2016-01-21, 23:11
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
.. Kanske den han letar efter förtvivlat? Hur mycket långsökta förklaringar utan substans ska det komma för att normalisera mördarbaltens sperma?

Påstår du att det är långsökt att hänga något för fönstret när han runkade?
2016-01-21, 23:14
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Påstår du att det är långsökt att hänga något för fönstret när han runkade?
... Såg du meningen i förra inlägget - ihop med den här - - så insåg du vad jag anser utan mer utläggningar.
2016-01-21, 23:14
Medlem
Det verkar som att sexuella temat

Är det mest engagerandet av alla. Hur? När? Hur ofta? Var? Med vem? Normalt? Onormalt?

I första hand handlar det om ett fruktansvärt mord på Lisa Holm.

Att motivet mest troligtvis är sexualsadistiskt är en sak.

Men det är fortfarande MORD.
2016-01-21, 23:17
Medlem
Annvonplatens avatar
Om han nu vill ha sex med sig själv eller om han nu har det med någon partner så är det väl inte särskilt troligt att han ställer sig mitt i ladan. Det kan ju komma någon och det är väl lite väl penibelt att bli påkommen kanske. Då är det väl högst naturligt att han går in i ett rum. Och att han då står vid fönstret är väl av samma orsak. Då ser han ju om det skulle komma någon utifrån. Och så många gånger kan du ju inte hänt i det här rummet eftersom han jobbat på Kinnekulle i tre år.
Senast redigerad av Annvonplaten 2016-01-21 kl. 23:27.
2016-01-21, 23:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Är det mest engagerandet av alla. Hur? När? Hur ofta? Var? Med vem? Normalt? Onormalt?

... Det är ett jävligt fruktansvärt mord utifrån det lidandet hon utsatts för (påföljd livstid).
Det är ett förnedrande, plågsamt mord som absolut inte pekar på nåt jävla annat dugg än sexualsadism med tanke på naken och all förbannade silvertejp runt skallen samt strypt med snaran runt halsen och hängd.
2016-01-21, 23:19
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Det är ju detta som diskussionen handlar om just nu. Det finns vissa som påstår att NB är en sexualsadist, som bevis anförs att NB brukar runka i ett visst rum och sprutar i en lampkupa. Det intecknas för ett stört beteende utan någon som helst relevant stödbevisning, ska det få vara oemotsagt menar du?
2016-01-21, 23:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Det är ju detta som diskussionen handlar om just nu. Det finns vissa som påstår att NB är en sexualsadist, som bevis anförs att NB brukar runka i ett visst rum och sprutar i en lampkupa. Det intecknas för ett stört beteende utan någon som helst relevant stödbevisning, ska det få vara oemotsagt menar du?
What? Har du inte ens klarat av att särskilja vad som diskuteras? Det är väl för fan inte hans sperma som påvisar sexualsadistiskt mord?!
2016-01-21, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Självklart berättar dina pojkvänner glatt "jag brukar runka på jobbet". Onanin är inte mordbevis.
Ja, precis. De berättar allt för mig.

Ingen har påstått att onanin är mordbevis.
Men, som han beter sig med val av plats samt val att spruta på väggarna och annat så ter sig det ej normalt utan det är hypersexuellt beteende.
Och, jävligt äckligt.
2016-01-21, 23:23
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
What? Har du inte ens klarat av att särskilja vad som diskuteras? Det är väl för fan inte hans sperma som påvisar sexualsadistiskt mord?!
Det verkar så ibland i tråden. Men vad påvisar sexualsadistiskt mord kontra mitt alternativscenario? Svara gärna i alternativtråden.
2016-01-21, 23:25
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackmolly123
Ja, precis. De berättar allt för mig.

Ingen har påstått att onanin är mordbevis.
Men, som han beter sig med val av plats samt val att spruta på väggarna och annat så ter sig det ej normalt utan det är hypersexuellt beteende.
Och, jävligt äckligt.
Belägg för att det är hypersexuellt beteende? Vad är hypersexuellt beteende?
2016-01-21, 23:27
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Det verkar så ibland i tråden. Men vad påvisar sexualsadistiskt mord kontra mitt alternativscenario? Svara gärna i alternativtråden.
Jag har klargjort vad jag anser om din rubbade teori, så tack men nej tack.
Jag anser att det är ett sexualsadistiskt mord på Lisa Holm. Detta utifrån hur mordet ser ut: Naken, snara runt halsen, strypt, hängt och all jävla silvertejp.

Bakom detta finns en skitäcklig person som runkar på sin arbetsplats.
Denna person har mördat Lisa i samma lokaler och avsatt sitt DNA.

Skicka helvetet till därifrån han kom på livstid: Litauen.
2016-01-21, 23:28
Medlem
TheMiracles avatar
Citat:
Det där med mordplatsen är jag intresserad av och undrar varför lövet som hittades på kroppen inte är redovisat i FUP, jag kan i alla fall inte hitta det. Genom lövet har man en chans att hitta en plats som offret har befunnit sig på. Det växer inte blad i ladan, hur hamnade lövet på Lisa och var kommer det ifrån, det borde ha undersökts och redovisats en slutsats.

Lövet var väl färskt dessutom? Det hade säkert kunnat avslöja en hel del om man undersökt det närmare. I ladan växer inga löv, och inte i någon bil heller. Finns det inga träd av den arten i området utanför byssjan så måste kroppen givetvis vid något tillfälle ha befunnit sig någon annanstans än där man antagit. Det skulle kunna ge anledning till tvivel både vad gäller den förmodade platsen och tiden för mordet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in