2016-01-09, 12:48
Medlem
dainsis avatar
Swipeat i fem dagar nu utan en enda match.
Tog bort kontot nu och gör något annat roligt.
Citera
2016-01-09, 15:26
Medlem
Har använt tinder till och från i någon månad nu med blandade resultat. Jag har dock en fundering.. Om man har en vältränad kropp hur lyfter man fram det på bästa/smidigaste sättet? Har fått intrycket att tjejers uppfattning om gymselfies är tvetydig så vad tror ni? Ska man köra på gymselfie eller något liknande, eller bara skriva att man har intresse för träning i sin presentation (känns oeffektivt och tråkigt) eller helt enkelt skippa det och låta dem märka det själva när man ses? Tar gärna förslag i PM
Citera
2016-01-09, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tonfiskftw
Har använt tinder till och från i någon månad nu med blandade resultat. Jag har dock en fundering.. Om man har en vältränad kropp hur lyfter man fram det på bästa/smidigaste sättet? Har fått intrycket att tjejers uppfattning om gymselfies är tvetydig så vad tror ni? Ska man köra på gymselfie eller något liknande, eller bara skriva att man har intresse för träning i sin presentation (känns oeffektivt och tråkigt) eller helt enkelt skippa det och låta dem märka det själva när man ses? Tar gärna förslag i PM
Ta en bild på stranden
Citera
2016-01-09, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Ta en bild på stranden

Bra förslag men det tar emot lite nu i januari... (har ingen gammal bild, eller snarare ingen gammal bild som är relevant)
Senast redigerad av Tonfiskftw 2016-01-09 kl. 16:51.
Citera
2016-01-09, 16:58
Medlem
linnros24s avatar
Citat:

Vem bryr sig om vad dom tycker? What u see is what u get, lägg upp bilderna. Jag har några såna och får kommentarer hela tiden på att det är nice. Enda som kan ställa till de för dig är om du har fult face. Då får du ändå inga matchningar.
Citera
2016-01-09, 17:01
Medlem
Lilabanans avatar
Jag har träffat tre tjejer de senaste 5-6 veckorna sen jag aktiverade min Tinder igen. Träffat några innan det oxå, ser helt OK ut skulle jag säga.

Den första jag träffade för några veckor sen var en konstig mullig tjej som jag hade snackat med någon vecka innan jag lyckades få hem henne på en filmkväll, även om vi båda visste vad som skulle hända sen, utifrån det vi skrev till varandra kort innan Men henne vill jag inte ens träffa igen, skum brud och sjuuuukt dåöig i sängen, så då blev tyvärr jag inte heller särskilt bra. Det var kort och gott dåligt sex.

Den andra rann bara ut i sanden och sen har jag en som jag har träffat en gång, då var det spontant att hon och hennes tjejkonpis träffade mig och en polare på krogen men träffen blev kortvarig men trevlig då hon skulle upp tidigt dagen efter. Vi kom överrens om att ses igen. Bestämde en dag. Den dagen messade jag henne, fick inget svar, ringde sen, mobilen av. Idag (en vecka senare) Sms:ade hon och sa förlåt att hon vart tyst och det hänt mycket... Fattar inte hur man inte ens kan höra av sig, när hon t o m skriver att hon gärna ville träffa mig igen... Ska nämnas att hon Stood me up även en gång innan detta, samma visa efteråt att hon sa förlåt, ledsen gubbe följt av en (bort) förklaring.

Den sistnämnda är jag intresserad av på riktigt, men som jag skrev är det ett skevt beteende pch jag vet inte hur jag ska hantera det. Skrev ett halvdrygt sms att hon verkar svårfångad. Inväntar svar.

Detta är min erfarenhet av Tinder. Jag önskar gärna också tips och upplyaningar (gärna från tjejer här) hur man ska tolka det beteendet.
Citera
2016-01-10, 00:16
Medlem
snubblens avatar
Citat:

Gymselfies funkar på vissa, men inte alla. Många tycker att killar är ytliga och fjantiga som lägger upp sådana bilder. Det du vill ha är ju en bild på dig när du t ex spelar volleyboll i bar överkropp, eller t ex ligger och läser en bok. Så att det blir något naturligt men ändå visar vad du har och inte bara gymposeande.

Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Jag har träffat tre tjejer de senaste 5-6 veckorna sen jag aktiverade min Tinder igen. Träffat några innan det oxå, ser helt OK ut skulle jag säga.

Den första jag träffade för några veckor sen var en konstig mullig tjej som jag hade snackat med någon vecka innan jag lyckades få hem henne på en filmkväll, även om vi båda visste vad som skulle hända sen, utifrån det vi skrev till varandra kort innan Men henne vill jag inte ens träffa igen, skum brud och sjuuuukt dåöig i sängen, så då blev tyvärr jag inte heller särskilt bra. Det var kort och gott dåligt sex.

Den andra rann bara ut i sanden och sen har jag en som jag har träffat en gång, då var det spontant att hon och hennes tjejkonpis träffade mig och en polare på krogen men träffen blev kortvarig men trevlig då hon skulle upp tidigt dagen efter. Vi kom överrens om att ses igen. Bestämde en dag. Den dagen messade jag henne, fick inget svar, ringde sen, mobilen av. Idag (en vecka senare) Sms:ade hon och sa förlåt att hon vart tyst och det hänt mycket... Fattar inte hur man inte ens kan höra av sig, när hon t o m skriver att hon gärna ville träffa mig igen... Ska nämnas att hon Stood me up även en gång innan detta, samma visa efteråt att hon sa förlåt, ledsen gubbe följt av en (bort) förklaring.

Den sistnämnda är jag intresserad av på riktigt, men som jag skrev är det ett skevt beteende pch jag vet inte hur jag ska hantera det. Skrev ett halvdrygt sms att hon verkar svårfångad. Inväntar svar.

Detta är min erfarenhet av Tinder. Jag önskar gärna också tips och upplyaningar (gärna från tjejer här) hur man ska tolka det beteendet.

Om vi säger såhär, hon är ju inte kär över öronen i dig, då hade hon inte gjort sådär oavsett anledning. Men jag har själv gjort sådär mot flera tjejer. Det kan lätt bli så när man har mycket att göra. Man får bara helt enkelt släppa tjejerna i några dagar sedan be om ursäkt och testa att ruska liv i kontakten när man har mer tid. Brukar ändå fungera ganska hyfsat, man tappar den där intensiva kontakten och får lite mer av en känsla att man känt varandra under en längre tid, eftersom man drar ut på det. Sedan om man dessutom lyckas hitta något personligt om henne längre bak i en konversation så är det kanon att använda, för då känner hon att jag kommer ihåg henne, även fast jag kanske inte tänkt på henne alls och bara letade upp den faktan någon minut tidigare.

Eller så är hon bara inte intresserad.
Citera
2016-01-10, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan

Dude, det är Tinder/nätdejting. Tjejer har minst huntratals matchningar. Du ska ha flera tjejer igång och koncentrera dig inte på en enda tjej. Med högst säkerhet träffar hon många andra förutom då.

Hon tycker att du inte är tillräckligt mkt av värde, därför som om hon inte ens bemödar sig med att skriva ett enkelt SMS för att tala om att hon inte kan för att höra av sig när det passar henne.

Antagligen sket det sig med en annan dejt och då blev du intressant igen. Som sagt koncentrea dig på flera tjejer samitidigt så blir det skitsamma om hon hör av sig elleer inte.

Jag går alltid med inställningen: "hon har 500 på G samtidigt" och jag kör med samma skit. Blir inte besviken sen.
Citera
2016-01-10, 02:49
Medlem
Hur är det, kan man få upp samma personer fler gånger om man swipar tillräckligt länge?

Om jag lägger upp en ny profilbild vill jag ju att tjejer som inte gillade den förra bilden ska se den nya och förhoppningsvis högerswipa mig.
Senast redigerad av petzor 2016-01-10 kl. 02:52.
Citera
2016-01-10, 07:11
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petzor
Hur är det, kan man få upp samma personer fler gånger om man swipar tillräckligt länge?

Om jag lägger upp en ny profilbild vill jag ju att tjejer som inte gillade den förra bilden ska se den nya och förhoppningsvis högerswipa mig.

Ganska säker på att du bara dyker upp på nytt om någon av er rebootat kontot. Men å andra sidan har jag vänsterswipeat vissa tjejer som dykt upp minst 4 gånger till efter det. Oklart om hon rebootat efter varje gång dock.

Däremot kan man ju hitta samma tjejer på andra dejtingsajter. En gång såg jag att min granne hade varit inne på min Mazily (utan att hon visste att det var jag) och det fick hon höra nästa gång vi åkte hiss tillsammans så klart
Citera
2016-01-10, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Ganska säker på att du bara dyker upp på nytt om någon av er rebootat kontot. Men å andra sidan har jag vänsterswipeat vissa tjejer som dykt upp minst 4 gånger till efter det. Oklart om hon rebootat efter varje gång dock.

Däremot kan man ju hitta samma tjejer på andra dejtingsajter. En gång såg jag att min granne hade varit inne på min Mazily (utan att hon visste att det var jag) och det fick hon höra nästa gång vi åkte hiss tillsammans så klart

Fick du fukta hennes anus med tungan efter det då?
Citera
2016-01-10, 13:21
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Fick du fukta hennes anus med tungan efter det då?

Nej, hon bor ju bokstavligt talat 5 meter från mig så det är nästan för enkelt, har några andra att bocka av först. Hon står på viloläge tillsvidare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in