Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-12, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Tvivlar starkt på dina uppgifter...vet du varför?Läs ditt inlägg igen...framförallt det jag har fetat åt dig...eller är du personlig assistent åt fler?

Otydligt skriver av mig, helt rätt av dig.
Är PA åt två elever, killen i parallellklassen har aldrig råkat illa ut på grund av Arminas men tösen som är yngre än Arminas har han gett sig på.
Citera
2016-01-12, 16:33
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
I egenskap av att ha varit personlig assistent till en kille i parallellklassen så kan jag intyga att Arminas inte var en vidare snäll kille. Han har både spottat och mobbat tösen som jag är assistent åt, han är ganska stor för sin ålder och han var väldigt uppkäftig, hamnade själv i dispyt med honom en gång även fast jag inte ska lägga mig i som PA, han och hans kompis brottande ner en yngre kille och gjorde "kalsongryck" samtidigt som den yngre killen grät och hade folk runt om sig som skrattade.

Vet inte vem gärningsmannen är, kan dock inte påstå att jag är förvånad över det inträffade. Skolan i fråga är f.ö en ganska lugn skola, en del utländska elever men det är ingen katastrof-skola som vissa försöker måla upp skolan som. Många bra lärare och seriösa lektioner.

Det har förändrats drastiskt på skolorna de senaste 1-2 åren och inte minst senaste halvåret.

Det blir värre och värre i samband med att MENA-"barn" blir allt fler. Vare sig vi vill det eller ej.
Citera
2016-01-12, 16:33
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Otydligt skriver av mig, helt rätt av dig.
Är PA åt två elever, killen i parallellklassen har aldrig råkat illa ut på grund av Arminas men tösen som är yngre än Arminas har han gett sig på.

Jo men visst, personlig assistent åt fler barn samtidigt. Du har noll trovärdighet.
Citera
2016-01-12, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Kan inte skillnaden i hur de två litauerna beskrivs ha att göra med att den ena dödade en människa och den andre försökte förhindra att en människa blev dödad?

Hela grejen är att du inte kan döma en person efter ursprung, vare sig för positiva eller negativa saker de gjort. Använd huvudet nu en liten stund för fan.
Citera
2016-01-12, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Och vad gjorde du som vuxen då? Var du närvarande när de incidenter du beskriver skedde? Hur tog du och skolan tag i det här?

I egenskap av PA så ska jag egentligen inte lägga mig i skolverksamheten och andra elever än mina två egna. Killen som råkade ut för "kalsongrycket", han hjälpte jag och en till lärare. Ena av eleven jag jobbar för, hon har haft möte med Arminas pappa (mamman befann sig i Litauen), pappan pratar engelska och behärskar knappt det svenska språket.
Citera
2016-01-12, 16:38
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jo500
Hela grejen är att du inte kan döma en person efter ursprung, vare sig för positiva eller negativa saker de gjort. Använd huvudet nu en liten stund för fan.

Varför ska man inte döma efter ursprung? Det är väl det mångkultur handlar om att olika ursprung har betydelse och är viktigt annars hade det inte kallats för mångkultur.

Citat:
Ja, åt två elever.
Du har tydligen ingen större koll när det kommer till hur PA-yrket fungerar, väldigt få av oss kan jobba heltid för en enda person, finns ej tillräckligt med timmar för det och det är väldigt vanligt att vara PA åt två personer. Givetvis jobbar man inte för båda samtidigt.

Lägligt att ett troll som du jobbar på skolan. Noll trovärdighet.
Citera
2016-01-12, 16:38
Citat:
I egenskap av att ha varit personlig assistent till en kille i parallellklassen så kan jag intyga att Arminas inte var en vidare snäll kille. Han har både spottat och mobbat tösen som jag är assistent åt, han är ganska stor för sin ålder och han var väldigt uppkäftig, hamnade själv i dispyt med honom en gång även fast jag inte ska lägga mig i som PA, han och hans kompis brottande ner en yngre kille och gjorde "kalsongryck" samtidigt som den yngre killen grät och hade folk runt om sig som skrattade.

Vet inte vem gärningsmannen är, kan dock inte påstå att jag är förvånad över det inträffade. Skolan i fråga är f.ö en ganska lugn skola, en del utländska elever men det är ingen katastrof-skola som vissa försöker måla upp skolan som. Många bra lärare och seriösa lektioner.

Du är full av skit! Du startar trådar om att du hatar SD och beskriver i andra att du bor i Göteborg.

Jävla troll. Kom med lite argument istället för att ljuga!
Citera
2016-01-12, 16:39
Medlem
VassleProteins avatar
Citat:
I egenskap av PA så ska jag egentligen inte lägga mig i skolverksamheten och andra elever än mina två egna. Killen som råkade ut för "kalsongrycket", han hjälpte jag och en till lärare. Ena av eleven jag jobbar för, hon har haft möte med Arminas pappa (mamman befann sig i Litauen), pappan pratar engelska och behärskar knappt det svenska språket.

Jag kollade in dina tidigare inlägg och det syns klockrent att du är en sk antirasist, så jag blir knappast förvånad att du skyddar Achmed. Sluta sprid desinformation din jävla råtta
Citera
2016-01-12, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatorG
Möjligtvis är h*n elevstödjare men kallar det för PA.

Utan att out:a mig själv för mycket, är PA men har även haft deltidsanställning av skolan ifråga med.
Citera
2016-01-12, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
Varför ska man inte döma efter ursprung? Det är väl det mångkultur handlar om att olika ursprung har betydelse och är viktigt annars hade det inte kallats för mångkultur.

Att bemöta och bedöma varje enskild individ efter deras ursprung? Nej, det är inte så mångkultur handlar om (avdelning upplysningar för barn).
Citera
Medlem
Fruity Freshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Det enda som har hänt att ni blattar och marxister varit inblandade i så sjukt många brott och olyckshämdelser sedan 2007 och det blir bara värre och värre. Inte heller vill ni ta något eget ansvar. Beskylla vita män går, men när ni beskylls för era sjuka illgärningar så är folk hemska rasister. Inse att erat drömsamälle håller på att bli en mardröm för alla. Och det är väl inte flashbackrasisternas fel eller? Vi sitter ju bara lugnt och tittar på och kommenterar era misslyckanden.
Jag är nog mer blond än de flesta i den här tråden och har inte mycket för öppna gränser, men att en tråd om ett intressant och högaktuellt brottmål inte går att läsa eftersom läsvärd och snabb information drunknar i rasistisk dynga är något helt annat. Ditt inlägg är ett ganska bra exempel på vad jag menar.
Citera
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jo500

Jag tror nog att det är du som ska använda huvudet. Jag skrev ju för fan precis att ursprunget inte har med saken att göra utan det faktum att den ena dödat och den andra försökt skydda och själv bli dödad.

Det är du som blandar in ursprunget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in