Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Nu ljuger du väl va? En av tjejerna såg en silverfärgad bil den kvällen vid den norra gaveln.
Så det har varit rena E6 den här kvällen. Men en svart SUV ger inte förklaring till 10 DNA spår och fruns spår på Lisas trosor och inte heller röret där han avsatt blod och dom här balsnörena.
Om du anstränger dig och läser FU så kanske du kan se att det vimlar av biluppgifter och då olika.
Sen ska polisen fråga om personnummer och fråga om han arbetar svart eftersom han är misstänkt för mord. Det är liksom inte så att han befinner sig på ett spa eller så utan i en mordutredning där frågor ställs.
Jasså, hade man hittat Lisa när polisen frågade om NB jobbade svart, ljuger du inte lite där?
Nej, jag ljuger absolut inte, inte medvetet i alla fall. Jag har inte påstått att en svart SUV förklarar DNA spår. Jag pratar inte om allt på en gång, just nu diskuterade jag en svart SUV som en enskild företeelse. Jag vet att det förekommer mängder med biluppgifter, men nu pratar jag om den svarta SUV:en, vill du prata om övriga fordon med mig så kan vi beta av var och en i turordning när jag är klar med SUV:en.