2016-01-19, 23:06
Medlem
ArischManns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor

Har nog aldrig sett sämre spel i hela mitt liv än i denna match. "Plat is the new bronze" eller vad ska man säga?
amateur LCS med typ bara såna här matcher vore fan skit kul att kolla på
Citera
2016-01-20, 15:06
Medlem
QQQ7000s avatar
Vad är grejen med att surrenda i rankat efter 20 min? det stod 0/3 efter 20 min men ändå ska de surrenda? Sedan AFKar folk när inte alla vill surrenda, de borde göra matcher man inte kan surrenda på.
Citera
2016-01-20, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QQQ7000
Vad är grejen med att surrenda i rankat efter 20 min? det stod 0/3 efter 20 min men ändå ska de surrenda? Sedan AFKar folk när inte alla vill surrenda, de borde göra matcher man inte kan surrenda på.
Är ranked fortfarande uppe?
Citera
2016-01-20, 18:04
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:

Har haft 4 matcher av mina 10 senaste där Nexus fallit innan 20min. När man t.ex. har en afk och ställningen är 10-0 efter 5 min så är det sjukt segt att behöva spela 15 min till av en redan förlorad match

Sen kan jag hålla med om att det är sjukt löjligt när folk vill ge upp matcher när det bara skiljer ett fåtal kills, men oftast så rör det sig om en total roflstomp med typ 20-0 i score. Och i det fallet klandrar jag inte folk som går afk för att få slut på eländet snabbare.
Citera
2016-01-20, 21:31
Medlem
Gantz92s avatar
Fan vad irriterande att dom tog bort teambuilder.
Citera
2016-01-20, 23:11
Medlem
Hopplöst att lira nu när alla sopor är i farten ? Drog ett game och kände att detta är för fan inte spelbart. 0-10 bot, 0-7 mid och toplane lyckades slarva bort 3-0 efter ganks till 5-10
Citera
2016-01-21, 16:24
Medlem
QQQ7000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Har haft 4 matcher av mina 10 senaste där Nexus fallit innan 20min. När man t.ex. har en afk och ställningen är 10-0 efter 5 min så är det sjukt segt att behöva spela 15 min till av en redan förlorad match

Sen kan jag hålla med om att det är sjukt löjligt när folk vill ge upp matcher när det bara skiljer ett fåtal kills, men oftast så rör det sig om en total roflstomp med typ 20-0 i score. Och i det fallet klandrar jag inte folk som går afk för att få slut på eländet snabbare.

Jag tycker ändå inte man ska gå afk, möjligheterna blir ju knappast bättre av det även om man ligger under. Sedan ser jag förlorade matcher som lära, jag brukar försöka tänka på vad som skulle kunna gjorts annorlunda. Jag reportar alla som rage-quittar tycker det är omoget beteende och avsaknad av laganda.

Någon som vet när den nya championen kommer? Finns det ett datum?
Citera
2016-01-21, 21:36
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Jag tycker ändå inte man ska gå afk, möjligheterna blir ju knappast bättre av det även om man ligger under. Sedan ser jag förlorade matcher som lära, jag brukar försöka tänka på vad som skulle kunna gjorts annorlunda. Jag reportar alla som rage-quittar tycker det är omoget beteende och avsaknad av laganda.

Någon som vet när den nya championen kommer? Finns det ett datum?

Patchen väntas komma nästa onsdag. Nya champions släps dock oftast någon/några dagar efter patcherna. Har vi tur så är både Jhin och Shen 2.0 ute redan nästa vecka
Citera
2016-01-22, 03:12
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Silver 1, fan vad härligt, plat 4 S5... Bara massa trolls i placementmatcherna.
Citera
2016-01-22, 08:44
Medlem
Salorms avatar
Tjenis,
nu var det 2 år sedan jag lade LoL på hyllan men efter att ha suttit ett par kvällar nu och haft tråkigt så har jag hoppat in på twitch och kollat på wingsofdeath och Gosu och lite andra sköningar. Detta har gjort att jag blev bra sugen på att börja lira igen, men herrejävlar vad mycket nya champs det har kommit! Den nyaste när jag slutade var hon med en stor stålhandske som kändes OP när hon kom.
Hur stor är skillnaden? Jungle t.ex, det är ju helt nya mobs där? En stor blob där spöket brukade stå? Och items verkar inte riktigt vara likadana heller?
Vad skulle ni rekommendera för mig att börja med? Köra ett par matcher med de champs jag kommer ihåg mot bottar, därefter ett par hundra normal games för att sen hoppa in i elo-träsket? Jag har verkligen noll förhoppning om att komma upp i någon som helst bra serie, men ändå.
Citera
2016-01-22, 10:42
Medlem
Soppskottets avatar
Ahhh En ny Ranked season! Fram kommer alla AD Teemos som counter pick vs Mundo och Folk dom inte vet vad en Pink Ward är för något.

Hamnade i Bronze 1 efter 6/4 win/loss.
Citera
2016-01-22, 10:56
Medlem
Disclosures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppskottet
Ahhh En ny Ranked season! Fram kommer alla AD Teemos som counter pick vs Mundo och Folk dom inte vet vad en Pink Ward är för något.

Hamnade i Bronze 1 efter 6/4 win/loss.

Själv hamnade jag i Silver 4 efter 6/4 win/loss.

Sjukligt långt bak imo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in