Citat:
Kan du inte skriva som du tycker då? Typ ''Jag är mer intresserad att det ska bli någonting mellan oss än bara 1 natt tillsammans, så då vet jag inte om jag gillar att du är du 'nära' andra killar medans vi träffas'' Kanske formulera det bättre, men sen se vad hon svarar?
Nej, nej, nej det ska han absolut inte göra. Om han redan nu innan dom ens träffats lägger korten på bordet kommer hon bli skrämd. Han vet ju inte om hon likt honom känner att dom klickat. Och även om hon känner samma klick så blir det för seriöst för tidigt. Och bara för att hon ev. känner att det klickar så innebär ju inte det per automatik att hon är ute efter något seriöst.
Han ska snarare ha en något nonchalant/ointresserad approach och få henne att känna att det är hon som riskerar att gå miste om något. Flirtigt och skämtsamt dryg typ. Svår balansgång ibland dock och vi vet ju inte hur mycket han brett på innan i konversationen så det kanske redan är kört att använda den approachen.
Citat:
snackat med en tjej ifrån tinder nu i cirka en vecka som jag klickat perfekt med, hon är utomlands just nu och vi har planerat att träffas hos henne när hon kommer tillbaka. idag berättade hon att en killkompis ska sova hos henne i fyra dagar då han inte har någonstans att sova, hon bor i en studentlägenhet vilket innebär ett väldigt litet rum med en säng, ska jag bara skita i denna bruden? hon har även berättat att hon har träffat en kille ifrån tinder så det här känns väldigt sketch. anledningen att jag frågar är att jag är mer intresserad av henne än att bara pumpa och dumpa.
Ursäkten om den inneboende killkompisen är sannolikt rent bull. Och även fast jag tror att det är bull så är det absolut inte kört eftersom en sån ursäkt kan ha ett helt gäng olika förklaringar. Och om det är sant så ..... so what? Du vet ju inte dom praktiska omständigheterna och har inte rätt att döma henne.
Varför måste ni ses hos henne? Föreslå att ni träffas hos dig eller på stan först? Att träffa någon på stan är ju ett betydligt mindre steg att ta än att ses hemma. Om hon fortfarande efter dom förslagen trilskas så har du en sista chans innan det är kört. Den chansen lyder något i stil med "Ahh, synd. Jag brukar inte träffa tjejer som dig men jag tycker att vi klickat bra så jag tänkte ge dig en chans"
/#LOUDmouth#
Blev nog ärrad den gången därför jag är lite emot det nu