Citat:
Ursprungligen postat av
Golonka
Det är säkert i just det ljuset vi ska se den mediala mobiliseringen mot Polen, som ju mer eller mindre uttrycks stå på randen till att bli en fullfjädrad dödsknarkarnaziststat påväg att tvångsförvaltas av EU. Möjligen försöker man lite förtäckt tala om för svenska folket att om SD får för mycket inflytande i Sverige, så rullar EU in och tar över spakarna och kaoz väntar.
Har hört ett par inslag på P1 de senaste dagarna där
Så är det. Rapporteringen från Polen om att deras demokrati och folkvilja är dödsknarksnazism körs av rädsla att precis samma sak kommer att hända i Sverige. Det är jag övertygad om. Ingenting är en slump.
Jag hörde det här "EU-tvångsförvalta"-köret på nyheterna häromsistens också, men jag kan för lite vad EU besitter för rätt. Jag tror inte att EU kan gå in i nationella parlament och styra, det lät på det jag hörde som dom skulle "begränsas inflytande" i EU - ta bort rösträtt osv.
Ska EU jävlas med Sverige och ta bort rösträtt osv. är det väl bara att hålla inne med medlemsavgiftsbetalningarna, sträcka upp långfingret, och skrika "Fuck you globalistjävlar". För vi lär ju inte bli utkastade ur EU - och EU kan inte vad jag vet "överstyra" nationella parlament.
Swexit by "ni får inte vara med pilutta er!" från EU lär inte hända. Globalistjävlarnas värsta mardröm är att någon gör exit. Så vi får inte rösta i EU, Sverige skiter i att betala pengar, och stormen blåser över. Sen kan vi ha en omröstning likt den som kommer hållas i England, och göra exit på riktigt.