Citat:
Ursprungligen postat av
Gulax
Anledningen skulle vara att det dels är tidseffektivt förutsatt att jag får många matchningar fast det kanske man inte får om man inte är minst 8/10 eller högre utseendemässigt? Är runt 6-7/10 foreveralone eller? :>
Sist jag använde appen var det extremt få som hade en profiltext och bilderna var väldigt intetsägande vilket gör det svårt att skriva något personligt.
6-7 ska inte vara några problem, det är definitivt ett spelbart utseende men de kommer väl kanske inte välla in heller.
Jag förstår din problematik och är helt med på intentionen att tidseffektivisera. Tid är kanske den största boven i all dejting och jag vågar inte ens tänka på all tid som jag investerat, oavsett utdelning.
Du kan ju göra en ganska bra lay-up i massutskicket, och på så sätt komma snabbt in på något som du är intresserade av. Under en period använde jag mig av ett massutskick för att sortera ut undergivna kvinnor till exempel, det fungerande kanon. Men det var ju fortfarande inte att jag fick till en dejt efter ett meddelanden, utan det krävde ju ändå en viss konversation.
Det är ju ganska lätt att hitta ett bra massutskick om du bara vill få dem att skratta eller bara hitta en skön stämning, men jag skulle bli mäkta imponerad om du knäcker formeln för att få dejt på första meddelandet. Jag kikade lite nu och det snabbaste jag hittar som jag personligen lyckats med är dejt på 4 meddelanden. Det kan vara mitt rekord eller så kan det ha varit 3 meddelanden med en från Badoo en gång.