2016-01-12, 00:20
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Den Mustafa som kommenterar på MGMs Facebook och verkar vara fadern, har (minst) två Facebook-konton – ett med och ett utan U. Han bor i Sibbhult – inte Glimåkra som tidigare föreslogs – tillsammans med MGMs bror (?) Mohammad 17 år.
Kan någon förklara den skillnaden?

Vem är 17 år? Den äldre som länkats tidigare är väl för fan inte 17, snarare 30-40 år. Det du menar med skillnad eller?
Citera
2016-01-12, 00:22
Medlem
The-Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audi-cab
Nej. Syrianer är kristna och syrier muslimer. Assyrier och syrianer är typ samma skit.

Syrier innebär bara att man kommer från landet Syrien, och man kan tillhöra vilken religion som helst.
Citera
2016-01-12, 00:24
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Umeåsexmördaren, Engla-mördaren, Lisa Holms-mördaren kan alla ruttna i helvetet vad mig anbelangar. Vi har tillräckligt med skit i Sverige för att importera kulturer med ÄNNU mer skit.

En litauer som står upp för tjejer som behandlas illa ska väl självfallet behandlas med respekt?

Umeåsexmördaren?! Tänker du på Hagamannen? Han mördade ingen.

Lisa holms mördare var själv från Litauen och Anders Eklunf var svårt sjuk.

Skillnaden mellan dessa och alla våldtäktsmän från MENA är att det ligger i de sistnämndas kultur.
Citera
2016-01-12, 00:24
Medlem
knullmorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enoroligtjej
Hej, alla flashbackare som börjat spekulera i detta.
Jag VET vad som hände

Det är såhär att ni är inne på rätt GM

Offret har "bitchslappat" GM ungefär vid lucia tiden efter att blivit jävligt förbannad över att han slagit hans bästa tjejkompis.

Detta har GM "SÄKERLIGEN" varit uppretad över och säkert många som frågat hur han kan tolerera en sån här sak. Så under jullovet så har han då planerat det här.

Skolan började i fredags förra veckan och eftersom inget hände då så va säkert GM inte tillräckligt samlad.

Offret och två tjejkompisar till honom satt på en bänk, då GM kom bakifrån och högg honom i bröstet med en krok kan man ju säga.
Offret börjar springa iväg med handen på bröstet, en av tjejkompisarna såg när hugget kom och blev troligtvis chockad sedan. Medans andra tjejen inte förstod något och satt lite halv kvar och ropade lite skämtsamt "Vad håller du på med".

"Det va nämligen vanligt att offret hoppade runt och skojade och hade sig."

Sedan ramlade då offret ihop och tjejen som ropade efter han sprang dit och förstod ännu inte vad som hänt och puttade på han och sa "Lägg av nu A****S" Sen såg hon kniven som då GM stod framför och höll i och förstod då att det va allvarligt, GM höjde kniven mot tjejen och sa "Akta dig"

Sen är resterande bara räddningsinsats.

Jag lånade flickvännens konto för min har aktiveringstid, blev trött på allt vilseledande skit!
Intressant. Vet du något om hur själva gripandet gick till? Vad anser folk om att det är en invandrare som gjort detta?
Citera
2016-01-12, 00:25
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einsatzleiter
Ja men på Flashback?
Skulle ju kunna vara så att det är nån klass kamrat till apan som hävt ur sig det namnet för att den trodde att det var han..
När nämdes han först på FB?

Det finns ett inlägg som är gjort för 15 minuter sedan då namnet Ahmad Ahla*ali (*=j) nämns.

Det har säkert funnits kommentarer tidigare men jag har märkt att vissa kommentarer tagits bort, bland annat de som pratar om ras, så säkert även eventuella kommentarer som nämnt namn.
Citera
Medlem
CheapyTrashmans avatar
Citat:
Jag VET vad som hände

Tack för klargörandet! Mycket behövligt efter alla sidor fulla av spekulationer.
Citera
Medlem
lantzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johnny
Syrier innebär bara att man kommer från landet Syrien, och man kan tillhöra vilken religion som helst.

aja ordpolisen .. men OM han vore en KRISTEN SYRIAN, skulle han kanske beskrivas som just - syrian, och inte SYRIER?
med din retorik kan faktiskt en norrman vara kolsvart oxå...
Citera
2016-01-12, 00:26
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Vilken skillnad? Den mellan att bo i Sibbhult och Glimåkra?
Ja, precis.
Det handlar alltså om att fastställa identifikation och eventuellt få fram information om när MGM kom till Sverige, och inte "hänga ut" som några vänstertomtar och idioter kan föreställa sig.
Citera
2016-01-12, 00:26
Medlem
Venators avatar
Citat:
Jag VET vad som hände

Offret har "bitchslappat" GM ungefär vid lucia tiden efter att blivit jävligt förbannad över att han slagit hans bästa tjejkompis.

Detta har GM "SÄKERLIGEN" varit uppretad över och säkert många som frågat hur han kan tolerera en sån här sak. Så under jullovet så har han då planerat det här.

Skolan började i fredags förra veckan och eftersom inget hände då så va säkert GM inte tillräckligt samlad.

Offret och två tjejkompisar till honom satt på en bänk, då GM kom bakifrån och högg honom i bröstet med en krok kan man ju säga.
Offret börjar springa iväg med handen på bröstet, en av tjejkompisarna såg när hugget kom och blev troligtvis chockad sedan. Medans andra tjejen inte förstod något och satt lite halv kvar och ropade lite skämtsamt "Vad håller du på med".

Sedan ramlade då offret ihop och tjejen som ropade efter han sprang dit och förstod ännu inte vad som hänt och puttade på han och sa "Lägg av nu A****S" Sen såg hon kniven som då GM stod framför och höll i och förstod då att det va allvarligt, GM höjde kniven mot tjejen och sa "Akta dig"

Jag lånade flickvännens konto för min har aktiveringstid, blev trött på allt vilseledande skit!

Kan du säga något mer om GM? Är han 14 år och går runt och slår tjejer oprovocerat eller var det en mer komplicerad historia? Kanske du också kan säga något mer om offret som person...? Det skulle uppskattas mycket!
Citera
2016-01-12, 00:27
Medlem
stokkers avatar
Citat:
Jag VET vad som hände

]

Tack, Intressant.

Kan du verifiera att GM är *hmad *hlajali *=A ?
Snabbtest: Går du på skolan? vad heter Rektorn?
Citera
2016-01-12, 00:27
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Finns det belägg för att han stod upp för någon tjej? Jag hittar inte det i någon artikel. Vore det så borde det väl stå som rubrik?!

I tråden har flera länkat till konversation på sociala medier med just denna informationen. Fler tjejer var tydligen rädda för GM enligt samma konversation.

Jag vet så klart inte mer än någon annan men om det stämmer att en kille skyddar tjejer som far illa och är rädda på skolan när skolan bombarderats med flyktingbarn och denne killen sedan oprovocerat knivmördas av ett av dessa flyktingbarn i skolan så är det sprängstoff. Föräldrar har uttryckt sin oro att barnen inte är säkra och trygga i skolan. Politiker (och rektor?) struntar i föräldrarnas oro.

MSM har just nu tusenwattaren på sig att de mörkar invandrarnas brott. MSM beskriver idag mordet i skolan att det var en uppgörelse och nämner inte alls att det är en invandrare som är GM. Jämför med hur MSM och politiker hanterade Trollhättan.

Om detta är fallet är det helt hårresande.
Citera
2016-01-12, 00:30
Medlem
lantzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Umeåsexmördaren?! Tänker du på Hagamannen? Han mördade ingen.

Lisa holms mördare var själv från Litauen och Anders Eklunf var svårt sjuk.

Skillnaden mellan dessa och alla våldtäktsmän från MENA är att det ligger i de sistnämndas kultur.

helt rätt!
att jämföra TRE personer, med muslimernas framfart som det inte ens knappt skrivs om längre pga antalet, är patetiskt tycker jag.

som att jag är skyldig en polare en miljon kronor, och vägra att betala tbx för jag minsan betalade en hamburgare åt han igår liksom, samma idioti!

btw, hagamannen skar väl ganska ordentligt med kniv efter han var klar har jag för mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in