2016-01-14, 21:28
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillmeister1
Kan man på något sätt få bort utvalda champions? Jag lirar aram för det mest nu och äger alldeles för många jag inte vill spela längre.
Nope, du kan ju göra ett nytt ARAM-konto om du vill, men annars går det inte.
Citera
2016-01-14, 21:52
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillmeister1
Kan man på något sätt få bort utvalda champions? Jag lirar aram för det mest nu och äger alldeles för många jag inte vill spela längre.

Citat:
Ursprungligen postat av irken
Nope, du kan ju göra ett nytt ARAM-konto om du vill, men annars går det inte.
Funkar varken i guld5 eller diamond4
Citera
2016-01-16, 23:25
Medlem
VickanBs avatar
Hur kommer det sig att Miss Fortune har högst win rate(http://www.lolking.net/champions) i hela spelet, när hon verkar vara en tämligen dålig champion när man googlar lite? Eller anser ni att hon fortfarande är ett bra val?

Och ja jag vet att alla champs ska vara rätt jämställda och att det handlar mer om skicklighet än vilken champion man har. Men samtidigt finns det ju faktiskt skillnader i hur väl anpassade de är till ett normalt game med övriga champions.
Senast redigerad av VickanB 2016-01-16 kl. 23:32.
Citera
2016-01-16, 23:32
Medlem
Defensivistas avatar
Nya MF är ju rätt OP. Många kills p.g.a ultin möjligtvis.

Tycker för övrigt det här tankmetat suger. Vem vill spela en damagegubbe när man kan tanka 4 turrets och 5 pers som Garen dansandes.

Spelet är förstört som det är just nu. Går inte att döda folk.

Därför spelar jag numera bara Mundo.
Citera
2016-01-16, 23:34
Medlem
Defensivistas avatar
Alla champions är verkligen inte jämnställda. Aldrig skådat ett så obalanserat spel som LoL just nu.
Citera
2016-01-16, 23:44
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defensivista
Nya MF är ju rätt OP. Många kills p.g.a ultin möjligtvis.

Tycker för övrigt det här tankmetat suger. Vem vill spela en damagegubbe när man kan tanka 4 turrets och 5 pers som Garen dansandes.

Spelet är förstört som det är just nu. Går inte att döda folk.

Därför spelar jag numera bara Mundo.
Mundo är ju jämt bannad, senaste 30 games så var han obannad i ett, det gamet pickade jag honom som lastpick och gick 10-2-3.
Citera
2016-01-17, 00:58
Medlem
Defensivistas avatar
That moment när jag insåg att Renegades Remi inte alls är tjej utan transa... Ultimata beviset på att brudar inte kan spela professionellt.
Citera
2016-01-18, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Varför kan inte folk bara sluta spela Yasuo? Har haft 3 i mitt lag de tre senaste matcherna. Den första gick 1-14 den andra 0-8 och den tredje 0-10. Två av dessa är Yasuo mains(alltså Yasuo som sin mest spelade champion) och en match history som innehåller fler deaths än ett världskrig bekräftar att det inte rör sig om "en enstaka dålig match"
Håller med, och ungefär så här brukar det gå till i champion select:
Först instalockar någon yasuo mid, sedan säger personen att han eller hon är bra med yasuo, efter 20 minuter i gamet vill personen ff:a och går 0/7 i stats. När jag vet hur mycket bättre det hade gått om jag som mainar kennen, malzarhar, och veigar mid skulle vinna lanen.
Citera
2016-01-18, 20:11
Bannlyst
Visst börjar session 6, den 20:e januari va?
Någon som jag kan bekräfta min uppgifter?
Citera
2016-01-18, 22:18
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Mundo är ju jämt bannad, senaste 30 games så var han obannad i ett, det gamet pickade jag honom som lastpick och gick 10-2-3.

Mundo är verkligen fånig för tillfället. Spelar ingen roll om du har 0 spelförståelse och bronze 5 mechanics har du Mundo så har du en vinstchans. Till och med någon som aldrig spelat honom förut kan utan problem picka honom och vinna matcher lekande lätt.

På tal om OP. Kan någon förklara för mig varför så många tycker att Wukong är godtier top? Kan inte komma på en enda matchup där han känns som ett bra pick Typ alla champions som spelas top krossar Wukong både early och midgame.
Citera
2016-01-19, 05:00
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Mundo är verkligen fånig för tillfället. Spelar ingen roll om du har 0 spelförståelse och bronze 5 mechanics har du Mundo så har du en vinstchans. Till och med någon som aldrig spelat honom förut kan utan problem picka honom och vinna matcher lekande lätt.

På tal om OP. Kan någon förklara för mig varför så många tycker att Wukong är godtier top? Kan inte komma på en enda matchup där han känns som ett bra pick Typ alla champions som spelas top krossar Wukong både early och midgame.
Tycker Wuk är ganska äcklig mot min GP men det är kanske bara jag som har det problemet, annars tycker inte jag Wuk är bra och det är enbart early jag tycker han är äcklig då han har ganska fin dmg även innan lvl 6, samma med J4 top. Annars håller jag med, Wuk top är inte ett starkt pick även om det kan funka.

Promo, Yasuo som skriver på min fråga vart han vill gå jungle, sup eller adc så svarar han "jag spelar Yasuo" sagt och gjort så pickar han Yasuo för mid trots att vi redan har en midlaner, Vel som skulle gå mid gick sup istället och Yasuo gick 0-5-1 innan 10 minuter, inga wards och whinar på ganks, han ville reporta oss för flame och motståndarlaget tyckte vi skulle sluta flamea honom... Jag hatar league of Legends, måste skaffa mig ett liv.
Citera
2016-01-19, 22:50
Medlem
PrinceMeandors avatar
Måste dela med mig av en helt vansinnig match.

Några höjdpunkter

Junglaren dör mot redbuff

Vår Ezreal facetankar 5 Nidalee spjut av 5 möjliga och ger bort firstblood innan minions ens kommit till lane

Vår toplane dör i level 1, tar TP tillbaka och får strax därefter hjälp av vår junglare att ge bort en double kill

Vi vinner matchen

Har nog aldrig sett sämre spel i hela mitt liv än i denna match. "Plat is the new bronze" eller vad ska man säga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in