Citat:
Ursprungligen postat av
11xx22
Det här huset har jag helt missat fast jag hänger mycket i tråden.
Har det någonsin varit något pris angivet?
Ett riktigt sagohus och fin trädgård men läget är kanske inte det bästa.
Läget är vad man kan kalla värdelöst. Nära järnväg och elände att komma dit. Du sitter fast på järnvägsövergången typ varje kvart. Inte ens kommunalt avlopp även om de har börjat gräva. Priset kan knappast bli under 10 miljoner.
Sedan ligger hotet om expropriation över det eftersom enkelspåret ska byggas ut till dubbelspår. Kanske man kan undgå det men man får leva med förfärligt buller. Minus järnvägen är det perfekt.