Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-01-11, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Väldigt dålig automatöversättning det blir med Google.

Det ska vara "litauisk" (singularis), det är brottsoffret.

Och "flyktingar och son" är GM. Rolig översättning!

PK-Google i ett nötskal, LOL.

OnT:

Anmärkningsvärt att ingen kan bekräfta GM med namn och bild.
Citera
2016-01-11, 23:27
Medlem
-DaRude-s avatar
Vilket jävla svin som ger sig på tjejer och knivhugger en stackare som försvarar dem, om allt stämmer. Ett svin är han förvisso oavsett. Här behöver vi ta efter USA där åldern inte är någon avgörande faktor. Jag vill inte se ett sådant här svin i samhället, hans kriminella karriär har sannerligen bara börjat. Livstid ska han ha.
Citera
2016-01-11, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
du som är så insatt i Litauens befolkning kan väl tala om för läsarna om hur många procent av Litauens befolkning som är av rysk härkomst och boende i Litauen.

Rysk minoritet är så inte stor i Litauen: 5-6 %. en del finns från blandade familjer men inte många. Jag har bott i det andra största stadenKaunas och under mitt 40-års liv hade jag träffat bara enstaka rysskar i min sociala miljö. alla Litauens rysskar samlas i 3-4 Litauens stader och motsvarande område: Klaipeda, Visaginas, Vilnius.
Citera
2016-01-11, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einsatzleiter
Ahmad Ahlajali på facebook, ser ut att vara i 14 års åldern, är svensk då en svensk tjej skrev på svenska på en av hans bilder, tjejen är även vän med Austin Zammar, som lade ut en bild på Arminas och skrev nått i stil med "rest in peace bror" så de mst ju stå nära..

Detta måste vara våran snubbe?

FB-länk?
Citera
2016-01-11, 23:29
Medlem
lantzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Vilket jävla svin som ger sig på tjejer och knivhugger en stackare som försvarar dem, om allt stämmer. Ett svin är han förvisso oavsett. Här behöver vi ta efter USA där åldern inte är någon avgörande faktor. Jag vill inte se ett sådant här svin i samhället, hans kriminella karriär har sannerligen bara börjat. Livstid ska han ha.

nja, inte i dessa tider, hajar du vad det kostar kompis? bättre att lösa det smidigare..snabbare...antingen med snara eller skott...
Citera
2016-01-11, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duqu
En anledning till "mörkningen" kan vara att GM kan ha figurerat i ett tv-program. En person som uppfyller detaljerna som nämnts här finns i arkiven.
Observera ! Personen i länken KAN vara oskyldig, var mycket försiktiga här !!:

Om det kan vederläggas har vi just fått årets skandal serverad !

Sidan redan bortplockad! ????
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
du som är så insatt i Litauens befolkning kan väl tala om för läsarna om hur många procent av Litauens befolkning som är av rysk härkomst och boende i Litauen.

Eller så tar man reda på det själv. Enligt wikipedia har Litauen ca 6% ryssar, betydligt mindre än både Estland och Lettland. Litauen har inte ens någon gräns till 'riktiga' Ryssland, bara till Kaliningrad.
Citera
Medlem
Einsatzleiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audi-cab
FB-länk?
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009738060738&ref=ts&fref=ts
Citera
2016-01-11, 23:31
Medlem
FreakyFatBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einsatzleiter
Ahmad Ahlajali på facebook, ser ut att vara i 14 års åldern, är svensk då en svensk tjej skrev på svenska på en av hans bilder, tjejen är även vän med Austin Zammar, som lade ut en bild på Arminas och skrev nått i stil med "rest in peace bror" så de mst ju stå nära..

Detta måste vara våran snubbe?

Det är han som har handen vid ansiktet å på sin omslagsbild har han grön keps.
Citera
Medlem
lantzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Äppelkäck
Det finns flera tidigare inlägg här från bekanta och bekantas bekanta till olika elever i skolan som i sin tur var närvarande och/eller i närheten när den litauiskstammade 15-åringen blev knivhuggen av den syrianske "14-åringen".

är han SYRIAN nu oxå?
många bud i tråden, neger, syrier, litauer, svensk? o nu tom syrian?
Citera
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Sidan redan bortplockad! ????
byt * mot a.
Citera
Medlem
CheapyTrashmans avatar
Saxat från svt-länken:

– "Jag är väldigt rädd och mår dåligt. Jag vill få hit min familj så fort jag fått uppehållstillstånd, säger Ahmad med en ton som säger att han bestämt sig och fokuserat på att det är så det måste bli."

Hoppas detta inte blir en verklighet oavsett om han är GM eller inte. Just för att han kom hit bara för att kunna ta hit sin familj. Har han dödat är det ännu värre och ska omedelbart ut från Sverige.

Han är en samhällsfara och har ingen anpassningsförmåga till det nya samhället han hamnat i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in