2016-01-20, 10:03
Medlem
Ja det är väl inte helt osannolikt att anoto är med i nån produkt nu under BETT???

Faan så segt det är...anoto är bra på att hinta saker på twitter, instagram o youtube, men de verkar ha fått PM-förstoppning...

Helvetes jävla skit...vet ni, jag tankade mer anoto idag, skjut mig

Tänkte först köpa fing...men...de har ju haft en uppgång på typ 1400%, uppsidan i anoto borde rimligtvis vara så jääävla mycket större, särskilt med en halverad kurs från förra årets ATH..

Är jag DUM I HUVUDET????
Citera
2016-01-20, 10:21
Medlem
Mercinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Ja det är väl inte helt osannolikt att anoto är med i nån produkt nu under BETT???

Faan så segt det är...anoto är bra på att hinta saker på twitter, instagram o youtube, men de verkar ha fått PM-förstoppning...

Helvetes jävla skit...vet ni, jag tankade mer anoto idag, skjut mig

Tänkte först köpa fing...men...de har ju haft en uppgång på typ 1400%, uppsidan i anoto borde rimligtvis vara så jääävla mycket större, särskilt med en halverad kurs från förra årets ATH..

Är jag DUM I HUVUDET????
Inget illa menad men du låter som en bingospelare. Jag hoppas du vet vad du verkligen gör med din 500K SEK.

Om du tror att Anoto kommer nå 100 kr i aktiekurs då drömmer du för det lär inte ske om något extremt galet händer. FPC position förra året var som Waccoms position inom segmentet.

Har du dessa 500K SEK skulle jag rekommendera daytrejda i FPC. Med 1000 aktier kan du enkelt tjäna några tusen lappar per dag. Plugga.

Men ja... Lägg inte alla dina pengar på Anoto.
Citera
2016-01-20, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercinho
Inget illa menad men du låter som en bingospelare. Jag hoppas du vet vad du verkligen gör med din 500K SEK.

Om du tror att Anoto kommer nå 100 kr i aktiekurs då drömmer du för det lär inte ske om något extremt galet händer. FPC position förra året var som Waccoms position inom segmentet.

Har du dessa 500K SEK skulle jag rekommendera daytrejda i FPC. Med 1000 aktier kan du enkelt tjäna några tusen lappar per dag. Plugga.

Men ja... Lägg inte alla dina pengar på Anoto.

Haha..bingo, nejdå. Men lite spänning är skoj

Trejda i fing, nä orkar inte det...och klart som körvspad att jag inte tror på en 1000% ökning i anoto, men en dubbling för fanken...kom igen Stein, bajsa ut lite PM
Citera
2016-01-20, 11:10
Medlem
Sjuntorparns avatar
hehe.jag fyllde oxå på igår för 0.86. 20k bara. snart 500k aktier.
Citera
2016-01-20, 11:13
Medlem
krigsoffrets avatar
Blir att fylla på fattiga 10k kronor nu 25:e

Citera
2016-01-20, 11:48
Medlem
Men vad i...jag köper på 0,8:- och nu lyser det BLÅTT!!!!!??????????
Citera
2016-01-20, 14:01
Medlem
Sjuntorparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Men vad i...jag köper på 0,8:- och nu lyser det BLÅTT!!!!!??????????

köp mer så kanske de blir ännu blåare?
Citera
2016-01-20, 14:04
Medlem
Bra investering för min del, jag fortsätter mata med order. En uträknat stark rapport (årliga 6e februari) kommer stärka denna seglivade aktien.
Citera
2016-01-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremlar
Bra investering för min del, jag fortsätter mata med order. En uträknat stark rapport (årliga 6e februari) kommer stärka denna seglivade aktien.

Vad menar du med stark? Jag skulle tro att dem går ner på rapporten om inte något om HP redovisas i samband med den.
Citera
2016-01-20, 15:21
Medlem
Det surras om Sprouten idag...verkar för en gång skull ligga viss sanning i att det KAN va anoto...men som vanligt så floppar det väl

Fanns nån länk där den nya Sprouten beskrevs, och det ska tydligen stämma överrens med de läckta dokumentet som har anotos pattern...vad tror ni???

Eller ere som vanligt bara rykten?
Citera
2016-01-21, 08:26
Medlem
Sjuntorparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunePettersson
Vad menar du med stark? Jag skulle tro att dem går ner på rapporten om inte något om HP redovisas i samband med den.

varför ska kursen ner efter rapporten? vet du nått Rune som inte marknaden känner till?
Citera
2016-01-21, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuntorparn
Man vet aldrig när rycket kommer.

Många stackare som ångrar att dom sålt idag, som kommer köpa in sej dyrare imorrn, än när dom sålde. slår aldrig fel.för nåra år sen skulle jag oxå gjort det. läxan lärd. nu lär det ticka uppåt till mer sunda nivåer igen.

Exakt! Och det kommer aldrig något ryck när alla tror det ska komma.

Ska man ta del av ett ryck måste man resonera som dig.

Bryr mig inte i ryggen över att aktien backat någon tioöring senaste veckorna, tvärtom känns läget helt perfekt, trygghet i att det inte rasat mer och som upplagt för en volly rakt i krysset.

Fiskade för övrigt också in ytterligare 2*20000 aktier och har nu 210.000 totalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in