Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Oj, bra, jag ser att du tagit med paketbudet också ( då jag väntade i receptionen till mitt nya jobb och såg namnet på paketet och lekte med tanken att det var IU /CU på gång ).
Skönt att veta att något registreras iaf så att man inte bara producerar texter som direkt glöms.
Ang legitimt arbetande poliser så är det inget fel med dem om de sköter sig, jag pratar om en grupp med goda kontakter överallt som kan styra det till det sämre för dej, hota dej etc medan du inte ordar om det, och om detta är folk med sina släktingar så kommer dessa att snart inte kunna verka i det dolda. Har så mycket bevis nu mot dem så....
Men åter igen , skönt att några minns vad man skrivit tidigare .
Om man nu har foton , namn , registreringsnummer och adresser på personer som trakasserat förföljt/ en , vilken nämnd går man till för att anmäla dessa ?
Finns det någon EU nämnd som tittar på vad medlemmar i EU blir utsatta för ? Svenska delarna av MR organisationerna ser inte ut att förstå att det sker svåra övergrepp mot vita Svenskar systematiskt och under många år i Sverige.
Var kan man utesluta att detta tex är Säpo? Då Säpo ska vara en renhårig organisation , men då man läst om tex
http://www.morjarvmannen.se/ så ser man att de har sina rötägg dessa också och får jag veta att dessa tillhör säpo så blir det lättare att ta det till JO /JK.
Jag menar en grupp som hotar folks kvinnor och barn för att vinna något är inte renhårigt och ska utredas , frågan är bara om det kommer att ta decennier eller om det finns instanser som man redan nu kan vända sig till.