Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-16, 22:39
  #5449
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supreme100
Sjukt ändå att alla i tråden dissar Elins röst när Paul -45 år!- har en helt obeskrivlig röst. Låter som en blandning mellan en tung sprutnarkoman och en 10-åring som aldrig lämnat Hornsgatan. Bra mkt värre än en hyfsat sympatisk 20-åring som talar på dialekt om ni frågar mig.
Inga normala 21åringar låter som de är fem år . Att hon är grymt affekterad och säkert gör sig till fattar väl de flesta , utom möjligtvis bönder från lilla hålan. Aldrig reagerat på Pauls tal, genomsnittlig ful stockholmska tänker jag..
Citera
2016-03-16, 22:40
  #5450
Medlem
Däremot måste det ju va nåt med Pauls huvud ang huvudbonad hela tiden.

Även i dagens avsnitt när dom fick hälsa på i en fin restaurang i Tokyo så hade han mössan när dom satt och provsmakade vid bordet
Citera
2016-03-16, 22:46
  #5451
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless
Inga normala 21åringar låter som de är fem år . Att hon är grymt affekterad och säkert gör sig till fattar väl de flesta , utom möjligtvis bönder från lilla hålan. Aldrig reagerat på Pauls tal, genomsnittlig ful stockholmska tänker jag..

Då är väl jag undantaget då.

Edit: missuppfattade dig, never mind
Citera
2016-03-16, 22:48
  #5452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoBerra
Däremot måste det ju va nåt med Pauls huvud ang huvudbonad hela tiden.

Även i dagens avsnitt när dom fick hälsa på i en fin restaurang i Tokyo så hade han mössan när dom satt och provsmakade vid bordet

Han har väl börjar tappa håret och tycker det är pinsamt som den10-åring han är.
Citera
2016-03-16, 22:51
  #5453
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless
Underbart ! Bebisrösten rök. Äntligen kan man ha tv:n på normal volym i detta program

Håller med jobbigare person och röst lär va svårt att hitta.Söt men Vem skulle ens orka lyssna på henne varje dag, den killen är värd ett pris
Citera
2016-03-16, 23:00
  #5454
Medlem
Hela programmet är som en parodi på Masterchef Australien. Man skulle kunna tro att galenskaparna eller Helleniusgänget var framme. Dagens avsnitt var ett stort skämt och att lyssna till den lilla Elin blev för mycket. Skönt att hon rök. Den långe med mössan påminner om parkmänniskor och är nästan lika hemsk att se och lyssna på. Vad finns under den skitiga luvan?

Könet ser sig själv som något hela restaurangeliten väntar på och det finns ingen hejd på skrytet och egenberöm. Hatar när folk ser sig något över alla andra och talar om det i TV.

Nu håller jag på Sophie eller möjligen Daniel.
__________________
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-03-16 kl. 23:06.
Citera
2016-03-16, 23:01
  #5455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Han har väl börjar tappa håret och tycker det är pinsamt som den10-åring han är.


Fast kollar man han på fejjan så ser de dock inte ut som han ska ha tappat nåt hår iaf.
Citera
2016-03-16, 23:06
  #5456
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hela programmet är som en parodi på Masterchef Australien. Man skulle kunna tro att galenskaparna var framme. Dagens avsnitt var ett stort skämt och att lyssna till den lilla Elin blev för mycket. Skönt att hon rök. Den långe med mössan påminner om parkmänniskor och är nästan lika hemsk att se och lyssna på. Könet ser sig själv som något krogvärlden väntar på och det finns ingen hejd på skrytet och egenberöm. Hatar när folk ser sig något över alla andra och talar om det i TV.
Nu håller jag på Sophie eller möjligen Daniel.

Håller med och hoppas verkligen att Sophie eller daniel vinner, vinner den självgoda Könet så ska sluta titta på programet för all framtid, mer osympatisk och vidrigt självgod människa va längesen jag såg på TV med könet
Citera
2016-03-17, 08:43
  #5457
Medlem
ghostwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoBerra
Däremot måste det ju va nåt med Pauls huvud ang huvudbonad hela tiden.

Även i dagens avsnitt när dom fick hälsa på i en fin restaurang i Tokyo så hade han mössan när dom satt och provsmakade vid bordet

Tror endast det är en "hipstergrej".

Bild
Citera
2016-03-17, 10:07
  #5458
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Haha humorn när de spelade Frozen-låten i bakgrunden i slutet. Hon borde verkligen göra röster i Disney-filmer. Helt sjukt vilka Disney-vibbar jag fick av Elin ikväll

För mig är Frozen en bra skräckfilm men verkar finnas en Disneyfilm som stulit namnet. Elin var bäst.
Citera
2016-03-17, 10:12
  #5459
Medlem
cosmic_dancers avatar
Bebisrösten åkte vilket jag trodde innan jag såg avsnittet och även hoppades på lite då jag finner henne rätt jobbig. Men fan vad jag led med henne i elimineringstävlingen. Är så jävla blödig så jag började också gråta.

Söt som socker är hon måste jag erkänna och tränar hon lite mer på matlagningen och allt sådant kommer det nog gå bra för henne. Men hon har helt klart klarat sig för länge i denna tävling, att inte se skillnad på räka och kräfta... Hon får sluta prata som en bebis också.

Tror på Daniel och Sofie i finalen. Köning blir tre och Paul åker nästa gång nu.
__________________
Senast redigerad av cosmic_dancer 2016-03-17 kl. 10:19.
Citera
2016-03-17, 11:25
  #5460
Avstängd
MySpaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritillaria
Jag står inte ut med Elin. En så vansinnigt tillgjord person, det är så uppenbart att hon själv tycker att hon är såå söt och charmig när hon spelar dum. Usch!
Uppenbart är vi rätt många män som charmas av henne.....

Trist att hon åkte ut! Nu finns det inget att vila ögonen på när det är tråkigt i själva programmet....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback