Jag vet att det låter drastiskt, men har man varit inlåst i ett år, inte kunnat ta sig mer än 20 m från huset, då börjar en påse på magen låta lockande.
Jag har:
Inolaxol, hjälpte inte i långa doser, när jag höjde doserna så var det som att jag hade käkat cement, vilket sluta med att jag inte kunde käka.
Imodium, torka upp så jag inte hade vattniga diarrér men sket harkluttar, så jag får springa på muggen ändå, och jag gör inte de så blir det i brallan.
Dimor, samma sak. Men tar jag för mycke av Dimor eller imodium så kan det bli tvärnit så jag ligger dubbelvikt i smärtor och jag kan inte äta på två dagar
Lestid, ifall det var gallan som läckte, ingen effekt och jag blev väldigt illamående av den.
Questran, ingen effekt och hade svårt att få i mig.
Sarroten, lugnade ner magen så att jag t.o.m sket korvar, men nu har den satt fart igen.
Och jag har testat glutenfritt i ett halv år. Inte ätit/druckit laktos på 3 år.
Vissa dagar går det jätte bra med en typ av mat, fett, sallad, soppa. Och sen kan jag inte äta alls eller dricka vatten för att magen sätter fart.
Jag vägde 53 kg innan magen satte fart. Gick ner till 43 och nu är jag uppe på 49kg. Så ni kke börjar förstå att det är lite problematisk xD