2016-01-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Hon är Inte kock nej. Alla kvinnliga kockar med kravprofil enligt det jag skrev ovan tackade väl nej och istället fick vi denna menlösa person.

Jag håller med, skaffa en vettig domare istället!
Citera
2016-01-20, 21:22
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Jag håller med, skaffa en vettig domare istället!
Varför kan inte tex Tina Nordström vara med här istället? Hon är ju med Leif och Markus i barntävlingen.
Hade varit mycket behagligare...och riktigt.
Citera
2016-01-20, 21:33
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Varför kan inte tex Tina Nordström vara med här istället? Hon är ju med Leif och Markus i barntävlingen.
Hade varit mycket behagligare...och riktigt.
För att ingen klarar av hennes vidriga dialekt. Annars skulle jag gärna haft med henne.
Citera
2016-01-20, 21:38
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
För att ingen klarar av hennes vidriga dialekt. Annars skulle jag gärna haft med henne.
Miffas dialekt inklusive talfel är ju värre än Tinas dialekt.
Citera
2016-01-20, 21:40
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Eh? För man klarar Mischas då?

Sen har jag inga problem personligen med någon av dom på det planet. Men Tina är kock..Mischa håller inte.
Citera
2016-01-20, 21:43
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Miffas dialekt inklusive talfel är ju värre än Tinas dialekt.
Nja, jag vet faktiskt inte. Pest eller kolera.
Citera
2016-01-20, 21:43
Medlem
Linn är 90-talisternas 90-talist. Hon är gissningsvis duktig på att laga mat för sin ålder. Men förefaller i likhet med väldigt många andra 90-talister helt sakna självdistans. Hon kan rimligtvis också stava till humor, men saknar antagligen förståelse för vad det innebär i praktiken. Men det är förståeligt. Hon är ett praktexempel på en produkt av den urlakade, präktiga, ängsliga, politiskt korrekta tidsandan som hon i likhet med övriga sena 90-talister helt och hållet har vuxit upp i. De har hela tiden blivit intalade att bara man "tror på sig själv" så löser det sig.

Tänk er vilken "tv-underhållning" och vilken offentlighet det blir i största allmänhet när hennes generation inte är i minoritet utan i majoritet! Huva!
Citera
2016-01-20, 23:45
Medlem
Hunden007s avatar
eller så slutar alla vara så PK och tar 3 män? varför måste man kvotera in folk hela tiden? jag tycker bäst lämpad för platsen oavsett hudfärg och kön.
Citera
2016-01-21, 00:12
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
eller så slutar alla vara så PK och tar 3 män? varför måste man kvotera in folk hela tiden? jag tycker bäst lämpad för platsen oavsett hudfärg och kön.
Bäst var det ju från början. Dvs med Per Morberg. Då fick man en perfekt mix.
Citera
2016-01-21, 00:34
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Bäst var det ju från början. Dvs med Per Morberg. Då fick man en perfekt mix.

förra året fanns det dock roligare deltagare. Elin är väl söt ja.

han dära Sami ser ut som rökt sig hög innan tävlingarna.
Citera
2016-01-21, 00:38
Medlem
Mannerström bara jävlades med bruden under bea-tävlingen. Hennes Bea var ju klockren andra gången hon presenterade den. Den var inte för tunn utan precis som en bea ska vara. Han kan inte beor, han åkte ju på bean i såsduellen under Kockarnas kamp.
Citera
2016-01-21, 00:53
Medlem
Wads avatar
Citat:
Eh? För man klarar Mischas då?

Sen har jag inga problem personligen med någon av dom på det planet. Men Tina är kock..Mischa håller inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

För att chansen att Mischa byts ut mot en man är ungefär 0%, så det är onödigt att spekulera i. Annars håller jag med dig, men det är tyvärr inte så det funkar.

Edit: Nu råkade jag tydligen citera Steff83 också, det var inte meningen. Ber om ursäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in