2016-01-08, 21:05
Medlem
För övrigt.

Hörde jag författaren gissa på Santana? LOL
Citera
2016-01-08, 21:08
Medlem
Marquesos avatar
Så skönt att slippa Lagercrantz och Sten. Jobbigaste paret hittills.
Citera
2016-01-08, 21:09
Medlem
De kunde gott bytt ut Saudiarabien mot Qatar eller Yemen, eller kört båda två plus Oman. Att det var Saudiarabien som dolde sig bakom frågetecknet på det enorma landet var alldeles för uppenbart.
Citera
2016-01-08, 21:17
Medlem
core_s avatar
Skönt att slippa sten iaf. Alla raljerar och har sig, men hon kan verkligen konsten att göra det skittråkigt och drygt. Usch.

Team Filip gick ut hårt som vanligt. Och Fredrik blev i lika vanlig ordning mest ett bihang med adhd, svarade han på något annat än sidospåret om bob Dylan?
Citera
2016-01-08, 21:21
Medlem
Var det bara jag som såg att de bytte burar i början av programmet????? F&F svarade ju först och fick 6 poäng, de andra fick 4. Men det stod 4 under F&F:s bur, vilket alltså var fel. I nästa avsnitt så hade dom växlat burar. F&F satt plötsligt i den högra, men började i den vänstra.

Är det bara jag som är tillräckligt nykter för att uppfatta det?

Citera
2016-01-08, 21:22
Medlem
Karlxgustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Skönt att slippa sten iaf. Alla raljerar och har sig, men hon kan verkligen konsten att göra det skittråkigt och drygt. Usch.

Team Filip gick ut hårt som vanligt. Och Fredrik blev i lika vanlig ordning mest ett bihang med adhd, svarade han på något annat än sidospåret om bob Dylan?

Han kunde väl Kisel och lite till.
Men som Lagerkrantz att säga Santana borde diskvalificera honom från att någonsin delta igen i på spåret.
Citera
2016-01-08, 21:24
Medlem
Lepiduss avatar
Någon som vet vad Sting låten heter?
Citera
2016-01-08, 21:26
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Luuk såg ut att vilja mörda Lagerkrantz när han skulle säga emot att det var Abu Dabu på 4 poäng
De borde låtit honom utveckla svaret och svara fel. Skulle varit kul att se både hans och Vivecas min då.

Hoppas på Filip och Fredrik och sport-paret i final.

Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Var det bara jag som såg att de bytte burar i början av programmet????? F&F svarade ju först och fick 6 poäng, de andra fick 4. Men det stod 4 under F&F:s bur, vilket alltså var fel. I nästa avsnitt så hade dom växlat burar. F&F satt plötsligt i den högra, men började i den vänstra.

Nej, jag tänkte också på det! Trodde jag var onykter och hade sett i syne
Senast redigerad av NewDeer 2016-01-08 kl. 21:29.
Citera
2016-01-08, 21:26
Medlem
Rollinghands avatar
Häpnadsväckande svag prestation av David Lagercrantz även den här gången. Okunnig och osäker. Märkligt med tanke på hans höga svansföring i andra sammanhang.
Citera
2016-01-08, 21:27
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlxgustaf
Han kunde väl Kisel och lite till.
Men som Lagerkrantz att säga Santana borde diskvalificera honom från att någonsin delta igen i på spåret.

Det var ett ordentligt lågvattenmärke. Oavsett vilket så är dom väck.

F och F gjorde vad som förväntades av dom. Inget klang och jubel men dom skötte sig bra.

När det gäller musiken så var Ramy Essams hårlängd mer imponerande än hans sångröst.
Citera
2016-01-08, 21:29
Medlem
HierosGamoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy

Vad snackar du om?

F&F svarade Malmö på 4 p och började i underläge.
Citera
2016-01-08, 21:31
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HierosGamos
Vad snackar du om?

F&F svarade Malmö på 4 p och började i underläge.
Ja, det är sant - men de började i dressinen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in