Citat:
Ursprungligen postat av
wahlqen
Gå in på "Sverigevänliga tjejer" på fb och scrolla ner till bilden på Arminas. Andra kommentaren skriven av sidan själv blir besvarad av en "Steffani" som hävdar att det misstänkta händelseförloppet är sant och att hon är tjejen som spottat. fyi heh
[/quote]Steffani szandtner
Stämmer korrekt! Dock var det bara som dom sa att dom var på sjukhus för att få någon slags ersättning för denna örfilen som gjordes på honom. Jag är hon du kallar "tjejen", och ni kan mer än gärna komma till mig om ni har frågor ist för att skriva ut saker som inte är sanning (som väldigt måna gjort) var med under hela incidenten. #prayforarminaspileckas alltid älskad, aldrig glömd 💝💕[/quote]
[/quote]Jenny Nilsson
Han som gjorde detta mot 15 åringen har inte blivit mobbad. Han va på min dotter och tafsade och skickade snusk bilder till henne. Hon visade rektorn,men han trodde inte på henne fast bild bevis. I stället blev hon avstängd från skolan. Tycker synd om arminas som fick sätta livet till för att han skyddade sina tjej kompisar. Vila i frid arminas❤[/quote]