2016-01-13, 20:55
Medlem
En liten nippertippa med ett stort jävla gevär

Mannerström: "Vänd på laxen"
Och så är det en RÖDING
Citera
2016-01-13, 20:56
Medlem
skriverlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
En liten nippertippa med ett stort jävla gevär
Fel. Två stora jävla gevär.
Citera
2016-01-13, 20:57
Medlem
Haha Elin vilken fantastisk sötnos
Citera
2016-01-13, 20:57
Moderator
Dr Kings avatar
Elin som nyss gick vidare är den snyggaste som någonsin varit med i Sveriges mästerkock. Nu är det bara att hoppas att hon går riktigt långt för lite ögongodis måste man ha också.
Citera
2016-01-13, 20:59
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Om man ratar och inte ens smakar på en "steak sandwich" och blir lyrisk över en friterad kycklingbit inlindad i ett salladsblad, då handlar det inte om matlagningen. Jag gissar att produktionen varit in och petat för att få med en "personlighet".

Du har nog aldrig smakat BRA friterad mat om du verkligen anser det.
Du har en värld att upptäcka, min vän!
Citera
2016-01-13, 20:59
Medlem
Trumpeters avatar
Ojski pojski

Den där tjejen var inte lite konstig
Citera
2016-01-13, 21:06
Medlem
Skebokvarnsvagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Lol, killen ville ha egen TV-show för att lära andra matlagning men själv kunde han inte ens steka kött.

Hans Per Moberg-komplex var ju inte nådigt. Syntes hur besviken han blev när juryn inte curlade honom vilket hans föräldrar verkar gjort under hans uppväxt.
Citera
2016-01-13, 21:08
Medlem
Isnatts avatar
Asylbarn-förvaltaren som skulle öppna rasmedveten restaurang med 'sin' personal, ok..
Och sen klipp till svensk lantras som njöt av skogen och stod med famnen med grönsaker, kontraster.
Kände igen hennes typ, troende som tror gott. Har ett par såna bekanta.

I övrigt ett vanligt avsnitt.
Citera
2016-01-13, 21:09
Medlem
spajdamans avatar
Bankchefen var utan tvekan min favorit. Skön självinsikt, från yrkestitel till val av "mat"-rätt.
Sen såg jag en svart tjej glimta förbi i slutet som man kände igen från det där halvseriösa matprogrammet med Aschberg på trean. Kom inte ihåg hur hon gjorde ifrån sig där, men de flesta deltagarna ville bara ha lite tv-tid kändes det som så får väl se hur långt hon kommer här.

Sämst i juryn är ju den där kvinnan som inte ens när hon tar i från tårna lyckas framkalla nån som helst känsla. Hennes ansikte är så lyft så muskulaturen och därmed ansiktsuttrycken är helt stela på nåt sätt. Jag tror jag är lite rädd för henne
Citera
2016-01-13, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spajdaman
Sämst i juryn är ju den där kvinnan som inte ens när hon tar i från tårna lyckas framkalla nån som helst känsla. Hennes ansikte är så lyft så muskulaturen och därmed ansiktsuttrycken är helt stela på nåt sätt. Jag tror jag är lite rädd för henne

Du menar Mischa Billing och jag håller med dig.
Hon kanske är duktig på det hon gör men hon platsar inte i Sveriges mästerkock juryn.

Tycker personligen att det var synd att Per Morberg valde att hoppa, för han tillförde programmet något med sina råa skämt sin sarkasm.
Citera
2016-01-13, 21:19
Medlem
Elin Fridolfsson kommer att bli den stora stjärnan alla kategorier denna vinter i Sverige.
Hon är säkert fullt medveten om att hon är en profil. Men det gör inget.
Jävlar vad det kommer att ta emot för juryn att skicka ut henne om hon skulle misslyckas i något moment.
Citera
2016-01-13, 21:34
Medlem
MettaFocks avatar
Operasångaren har vart med i vem vet mest. Bara så att ni vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in