2016-01-21, 14:25
Medlem
fgnms avatar
Lite lite sorgligt att se lite mer framstående spelare från tråden vika sig för botting. Annars tycker jag ändringarna med para-levlandet är bättre än någonsin, inte lika stort hopp mellan casuals och full-time streamers.

På tal och toughness, peakat över 2 miljarder som zdps barb än så länge, märklig känsla att stå mitt i allt kaos utan att tappa hp.
Citera
2016-01-21, 20:24
Medlem
Leksingens avatar
Försöker Rolla Bort Weapon Damage För Cdr På Min Jävla Doombringer På Min Jävla Thorns Crusader, Cirka 300 Rolls, 300 Jävla Forgotten Souls, Kukmycket Gula O Blåa Mats, Och Så Många Jävla Biljoner Guld, Inte En Enda Gång Har Rollen Blivit Cdr, Jag är Så Jävla Galen Just Nu Ja Har Slagit Sönder Stolen Och Skrivbordet. Det Här ä'r Så Jävla Sinnesjukt Ja Kokar Här Lust Att Döda Någon.
Hade Antagligen Kunnat Bara Crafta En Till Negerdoombringer I Cuben Och Rollat Den För Mindre Mats. Mer än 300 Rolls Fattar Ni Hur Jävla Galen Jagf är Just Nu???????????????????????????????????????????????? ?????????????????????
Citera
2016-01-22, 05:59
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Lite lite sorgligt att se lite mer framstående spelare från tråden vika sig för botting. Annars tycker jag ändringarna med para-levlandet är bättre än någonsin, inte lika stort hopp mellan casuals och full-time streamers.

På tal och toughness, peakat över 2 miljarder som zdps barb än så länge, märklig känsla att stå mitt i allt kaos utan att tappa hp.

vilka eller vem syftar du på?
Citera
2016-01-22, 07:55
Medlem
Pf0llz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm

Peakat på strax över 4 miljarder som zdps barb
Citera
2016-01-22, 08:59
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
Försöker Rolla Bort Weapon Damage För Cdr På Min Jävla Doombringer På Min Jävla Thorns Crusader, Cirka 300 Rolls, 300 Jävla Forgotten Souls, Kukmycket Gula O Blåa Mats, Och Så Många Jävla Biljoner Guld, Inte En Enda Gång Har Rollen Blivit Cdr, Jag är Så Jävla Galen Just Nu Ja Har Slagit Sönder Stolen Och Skrivbordet. Det Här ä'r Så Jävla Sinnesjukt Ja Kokar Här Lust Att Döda Någon.
Hade Antagligen Kunnat Bara Crafta En Till Negerdoombringer I Cuben Och Rollat Den För Mindre Mats. Mer än 300 Rolls Fattar Ni Hur Jävla Galen Jagf är Just Nu???????????????????????????????????????????????? ?????????????????????

Varför försöker du fixa en doombringer istället för pigsticker?
Citera
2016-01-22, 09:09
Medlem
Gauzes avatar
Hittade ett nytt MotE Chest till min barbar i söndags. Bättre roll än mitt gamla så jag valde att byta ut de. Loggade sen ut och tänkte inte mer på de.
Skulle spela nästa dag och märkte ganska snabbt att - fan va lite skada jag gör.. barbarer värkar inte så bra denna säsong, får nog dra ner till t7/t8..

Igårkväll, efter ett par dagars spelande så märkte jag mitt misstag.. De va inte ett MotE chest, de va ett reakor chest. Jag har alltså sprungit runt med 800% mindre skada än vad jag borde ha..
Citera
2016-01-22, 09:17
Medlem
Moffins avatar
Fått gear till min DMO-wizard nu och måste säga att spelstilen känns lite udda? Tanken är ju att jag ska spamma spectral blades men då gör min arcane orbit ingenting? Mobsen har ju så stor hitbox att där de stannar och börjar slå på mig är för långt bort för att AO ska träffa dem på de flesta mobs. Måste alltså springa runt och igenom lite vilket förövrigt är sjukt irriterande då man har en jävla attack på samma knapp som move.

Det i sin tur leder till att mina dmg-stacks från endless walk droppar. Vet inte om jag gör något fel?

Helt klart bättre än min firebird setup iaf (även om jag saknar allt kaos hehe). Varit bekväm med den på grift 40 ett tag och kunde nu direkt bumpa upp till 50 utan problem alls, kan säkert gå lite högre ändå utan att det känns ineffektivt.
Citera
2016-01-22, 19:46
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Fått gear till min DMO-wizard nu och måste säga att spelstilen känns lite udda? Tanken är ju att jag ska spamma spectral blades men då gör min arcane orbit ingenting? Mobsen har ju så stor hitbox att där de stannar och börjar slå på mig är för långt bort för att AO ska träffa dem på de flesta mobs. Måste alltså springa runt och igenom lite vilket förövrigt är sjukt irriterande då man har en jävla attack på samma knapp som move.

Det i sin tur leder till att mina dmg-stacks från endless walk droppar. Vet inte om jag gör något fel?

Helt klart bättre än min firebird setup iaf (även om jag saknar allt kaos hehe). Varit bekväm med den på grift 40 ett tag och kunde nu direkt bumpa upp till 50 utan problem alls, kan säkert gå lite högre ändå utan att det känns ineffektivt.

Håller med, hatar spelstilen med AO, fick precis svärdet för WWs så ska testa det inatt!
Citera
2016-01-22, 19:50
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin

Du kan alltid binda force move till valfri knapp så slipper du irritationsmomentet.
Citera
2016-01-23, 16:50
Medlem
Nemjungs avatar
TJabba, lirar DH, är P670. GIllar att farma med Multhishot speccet, det mesta smälter efter 1-2 salvor, men ibland kan man stå stilla å peppra elitpacks flera flera gånger å mobbsen verkar inte ta nån skada, som att man bara står å missar hela tiden, jävligt frustrerande då man vid dethär lager med full ancient bara ska kunna slakta allt på X utan att behöva titta på skärmen. Ibland flyter de på skitbra å allt one shottas men ibland står man å missar bara.. Är de en typisk DH grejj?
Citera
2016-01-24, 10:52
Medlem
får man mycket mer exp i grupp som i förra säsongen ?
Citera
2016-01-24, 17:49
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
TJabba, lirar DH, är P670. GIllar att farma med Multhishot speccet, det mesta smälter efter 1-2 salvor, men ibland kan man stå stilla å peppra elitpacks flera flera gånger å mobbsen verkar inte ta nån skada, som att man bara står å missar hela tiden, jävligt frustrerande då man vid dethär lager med full ancient bara ska kunna slakta allt på X utan att behöva titta på skärmen. Ibland flyter de på skitbra å allt one shottas men ibland står man å missar bara.. Är de en typisk DH grejj?
Skumt, jag är para 480 och 2 delar ancient och farmar TX på 2-4 min och har inga problem. Säker på att det inte är shielding minions du skjuter på då? Tog förövrigt GR68 nu med multishotten, ska snart börja lira shadowsettet och så hur långt jag kan pusha.
Citat:
Ursprungligen postat av aez--
får man mycket mer exp i grupp som i förra säsongen ?

Japp det är det, loggan sitter uppe vid minimappen nu och inte i buffbars som den gjorde förut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in