Citat:
Ursprungligen postat av
PrinceMeandor
Mundo är verkligen fånig för tillfället. Spelar ingen roll om du har 0 spelförståelse och bronze 5 mechanics har du Mundo så har du en vinstchans. Till och med någon som aldrig spelat honom förut kan utan problem picka honom och vinna matcher lekande lätt.
På tal om OP. Kan någon förklara för mig varför så många tycker att Wukong är godtier top? Kan inte komma på en enda matchup där han känns som ett bra pick

Typ alla champions som spelas top krossar Wukong både early och midgame.
Tycker Wuk är ganska äcklig mot min GP men det är kanske bara jag som har det problemet, annars tycker inte jag Wuk är bra och det är enbart early jag tycker han är äcklig då han har ganska fin dmg även innan lvl 6, samma med J4 top. Annars håller jag med, Wuk top är inte ett starkt pick även om det kan funka.
Promo, Yasuo som skriver på min fråga vart han vill gå jungle, sup eller adc så svarar han "jag spelar Yasuo" sagt och gjort så pickar han Yasuo för mid trots att vi redan har en midlaner, Vel som skulle gå mid gick sup istället och Yasuo gick 0-5-1 innan 10 minuter, inga wards och whinar på ganks, han ville reporta oss för flame och motståndarlaget tyckte vi skulle sluta flamea honom... Jag hatar league of Legends, måste skaffa mig ett liv.