2016-01-23, 11:29
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofiia1967
Hej alla dårar och vanligt folk en fråga lägga ut ett mål nr??okej det finns säkert ett mål nr men hur dum i huvudet måste ni vara??vad får ni reda på av det?skulle tro inget utan ni sitter här och fantisera som vanligt!ni måste vara nutida puckon tror att det är mammor eller på något släkt som drömmer eller så!jag är helt säker på att där läcker det ingenting så ni får fortsätta att spekulera era skithål men det blev ju inte bra tänkte på mitt skithål vill inte ha er där.man brukar sätta dom jämför dom som är sämst med röven men min röven är bättre än er så försvinn från min värld.eller vänta jag vill se er as i vitögat alltid se om dom står för vad dom säger.nu har ni dragit igång något som ingen vill ha så alla ni som har era kontakter och så ska bli kul att se vad ni hittat på ska nog lägga ett besök i västervik och se utveckling på er skithål och som vanligt ni trevliga ha en bra dag och ni andra på återseende mina????

Testa stor bokstav och mellanslag, så blir det kanske begripligt.
Citera
2016-01-23, 21:02
Medlem
uffeballaballas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maulca
Målnr B 4081-15 Kalmar TR.

Nån som har begärt ut och laddad upp den där än?
Citera
2016-01-23, 22:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffeballaballa
Nån som har begärt ut och laddad upp den där än?
Nej då, du har alla möjligheter att bli först. Ta chansen.
Citera
2016-01-24, 01:38
Medlem
Maulcas avatar
Målet är under handläggning ännu finns ingen stämningsansökan inlämnad ännu.
Citera
2016-01-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsWifey
Om hennes pojkvän nu är skyldig och ska åtalas, varför biter inte alla anhöriga i det sura äpplet att dom människorna inte är som dom trodde?
Älska dom kan dom göra ändå, men ALLA människor som begår brott och också ha sitt straff, jag blir så sur när jag läser hur dom ska försöka få det till att båda brodin är oskyldiga.

Är så trött på att nästan alla svart målar bröderna varför lägger ingen märke på I*a och D*a för?. Han blev misshandlad dagen innan av 1 som var med på detta bråk. Bara för man var på plats behöver man inte ha gjort något.Tycker detta är sjukt så ni skriver och hänger ut folk när ni inte vet något vad som hände det är bara speklationer man får nog reda på sanningen vem som gjorde det snart.
Citera
2016-01-25, 10:30
Medlem
HabitueratSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av champinjon98
Är så trött på att nästan alla svart målar bröderna varför lägger ingen märke på I*a och D*a för?. Han blev misshandlad dagen innan av 1 som var med på detta bråk. Bara för man var på plats behöver man inte ha gjort något.Tycker detta är sjukt så ni skriver och hänger ut folk när ni inte vet något vad som hände det är bara speklationer man får nog reda på sanningen vem som gjorde det snart.
Du, ge oss denna info då? Du har en del i alla spekulationer då du utelämnar uppgifter som kan minska alla teorier.
Citera
2016-01-25, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HabitueratSverige
Du, ge oss denna info då? Du har en del i alla spekulationer då du utelämnar uppgifter som kan minska alla teorier.

Säger man sin åsikt här så kommentarer ni ändå med att det är bröderna men vet en hel del. Vet tex att när Ch*****an föll till marken så sprang I*a därifrån och var helt upprörd och skrek att hon inte hade gjort något. Så vem tror ni nu har gjort det?
Citera
2016-01-25, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorkfru
Säger man sin åsikt här så kommentarer ni ändå med att det är bröderna men vet en hel del. Vet tex att när Ch*****an föll till marken så sprang I*a därifrån och var helt upprörd och skrek att hon inte hade gjort något. Så vem tror ni nu har gjort det?

du verkar veta en hel del som jag hoppas polisen fått reda på?
Citera
2016-01-25, 13:12
Medlem
Citat:
Inte I*a om man skall tro någon som var på platsen (I*a alltså). Det du skriver gör varken I*a eller någon av de andra mer eller mindre skyldiga.

Enligt dig verkar det som om det funnits en publik på plats, man kan ju undra om de vittnat. För då borde ju saken vara mycket enklare att utreda.
Senast redigerad av Skvallerstugan 2016-01-25 kl. 13:32.
Citera
2016-01-26, 08:14
Medlem
Citat:

Oavsett vad du skriver så är det så att I*a och D*a sitter häktade och kommer bli åtalad för grov misshandel medan bröderna Br*din sitter häktade för mord. Det är vad vi vet och det är vad Polis och åklagare har kommunicerat.

Att användaren sofiia1967 knappt kan göra sig förstådd tror jag har att göra med att människan använder sig av google translate. Det eller så har hon fått en sten i huvudet som barn.
Citera
2016-01-26, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastervikarn
Oavsett vad du skriver så är det så att I*a och D*a sitter häktade och kommer bli åtalad för grov misshandel medan bröderna Br*din sitter häktade för mord. Det är vad vi vet och det är vad Polis och åklagare har kommunicerat.

Att användaren sofiia1967 knappt kan göra sig förstådd tror jag har att göra med att människan använder sig av google translate. Det eller så har hon fått en sten i huvudet som barn.

Jasså konstigt att I*a sitter för mord och mordförsök och D*a begärde inte någon ny häktningsförhandling var där den dagen för 2 veckor sedan. Har du mer skit som du vill sitta och ljuga här? Ta och kolla dina källor lite bättre så slipper du att fantisera.
Citera
2016-01-27, 18:25
Medlem
Citat:
Jasså konstigt att I*a sitter för mord och mordförsök och D*a begärde inte någon ny häktningsförhandling var där den dagen för 2 veckor sedan. Har du mer skit som du vill sitta och ljuga här? Ta och kolla dina källor lite bättre så slipper du att fantisera.

Berätta var det står mord och mordförsök.

http://s16.postimg.org/g1psl3i5x/image.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in