2016-01-07, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad
Jag har kört ot 40/50 med grymma resultat, ungefär samma som på 350mg testo ew.
Men skit o deffa, bulka upp och träna på och bygg muskler.

Vill du deffa senare så kör en kur till med prio för deff men välj då annat preparat. Helst testo då men går väl säkert med något oralt också för att behålla muskler samtidigt du dietar.

Tänk på att deff handlar om diet och inget annat

Han är för fet för bulk om han inte ska satsa på styrkelyft vilket inte är hans mål.
Citera
2016-01-07, 14:29
Medlem
Citat:

Vill du deffa senare så kör en kur till med prio för deff men välj då annat preparat. Helst testo då men går väl säkert med något oralt också för att behålla muskler samtidigt du dietar.

Tack för bra svar

Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Han är för fet för bulk om han inte ska satsa på styrkelyft vilket inte är hans mål.

Hahahahahaha just därför jag vill deffa,
Citera
2016-01-07, 16:47
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggagains
Nej jag tänker ta oralt svårare än så är det inte.

Tack för tipsen, överdrivare på det andra

Tråkig kille

Citat:

Citat:
Tack för bra svar

Hahahahahaha just därför jag vill deffa,

Blind leder blind? Vad är det som är bra svar av det Äggsallad skrev? Han hade ju inte fattat ett jota av det du skrev då han föreslog att du skulle skita i deffen å bulka med 40/50 OT.. Asså om någon här är rolig kille så är det väl ändå du.
Du hade redan bestämt att du skulle ta dina tabletter så gör det då å sluta befläcka nybörjartråden med idioti för du tar ju ändå inte till dig av de goda råd du får.
Om du letar efter "enablers" och ja-sägare så får du nog sälla dig till andra ställen, f12 är inte direkt känt för att komma med ryggdunkningar till färskingar som varken har förstånd eller kunskap nog att kunna avgöra sitt egna kurande.

Lycka till för all del och god fortsättning på dig!

Mvh
Citera
2016-01-07, 17:02
Medlem
Citat:
Vill ha lågandrogen då håravfall ligger i släkten och jag prioriterar håret för högt, dock inte tillräckligt högt för att "våga" ta risken med OT eller Anavar då risken alltid finns Nålrädslan stämmer dock

Om du prioriterar ditt hår men vill hoppa på AAS (dvs att du prioriterar håret över din egen hälsa) så bör du verkligen tänka över vad det är du håller på med. Det är ungefär lika logiskt att jag skulle ha gått till affären för att köpa smör till brödet medans jag inte har något bröd.
Citera
2016-01-07, 17:31
Medlem
hairypotter88s avatar
3 Snabba frågor.

1. Är halveringstiden likadan om man sätter Testo E Sub-Q?
2. Efter sista sticket IM är det ju normalt 2veckor innan man påbörjar PCT, är det samma med Sub-Q?
3. Jag borde väl fortsätta med HCG dem där 2 veckorna när jag slutat ta Testo och väntar på att dra igång med nolva/clomid?

Skulle vara grymt skysst om någon kunde besvara mig dessa frågorna.

Mvh
Citera
2016-01-07, 18:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hairypotter88
3 Snabba frågor.

1. Är halveringstiden likadan om man sätter Testo E Sub-Q?
2. Efter sista sticket IM är det ju normalt 2veckor innan man påbörjar PCT, är det samma med Sub-Q?
3. Jag borde väl fortsätta med HCG dem där 2 veckorna när jag slutat ta Testo och väntar på att dra igång med nolva/clomid?

Skulle vara grymt skysst om någon kunde besvara mig dessa frågorna.

Mvh

Nej
Nej
Hcg under kuren alltid.
Citera
2016-01-07, 18:34
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Blind leder blind? Vad är det som är bra svar av det Äggsallad skrev? Han hade ju inte fattat ett jota av det du skrev då han föreslog att du skulle skita i deffen å bulka med 40/50 OT.. Asså om någon här är rolig kille så är det väl ändå du.
Du hade redan bestämt att du skulle ta dina tabletter så gör det då å sluta befläcka nybörjartråden med idioti för du tar ju ändå inte till dig av de goda råd du får.
Om du letar efter "enablers" och ja-sägare så får du nog sälla dig till andra ställen, f12 är inte direkt känt för att komma med ryggdunkningar till färskingar som varken har förstånd eller kunskap nog att kunna avgöra sitt egna kurande.

Lycka till för all del och god fortsättning på dig!

Mvh
Det här är inget sällsynt fenomen och inte explicit kopplat till just dopningsforumet. Folk, i synnerhet tonåringar, frågar om råd men är egentligen bara intresserade av att bekräfta sina befintliga föreställningar. När de får råd som strider mot deras egen fördefinierad uppfattning, och alltså inte bekräftelse, är råden dåliga och inte att beakta. När man dessutom, som Byggagains gör, kommer med en massa oneliners, smileys och "hahaha" tillbaka visar det också tydligt att man har slut på faktiska argument.
Citera
2016-01-07, 23:07
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Det här är inget sällsynt fenomen och inte explicit kopplat till just dopningsforumet. Folk, i synnerhet tonåringar, frågar om råd men är egentligen bara intresserade av att bekräfta sina befintliga föreställningar. När de får råd som strider mot deras egen fördefinierad uppfattning, och alltså inte bekräftelse, är råden dåliga och inte att beakta. När man dessutom, som Byggagains gör, kommer med en massa oneliners, smileys och "hahaha" tillbaka visar det också tydligt att man har slut på faktiska argument.

Det är ju betryggande att man inte är ensam om denna observation. Likväl är den irriterande då logiken förefaller vara så uppenbar att man inte förstår hur den kan gå blint förbi vissa.
Med detta sagt kan ju en mer filosofisk hållning till faktumet leda en till att tycka att man inte bör engagera sig över huvud taget och avstå helt från att kommentera denna dårskap, men då brottas man ju med dilemmat att det känns som man gör allmänkunskapen en björntjänst.

Skitsamma. Så har det väl alltid varit och så lär det alltid förbli.
Citera
2016-01-08, 03:15
Medlem
Folk snackar om att " it could lead to suppression" - vad fan innebär detta? I kontexten verkar det som dom syftar på nåt i stil med "negativa bieffekter". Lär mig snälla =)
Citera
2016-01-08, 18:50
Medlem
Trexits avatar
Illamående av Testo-P eller anavar?

Tjo,

Påbörjade min första kur på testo-p 100 mg eod + 40 mg anavar nu i tisdags. Har känt mig varm och illamående framåt kvällarna sedan dess. Kan vara inbillning, men tycker även att det känns som att det trycker lite under revbenen, kanske levern som bråkar?

Har någon annan upplevt detta på testo eller anavar vid de här doseringarna? Skulle väl gissa att det troligen beror på anavaret om det är levern som vantrivs.
Citera
2016-01-08, 18:55
Medlem
Trexits avatar
Ska tillägga att jag bara tagit 20 mg anavar idag, så kanske det känns annorlunda imorgon.
Citera
2016-01-08, 21:45
Medlem
3dDiablos avatar
Märken på preparaten?
En sådan liten anavar dos skall inte påverka levervärden på så kort tid om man inte är superkänslig.
Testo injektioner vid ovana (din första kur?) kan ge symptomen du beskriver eftersom kroppen inte är van med det.
Kan även vara dåligt testo eller att du inte tål något ämne som används vid tillverkningen. Det är därför jag frågar märket på preparaten då vissa har sämre rykte än andra och allmänt intresse.

Dock behöver det inte vara fel på testot, mest troligtvis kroppen som är ovan och reagerar därefter (eller hjärnspöken). Vänta några dagar, om det fortsätter så pausa med anavaret några dagar så vet du om det är det eller testot som ger symptomet.

Kan tillägga att jag själv fått känslor av förhöjd kroppstemp och rödlätta kinder när jag startat kurer - som sedan gått över efter några dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in