2016-01-06, 21:12
Medlem
Rodriguez89-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Pakistanska kvinnor blir inte prostituerade i England mer än andra kvinnor blir det för att de har möjligheter och rättigheter i England som vissa bara kan drömma om i Pakistan.

Men hur kommer det sig att det finns flera fall i England där massa brittiska unga tjejer blivit prostituerade och sexobjekt åt pakistanska män? Saknar brittiska unga tjejer dessa möjligheter och rättigheter som skyddar pakistanska unga tjejer?

Jag snackar inte om Pakistan. Jag jämför pakistanska unga tjejer som lever i England med brittiska unga tjejer som lever i England. Varför finns denna skillnad?
2016-01-06, 21:18
Medlem
Aldrig slog er tanken att det finns en anledning att enligt är ALLA svenska tjejer, alltså 4,5 millioner, vill suga negerkuk? Ni verkar verkligen inte vara något att ha, ni svenska "män".
2016-01-06, 21:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Aldrig slog er tanken att det finns en anledning att enligt är ALLA svenska tjejer, alltså 4,5 millioner, vill suga negerkuk? Ni verkar verkligen inte vara något att ha, ni svenska "män".

Det handlar inte bara om att "suga negerkuk". Det handlar om en instinktiv vilja att underkasta sig. Många kvinnor står inte ut med det fria valet.
2016-01-06, 21:21
Bannlyst
Citat:

vi slutade bry oss om er för längesedan. eran framtid ligger i händerna hos en medeltidens kultur. konstant kvinnoförtryck. ingen frihet. ni ska få det ni vill ha, och det finns ingen hjälp av oss att få.
2016-01-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infohunter
vi slutade bry oss om er för längesedan. eran framtid ligger i händerna hos en medeltidens kultur. konstant kvinnoförtryck. ingen frihet. ni ska få det ni vill ha, och det finns ingen hjälp av oss att få.

Seriöst? Varför är det då alltid män som gnäller om att de inte få någon tjej. Har aldrig läst en så desperat tråd startat av en kvinna här. Varför?
2016-01-06, 21:26
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Problemet är att klicken av vänsteraktivister demonstrerar både FÖR och EMOT samma sak på samma gång. Många underlägsna män blir extremt provocerade av detta, eftersom de kan se hur dumt det är men känner sig oförmögna att göra något åt det (och det är sannolikt att de faktiskt inte kan); så reagerar de med irrationellt hat emot europeiska kvinnor i allmänhet.
Okej du är verkligen bra att på att skylla ifrån dig Vad menar du egentligen?
2016-01-06, 21:30
Bannlyst
Citat:
Seriöst? Varför är det då alltid män som gnäller om att de inte få någon tjej. Har aldrig läst en så desperat tråd startat av en kvinna här. Varför?

jag vet inte, det är nog en blandning av hat och ilska mot er som har byggts upp under en längre tid. det sitter djupt hos de flesta männen tror jag.

ni kommer att förstå den dag när ni är täckt i svart och med håret undangömt. då kommer självmordstankarna att blomstra. inte värda någonting, ingen frihet, ingen rätt.
2016-01-06, 21:31
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
OVad menar du egentligen?
Precis vad menar du egentligen, milford? Du har fortfarande inte svarat på min fråga märker jag. Varför är jag inte förvånad.

"Vi tar in fler invandrare - ja, vi har en invandring överhuvudtaget - på grund av att svenska män begår övergrepp." Något sådant trams var det, va?
2016-01-06, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infohunter
jag vet inte, det är nog en blandning av hat och ilska mot er som har byggts upp under en längre tid. det sitter djupt hos de flesta männen tror jag.

ni kommer att förstå den dag när ni är täckt i svart och med håret undangömt. då kommer självmordstankarna att blomstra. inte värda någonting, ingen frihet, ingen rätt.

Lilla vän. Jag ligger här på onkologen och väntar på min spruta kl. 22.00. Hur mycket tycker du att du kan skrämma mig?

Inte en enda svenska kvinna kommer gå runt i niqab med självmordstankar (utom babianen, såklart) de närmaste åren i Sverige. Däremot tycker jag att även den sista svenska tjej/kvinna kommer att bli medveten om vilka pinsamma loser ni är, om ni inte snarast ta er i kragen. Att gnälla behövs ibland. Att gnälla utan att förändra något är meningslöst.
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja exakt de fick till och med sina saker stulna och de demonstrerar fortfarande för babbarna. Tänk på att kvinnor kommer att förlora en massa saker på grund av invandringen av MENA-män, välfärd, jobb i offentlig sektor, sämre service, och de vill fortfarande ta in MENA-män så resultatet blir att kvinnor i praktiken betalar för att få knulla babbar precis som du säger.

Jag säger inte att alla gör det, men ouppfostrade horbarn blir det aldrig människor av!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodriguez89-2
Men hur kommer det sig att det finns flera fall i England där massa brittiska unga tjejer blivit prostituerade och sexobjekt åt pakistanska män? Saknar brittiska unga tjejer dessa möjligheter och rättigheter som skyddar pakistanska unga tjejer?

Jag snackar inte om Pakistan. Jag jämför pakistanska unga tjejer som lever i England med brittiska unga tjejer som lever i England. Varför finns denna skillnad?

1. Du har en västerländsk, bitvis fördomsfullt präglad, press som drar upp dessa historier med unga vita flickor som blir våldtagna, prostituerade och bla bla stort medialt.
Vad är det som säger att samma sak inte även händer pakistanska tjejer men att dessa inte syns eller intresseras för lika mycket som "vita flickor" ? Vitt vet du är jävligt mycket finare i vissa ögon än brunt.

Här har du en artikel om hur pakistanska tjejer behandlas i England av sina män

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2534906/Beaten-abused-raped-brides-lured-wretched-lives-Britain.html

Sen kan jag igen påpeka för dig din vita fläck .

Varför är du inte ett barr intresserad av, kritisk eller förvånad över pakistanska mäns fäbless för att bli våldtäktsmän, hallickar och "sexuella zoombies" i England, eller deras hemland för den delen?

För att förenkla detta och göra det till ett strikt filsofiskt probem så har du 2 fotbollslag på en plan, där det ena laget kör oschysst, speciellt 2 spelare som kutar runt och beter sig som apor mot det andra laget.

Min och feminismens lösning: samla ihop detta oschyssta lag tala förnuft med dem, lär dem vad respekt och människovärde är för något från barnsben och spärra in de 2 spelarna.
Din lösning: spärra in lag 1. Tillåt dem inte spela fotboll.

Vilken lösning verkar mest rationell och värdigt?
Senast redigerad av Merapi 2016-01-06 kl. 21:43.
2016-01-06, 21:41
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Precis vad menar du egentligen, milford? Du har fortfarande inte svarat på min fråga märker jag. Varför är jag inte förvånad.

"Vi tar in fler invandrare - ja, vi har en invandring överhuvudtaget - på grund av att svenska män begår övergrepp." Något sådant trams var det, va?
För att du är respektlös, ljuger m.m.
Men det är väl manligt?
Manligt att slåss och våldta också?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in