2016-01-08, 21:53
Medlem
Trexits avatar
Tackar för inlägget! Det är första kuren, men jag har bra koll på sånt som rör injektioner Testot är från Generic pharma, men anavaren kom i en anonym mylarpåse. Ger det åtminstone ett par dagar till, om jag inte börjar må sämre.
Citera
2016-01-09, 02:54
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Folk snackar om att " it could lead to suppression" - vad fan innebär detta? I kontexten verkar det som dom syftar på nåt i stil med "negativa bieffekter". Lär mig snälla =)
Luddig fråga men antar att det är suppression - hämning av egna testo produktionen du pratar om.
Använder man AAS stängs den egna ned (iaf under tiden du har aktiva prepparat i kroppen) och det kan leda till permanent hämning av egenproduktion, alternativt att du aldrig kommer tillbaka till nivåerna du var på som ren. Allt från 0-100%.
PCT, HCG är verktyg man kan använda mot detta, men är inget måste dock.
Citera
2016-01-09, 14:13
Medlem
Trexits avatar
Uppdatering:

Fortfarande den där vaga sjukdomskänslan. Tog 20 mg anavar imorse, men imorgon tror jag att jag provar att skippa det helt. Man kan väl inte vara helt hundra på att det är anavar i tabletterna heller.
Citera
2016-01-09, 14:31
Medlem
Jag mådde ganska kasst på anavar. Såpass dåligt att matlusten var borta och tankten på mat nästan kunde få mig att hulka mig. Mådde mycket bättre på tex winnar och andra orala. Men just anavar klarar jag inte av.

Men sen är det mycket olika hur man reagerar på olika produkter. Du kan ju testa att skippa anavar och ar vad som händer. Jag mådde bättre på ett par dagar har jag för mig.
Citera
2016-01-09, 14:37
Medlem
Trexits avatar
OK, provar så! Kan ju försöka mig på dem om ett halvår eller så igen. För dyra för att slängas bort
Citera
2016-01-09, 16:20
Medlem
Svampifittans avatar
Mod får gärna flytta detta, visste inte alls vart jag skulle lägga den.

The effect of caffeine and albuterol on body composition and metabolic rate.

Liu AG1, Arceneaux KP 3rd1, Chu JT2, Jacob G Jr2, Schreiber AL1, Tipton RC2, Yu Y1, Johnson WD1, Greenway FL1, Primeaux SD1,2.

Author information

Abstract

OBJECTIVE:

Caffeine and ephedrine was an effective combination therapy for weight loss until ephedrine was removed from the market due to safety concerns. This study investigated the combination of caffeine and albuterol as a possibly safer alternative to ephedrine.

METHODS:

In a series of experiments using cultured adipocytes, rat models, and humans, the effects of caffeine and albuterol on lipolysis, metabolic rate, food intake, and body composition were evaluated.

RESULTS:

Both caffeine and albuterol enhanced lipolysis in cultured adipocytes. Acute treatment of humans with caffeine and/or albuterol increased resting metabolic rate. Longer-term studies of rats revealed a trend for increased metabolic rate with albuterol treatment. There was increased lean mass gain concurrent with decreased fat mass gain with caffeine/albuterol treatment that was greater than albuterol treatment alone.

CONCLUSIONS:

In rats, albuterol with caffeine produced significantly greater increases in lean body mass and reductions in fat mass without changes in food intake after 4-8 weeks of treatment. Since caffeine and albuterol are approved for the treatment of asthma in children and adolescents at the doses tested and change body composition without changing food intake, this combination may deserve further exploration for use in treating pediatric obesity.

© 2015 The Obesity Society.

PMID: 26239482 [PubMed - in process] PMCID: PMC4551658 [Available on 2016-09-01]
Citera
2016-01-09, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Blind leder blind? Vad är det som är bra svar av det Äggsallad skrev? Han hade ju inte fattat ett jota av det du skrev då han föreslog att du skulle skita i deffen å bulka med 40/50 OT.. Asså om någon här är rolig kille så är det väl ändå du.
Du hade redan bestämt att du skulle ta dina tabletter så gör det då å sluta befläcka nybörjartråden med idioti för du tar ju ändå inte till dig av de goda råd du får.
Om du letar efter "enablers" och ja-sägare så får du nog sälla dig till andra ställen, f12 är inte direkt känt för att komma med ryggdunkningar till färskingar som varken har förstånd eller kunskap nog att kunna avgöra sitt egna kurande.

Lycka till för all del och god fortsättning på dig!

Mvh

Han gav mig ett råd precis som du gjorde, och jag personligen tyckte att hans råd var mer relevant till min fråga än det råd du gav mig. Jag ska ta mina tabs men jag försöker bara få råd och tips om vilket av OT eller Anavar som skulle passa mig bäst, simpel fråga ?
Citera
2016-01-09, 17:57
Medlem
HulkenKKs avatar
60mg av varje passar nog dig perfekt 👌mvh HulkenKK
Citera
2016-01-09, 21:04
Medlem
Svampifittans avatar
Jag får sura uppstötningar och halsbränna när jag ligger på högdos test-p men inte på högdos test-e.
Mycket märkligt, men som sagt alla är vi olika och det är inget jag ej kan förebygga med lite omeprazol eller liknande.
Citera
2016-01-09, 21:40
Medlem
Trexits avatar
Jaha, då förstår jag vad de plötsliga uppstötningarna troligen kommer sig av! Men det känns inte som något större problem för mig heller.
Citera
2016-01-10, 19:36
Medlem
Håller oljorna ute i kylan nu? -10 grader i postlådan
Citera
2016-01-10, 21:26
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Håller oljorna ute i kylan nu? -10 grader i postlådan

Så länge du inte hade tänkt låta oljorna övernatta i postlådan så ska det inte vara några större problem.
Antar att du även vet ungefär vilken tid posten brukar komma fram så då är det ju bara att kolla då och då. Om du ska injicera samma dag så kan du låta den ligga i rumstemp en liten stund och/eller värm vialen/ampullen i handen alt. under kranen med varmt vatten..

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in