2016-01-21, 23:01
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Vem har ansett att det är hygieniskt, du far med osanning i tråden anser jag.
Kan du publicera några citat från Långströms forskning och enkäter som styrker det du säger?
Det man inte ser/vet har man inte ont av = det är inte så farligt..

Jag påtalar i sammanhanget att det är lokaler för spannmålsproduktion samt kötthantering.

Han är ett ohygienskt äckel är andemeningen.

Börja med att lyssna på vad han säger i TR - länk till publikationer gav Remark. Men bra att du vill förkovra dig.
2016-01-21, 23:03
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggedo
Oj. Här firar upplysningen nya triumfer. All onani som inte sker på toaletten är onormal? Skall även sex med partner bedrivas där för att inte klassas som onormal?

Det kan vara bra att teoretisera kring saker men ibland måste man faktiskt underbygga teorin med lite praktik också.

Det är onormalt att INTE onanera. Att hävda att man inte gör det tyder på en undertryckt sexualitet och osund inställning till den egna kroppen.
Det finns asexuella människor också. De har inte de behoven direkt. https://sv.wikipedia.org/wiki/Asexualitet

Nu är det väl ändå larvigt att försöka normalisera baltens beteende gällande den här
saken. Det tilhör faktiskt inte vanligheterna skulle jag förmoda att man håller på som han
gjort och inte håller reda på sin lämningar. Man gör inte så normalt. Onanerar på arbetsplatser
och sprutar omkring sig på väggar och golv. Det är äckligt och något stört över det hela
vad du och andra än påstår om saken. Det visar brist på anständighet och omdöme.
Något står inte rätt till på långa vägar med den här mannen.

Och att det skett just där det skett med fönsterutsikten bort mot caféet där han kunnat
studera servitriser i företrädesvis yngre åldrar medan han höll på och mot bakgrund av
vad som kom att utspela sig i intilliggande utrymme så kan man nog utan större
svårigheter föreställa sig vad det fantiserades närmare kring när de unga damerna
var föremål för hans intresse dessa gånger.
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Och med kaféets entré som vy, får vi nog inte glömma.

Ja, så som rummet såg ut när polisen undersökte utrymmet. Vet du att NB inte hängde en tröja för fönstret när han var där och runkade, så att ingen skulle råka se honom genom fönstret?

Du och andra ser det ni vill se, förtränger precis alla alternativa och naturliga förklaringar som kan finnas, det är inte objektivt och definitivt inte särskilt seriöst tycker jag.
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citrusdoft
Konstiga pojkvänner du har. Min erfarenhet är att grabbar gärna snackar om sånt. Och här på sidan tycks ju många män vilja påskina att det är helt okey att skvätta både högt och lågt på både golv och väggar. Till och med i utrymmen där det tillvaratas vilt som sedan ska bli människoföda. Här råder tydligen åsikten att bara det är ordentligt kokt så är det ingen fara.
Jaha, berätta om din erfarenhet. Vad berättar dina pojkvänner om onani på jobbet? Var, hur ofta? Tror du de talar sanning?
2016-01-21, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Visst är det så. Sen handlar det om enkäter i forskning likaväl så ingen behöver sitta och fila på begreppen via nån skam. Det är intressant att se hur mycket mer alternativteoretikerna anser sig vara vs professioner med hög utbildning och lång yrkeserfarenhet. Sen faller man ner på egen analys av runkfläckars spridning och anser att det är hygienskt, normalt och helt ok.
Mördarbaltens sperma får man inte ifrågasätta och att sen Lisa blivit utsatt för ett enormt lidande via sexualsadism - nej, se det har inte hänt.

Helt sjukt.

Nej, tanken på sexualsadism verkar få ett rött skynke att falla ned. Alla värjer sig ens för tanken.

Det mesta vi vet tyder dock på att så är fallet. Oavsett så är Lisa mördad och det är det NB är dömd för.
2016-01-21, 23:05
Medlem
Annvonplatens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Det finns asexuella människor också. De har inte de behoven direkt. https://sv.wikipedia.org/wiki/Asexualitet

Nu är det väl ändå larvigt att försöka normalisera baltens beteende gällande den här
saken. Det tilhör faktiskt inte vanligheterna skulle jag förmoda att man håller på som han
gjort och inte håller reda på sin lämningar. Man gör inte så normalt. Onanerar på arbetsplatser
och sprutar omkring sig på väggar och golv. Det är äckligt och något stört över det hela
vad du och andra än påstår om saken. Det visar brist på anständighet och omdöme.
Något står inte rätt till på långa vägar med den här mannen.

Och att det skett just där det skett med fönsterutsikten bort mot caféet där han kunnat
studera servitriser i företrädesvis yngre åldrar medan han höll på och mot bakgrund av
vad som kom att utspela sig i intilliggande utrymme så kan man nog utan större
svårigheter föreställa sig vad det fantiserades närmare kring när de unga damerna
var föremål för hans intresse dessa gånger.
Hur vet du att han inte haft sex med någon kvinna där då? Rent vänsterprassel ellr kanske med sin fru. Det är ju hans privatsak.
2016-01-21, 23:05
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja, så som rummet såg ut när polisen undersökte utrymmet. Vet du att NB inte hängde en tröja för fönstret när han var där och runkade, så att ingen skulle råka se honom genom fönstret?

Du och andra ser det ni vill se, förtränger precis alla alternativa och naturliga förklaringar som kan finnas, det är inte objektivt och definitivt inte särskilt seriöst tycker jag.
.. Kanske den han letar efter förtvivlat? Hur mycket långsökta förklaringar utan substans ska det komma för att normalisera mördarbaltens sperma?
2016-01-21, 23:06
Medlem
Ydriks avatar
Citat:
Inte ett dugg märkligt att ifrågasätta dina påståenden tycker jag. Du påstår något utan att styrka det med något, klart som tusan att du ska ifrågasättas.

Svara på frågan, hur mycket tejp behövs det för att hindra någon att skrika? Jag vill ha ett svar i metriska mått.

Ja, många av oss har förstått var offrets hittades och att det behövdes fysisk kraft för att placera kroppen i skåpet, dock finns det inget stöd för att placeringen är ett uttryck för aggressivitet.

Tvivlar på att katten kan svara på den frågan så jag tar mig friheten att fundera på vad svaret borde blivit.

Vi vet att GM använde 203.5 cm + 61.0 cm och 49 mm bred tejp som räckte till nära exakt fyra + ett varv runt huvudet.
Med ca 50% överlappning täcker tejpen i så fall ca 20 cm från halsen till upp över näsan.

Jag tror att det räcker för att hindra någon att skrika...
Senast redigerad av Ydrik 2016-01-21 kl. 23:22.
2016-01-21, 23:06
Medlem
Citat:
Du må skita i det, men det finns säkert andra här som ser det som relevant i förhållande till de påståenden som handlar om att NB är en tvångsonanist. Elva besudlingar kan åstadkommas vid ett eller ett par tillfällen, jag tycker faktiskt att de som intecknar besudlingarna för ett tvångsbeteende inte har stöd för det.
Utgående från FUP sid 461 och dessa vittnesmål om Ejaculator major tycker jag att man kan ana en missad karriär för NB som cirkusartist.
2016-01-21, 23:07
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det man inte ser/vet har man inte ont av = det är inte så farligt..

Jag påtalar i sammanhanget att det är lokaler för spannmålsproduktion samt kötthantering.

Han är ett ohygienskt äckel är andemeningen.

Börja med att lyssna på vad han säger i TR - länk till publikationer gav Remark. Men bra att du vill förkovra dig.

Citat:
Vem har ansett att det är hygieniskt, du far med osanning i tråden anser jag.
Kan du publicera några citat från Långströms forskning och enkäter som styrker det du säger?

Du svarade inte på min fråga, du har inget belägg för att någon har hävdat att det NB har gjort är hygieniskt, du ljuger och far med osanning, det är inte seriöst tycker jag.

Och jag hävdar att runkrummet och ladan inte användes för livsmedelsproduktion och kötthantering vid tillfället, jag styrker mitt påstående genom att hänvisa till FUP.

Det här inlägget som jag nu svarar på är ett riktigt lågvattenmärke ifrån din sida tycker jag.
2016-01-21, 23:08
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Nej, tanken på sexualsadism verkar få ett rött skynke att falla ned. Alla värjer sig ens för tanken.
Det mesta vi vet tyder dock på att så är fallet. Oavsett så är Lisa mördad och det är det NB är dömd för.
Fullständigt absurt - försvara alla NBs äckliga absurda förehavanden och förringa det offret utsatts för parallellt.
2016-01-21, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Jaha, berätta om din erfarenhet. Vad berättar dina pojkvänner om onani på jobbet? Var, hur ofta? Tror du de talar sanning?

Jag är gift så jag har inga pojkvänner. Att min man skulle springa runt och skvätta ner golv och väggar på sjukhuset där han jobbar tror jag inte. Jag hoppas han talar sanning annars hade han väl fått sparken vid det här laget.

Detta var väl OT så ursäkta mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in