften det så kallade kärleksparet har gömt det i ett grannhuset där dom gömmer sig och farbror blå har varit där och kollat! Åfyfan till varje lägenhet brukar det vara ett föråds!kollade rövarna där?inte fan det smarta snutar. En sak till jobbande inte den döde på bion i västervik? Undrar varför han slutade där?det var ju tråkigt att man inte kan sno ur kassan ja ack ack vilken trevlig person han var vila i frid det var visst någon som ropade på hjälpa tro fan det kan det vara en skuld som ska betalas? Sitter nog tryggas där han är skulle jag tro åter kommer snart alla trevliga ni andra skit på er

Dina inlägg är aldrig sammanhängande.
Förstår inte ett skit av det du skriver.
Citera
2016-01-19, 12:07
Medlem
HabitueratSveriges avatar
Finns det någon häktningsframställan?
Citera
2016-01-19, 17:08
Medlem
Här har vi en sörjande flickvän som saknar sin pojkvän som sitter bakom lås och bom!
http://instagram.com/nattiswiman
Förövrigt ligger pojkvännens bmw cab ute på blocket..http://m.blocket.se/kalmar/BMW_e46_3....htm?ca=18&w=1
Citera
2016-01-19, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av money77
Här har vi en sörjande flickvän som saknar sin pojkvän som sitter bakom lås och bom!
http://instagram.com/nattiswiman
Förövrigt ligger pojkvännens bmw cab ute på blocket..http://m.blocket.se/kalmar/BMW_e46_3....htm?ca=18&w=1

Om hennes pojkvän nu är skyldig och ska åtalas, varför biter inte alla anhöriga i det sura äpplet att dom människorna inte är som dom trodde?
Älska dom kan dom göra ändå, men ALLA människor som begår brott och också ha sitt straff, jag blir så sur när jag läser hur dom ska försöka få det till att båda brodin är oskyldiga.
Citera
2016-01-19, 19:10
Medlem
Maulcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HabitueratSverige
Finns det någon häktningsframställan?
Målnr B 4081-15 Kalmar TR.
Citera
2016-01-19, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsWifey
Om hennes pojkvän nu är skyldig och ska åtalas, varför biter inte alla anhöriga i det sura äpplet att dom människorna inte är som dom trodde?
Älska dom kan dom göra ändå, men ALLA människor som begår brott och också ha sitt straff, jag blir så sur när jag läser hur dom ska försöka få det till att båda brodin är oskyldiga.

Tycker ni är hemska människor som sitter och trycker ner familjen och flickvännen på det här viset. Har ni inga känslor alls. Varför skulle bröderna ta död på Christian dom skulle bara följa med och prata den som hade anledning att göra något sådant är I*a och D*a. Dom får väl lägga ut vad dom vill och sälja saker utan att andra ska ha ont i magen av det. Skärp er för faan är ni vuxna eller är ni barnunge?
Citera
2016-01-19, 23:38
Medlem
Citat:

Å fyfan bita i det sura äpplet?? Och vem ska göra det?den stackarn som är död som var där och skulle avstyra bråk eller dom andra två av trion som startade bråket? För det första avstyra bråk okej var därför han dog med en batong i näven? Ganska troligt att han var där för att avstyra bråk tycker det är ganska tydligt när man beväpnar sig till ett slagsmål vad man är ute efter nr 2 vem hade orsak till att slåss? Efter som ni får skallar på trions sid inte kan se vad era änglar höll på med tycker jag det är dax att syna dom kunde vara vem som dog denna natt förstår inte att ni inte fattar att det var ett slagsmål som gick snett.jävligt sorgligt att någon dog! Men tycker att alla kan vänta och se vem som gjorde vad det lär komma fram och ännu sorgligare är snuten inte hittar vapnet som är bra 300 meter därifrån vad är det för husrannsakan jävla kalle anka klantigt värre
Citera
2016-01-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorkfru
Tycker ni är hemska människor som sitter och trycker ner familjen och flickvännen på det här viset. Har ni inga känslor alls. Varför skulle bröderna ta död på Christian dom skulle bara följa med och prata den som hade anledning att göra något sådant är I*a och D*a. Dom får väl lägga ut vad dom vill och sälja saker utan att andra ska ha ont i magen av det. Skärp er för faan är ni vuxna eller är ni barnunge?

MEN om dom nu är oskyldiga, varför sitter dom där dom sitter då?
OM dom är oskyldiga så borde väl det vara bevisat nu?
VARFÖR följer dom ens med då om det inte ens handla om dom från första början?

Dom borde ju vetat att det skulle bli bråk och vem följer ens med?
Ska bli väldigt intressant att se vart detta slutar, vilka som gjort vad och inte så sanningen kommer fram och alla kan sluta spekulera.

Ja varför skulle dom inte få lägga ut och sälja vad dom vill? vart fick du det ifrån?
Du måste vara någon väldigt nära familjen som håller dom om ryggen.
Citera
2016-01-19, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maulca
Målnr B 4081-15 Kalmar TR.

Hur får man fram den ?
Citera
2016-01-20, 14:03
Medlem
Yrpannans avatar
Citat:
Hur får man fram den ?

Kontakta tingsrätten och uppge målnret?
Citera
2016-01-20, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofiia1967
Å fyfan bita i det sura äpplet?? Och vem ska göra det?den stackarn som är död som var där och skulle avstyra bråk eller dom andra två av trion som startade bråket? För det första avstyra bråk okej var därför han dog med en batong i näven? Ganska troligt att han var där för att avstyra bråk tycker det är ganska tydligt när man beväpnar sig till ett slagsmål vad man är ute efter nr 2 vem hade orsak till att slåss? Efter som ni får skallar på trions sid inte kan se vad era änglar höll på med tycker jag det är dax att syna dom kunde vara vem som dog denna natt förstår inte att ni inte fattar att det var ett slagsmål som gick snett.jävligt sorgligt att någon dog! Men tycker att alla kan vänta och se vem som gjorde vad det lär komma fram och ännu sorgligare är snuten inte hittar vapnet som är bra 300 meter därifrån vad är det för husrannsakan jävla kalle anka klantigt värre

Vad skriver du ens? går inte att läsa.
och jag är inte på någons sida, dom som råna och misshandla dea ska få sitt straff, dom andra i bråket på peru ska få sina straff för medhjälp och allt vad det nu är, ALLA på platsen är nog skyldiga till både det ena och det andra.
Citera
2016-01-21, 18:43
Medlem
Kan ni inte bara vara glada att ingen av de är ute bland vanligt folk längre. båda sidor består av ett gäng luffare så va fan, va lite glada nu att vi slipper de år 2016 på våra gator..Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in