Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-12, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VassleProtein
Jag kollade in dina tidigare inlägg och det syns klockrent att du är en sk antirasist, så jag blir knappast förvånad att du skyddar Achmed. Sluta sprid desinformation din jävla råtta

Jag vet inte vem "Achmed" är, ja, jag är antirasist och om jag skulle skydda vem som helst baserad på etnicitet så ahde jag "backat" Arminas också. Han är från Litauen, pratar väldigt knackig svenska och har en pappa som inte ens kan svenska.

Har du sett mig försvara "Achmed"? Har inte ens nämnt personen i fråga och vet inte vem som är bakom mordet.
Citera
2016-01-12, 16:42
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
I egenskap av PA så ska jag egentligen inte lägga mig i skolverksamheten och andra elever än mina två egna. Killen som råkade ut för "kalsongrycket", han hjälpte jag och en till lärare. Ena av eleven jag jobbar för, hon har haft möte med Arminas pappa (mamman befann sig i Litauen), pappan pratar engelska och behärskar knappt det svenska språket.
Så spännande, för inte särskilt länge sen var du stockholmare som utgöt dig över skånska byhålor:
Citat:
Hålorna i Skåne är bland de mest groteska jag har upplevt i Sverige, kommer aldrig glömma när vi spelade turnering i Trelleborg men bodde ute på vischan på ett landställe en i laget hade. Människorna var vidriga och kommer aldrig glömma moppegänget som hotade oss Stockholmare till livet och som även spottade på min farsas bil.
Men nu är du så omvänd att du flyttade till de byhålor du beskrev?
Me call BS; du är ett troll helt enkelt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Du är full av skit! Du startar trådar om att du hatar SD och beskriver i andra att du bor i Göteborg.

Jävla troll. Kom med lite argument istället för att ljuga!

Han verkar vara den enda trovärdiga personen härinne, som kommer med info direkt från skolan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Om skolan från dagens DN, så himla bra verkar den inte
Citat:
Citat:
Det var problem med oroligheter, studieron och kränkningar på Göingeskolan i Broby, där en 15-årig pojke dödades med kniv av en 14-åring. Det svarade föräldrar och elever i en enkätundersökning, och Skolinspektionen hade planerat en tillsyn där i vår. Enligt 14-åringens pappa var pojken utsatt för mobbning, och fick inte hjälp.
Citat:
Men enligt Skolinspektionen finns det oroande signaler om skolmiljön på Göingeskolan, något som låg bakom att man skulle genomföra en prioriterad tillsyn där.
Citat:
Larmsignalerna gjorde att skolan var en av dem i Östra Göinge som valdes ut för kontroll.
Efter måndagens dåd åker Skolinspektionen ut akut för ett besök på onsdagen, och kommer eventuellt att tidigarelägga tillsynen.
:
Detta måste vara samma Robert Dirksen:
http://www.sydsvenskan.se/familj/fodelsedag/fritiden-fylls-av-borzoier/
som är rektor för skolan sen nåt år. Att det finns två holländska R Dirksen i Skåne är inte troligt.
Han verkade ganska vilsen i AB intervjun. Inget om att första hjälpen satts in av skolpersonalen.
Citera
2016-01-12, 16:43
Medlem
Citat:
I egenskap av PA så ska jag egentligen inte lägga mig i skolverksamheten och andra elever än mina två egna. Killen som råkade ut för "kalsongrycket", han hjälpte jag och en till lärare. Ena av eleven jag jobbar för, hon har haft möte med Arminas pappa (mamman befann sig i Litauen), pappan pratar engelska och behärskar knappt det svenska språket.

Men vänta nu: Du jobbar i Skåne?
Detta skrev du för ett tag sedan i ett inlägg:
-"Hålorna i Skåne är bland de mest groteska jag har upplevt i Sverige, kommer aldrig glömma när vi spelade turnering i Trelleborg men bodde ute på vischan på ett landställe en i laget hade. Människorna var vidriga och kommer aldrig glömma moppegänget som hotade oss Stockholmare till livet och som även spottade på min farsas bil.
Och just det, de var svenska kids."

I ett annat inlägg har du jobbat mycket välavlönat, med kanonförmåner, inom banksektorn i Kanada?

Nu är du helt plötsligt Elevassistent i Broby?
Sitt inte och ljug i tråden, bara för att förvanska sanningen!
Citera
2016-01-12, 16:43
Medlem
VassleProteins avatar
Citat:
Jag vet inte vem "Achmed" är, ja, jag är antirasist och om jag skulle skydda vem som helst baserad på etnicitet så ahde jag "backat" Arminas också. Han är från Litauen, pratar väldigt knackig svenska och har en pappa som inte ens kan svenska.

Har du sett mig försvara "Achmed"? Har inte ens nämnt personen i fråga och vet inte vem som är bakom mordet.

Du sitter ju och försvarar AB's linje, där Achmed bara är en oskyldig liten gullig syrian och Arminas den där stora elaka mobbaren och Achmed knivhögg honom backifrån bara för att "försvara" sig.

Jävla troll idiot
Citera
2016-01-12, 16:45
Medlem
loxas avatar
Citat:
Utan att out:a mig själv för mycket, är PA men har även haft deltidsanställning av skolan ifråga med.

https://www.aftonbladet.se/tipsa/
De hade nog varit intresserade av att få en mer detaljerad bild av BO från en vuxen som inte är närstående.

Att elever sedan skulle försvara BO och säga att han var snäll betyder ju inte särskilt mycket, det är något man säger för att visa respekt oavsett om personen är en ängel eller en skinnskalle.
Citera
2016-01-12, 16:47
Medlem
Citat:
I egenskap av att ha varit personlig assistent till en kille i parallellklassen så kan jag intyga att Arminas inte var en vidare snäll kille. Han har både spottat och mobbat tösen som jag är assistent åt, han är ganska stor för sin ålder och han var väldigt uppkäftig, hamnade själv i dispyt med honom en gång även fast jag inte ska lägga mig i som PA, han och hans kompis brottande ner en yngre kille och gjorde "kalsongryck" samtidigt som den yngre killen grät och hade folk runt om sig som skrattade.

Vet inte vem gärningsmannen är, kan dock inte påstå att jag är förvånad över det inträffade. Skolan i fråga är f.ö en ganska lugn skola, en del utländska elever men det är ingen katastrof-skola som vissa försöker måla upp skolan som. Många bra lärare och seriösa lektioner.
Var det en kille eller en tös du var assistent åt? Detta verkar inte riktigt trovärdigt...
Citera
2016-01-12, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Så spännande, för inte särskilt länge sen var du stockholmare som utgöt dig över skånska byhålor:

Men nu är du så omvänd att du flyttade till de byhålor du beskrev?
Me call BS; du är ett troll helt enkelt

Jag bodde tillfälligt i Kristianstad för studiers skull, hade inte vidare mycket val.
Även komiskt att du är så mån av att smutskasta mig och försöka sprida falsk information om mig, bara för att du är så fruktansvärt snedvriden och skev. Hade jag skrivit falsk och rasistisk dynga som passade din agenda, då hade du gett mig massa kärlek.

Du verkar inte vidare intresserad av sanningen, men om det känns bättre så kan vi säga att Arminas, en 15 årig litauer som knappt kan svenska och som har varit en störig elev på skolan är en fantastisk prusvensk kille med ett hjärta av guld.
Citera
Medlem
Karembeus avatar
Citat:

Från höginkomsttagare i Kanada till personlig assistent med svårt att få ihop tillräckligt med timmar på en problemskola i Östra Göinge....enough said...
Citera
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Otydligt skriver av mig, helt rätt av dig.
Är PA åt två elever, killen i parallellklassen har aldrig råkat illa ut på grund av Arminas men tösen som är yngre än Arminas har han gett sig på.
Tog du någon kontakt med skolan om detta?
Citera
2016-01-12, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VassleProtein
Du sitter ju och försvarar AB's linje, där Achmed bara är en oskyldig liten gullig syrian och Arminas den där stora elaka mobbaren och Achmed knivhögg honom backifrån bara för att "försvara" sig.

Jävla troll idiot

Jag har inte en enda gång ens nämnt "Achmed", vet inte ens vem "Achmed" är för när jag jobbade där så fanns det inte ens någon "Achmed".

Jag har endast nämnt att Arminas var en bråkstake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in