2016-01-06, 19:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
1) Kan du ens läsa vad hon har sagt? Om hon är en feminist utan pojkvän som gillar uppmärksamhet, vet jag vad era källor resp. resonemang är värda.
2) Du menar att det finns just nu 110 kvinnor som vill ha drama genom att anmäla tafsande enbart i Köln https://www.polizei.nrw.de/koeln/.

Märkligt tänk. Hade de inte anmält dessa idioter, hade de varit dessa horor som gillar att diverse arab-untermenschen tafsar på dem. Anmälar de dessa idioter, är de dessa tjejer som vill ha uppmärksamhet och drama. Vilket nu?

1) Ja jag körde det genom google translate.

2) Ja självklart.

3) Att de gillar det kan vi utgå ifrån genom att de var där (utan sina män).
2016-01-06, 19:25
Medlem
Jag förvånas inte, men visst upprörs jag.

dom är duktiga vita europeiska kvinnor

Man kramar riktiga kvinnor lite hårdare i tider som dessa. Finner inte ord för dessa sjuka, sataniska tomma skal till kvinnor, det är egentligen synd om.
2016-01-06, 19:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodriguez89-2
Traditionella kulturer kan det.

Du ser inga motsvarande fall där massa tyskar lyckas ge sig på arabiska kvinnor sexuellt.

Du ser inga nätverk där brittiska män använder pakistanska unga tjejer som horor.

Legit. Men du ser inte heller arabiska kvinnor som åker dit det finns massor med vita män. Det är svårt att bli utsatt för sex-brott om man håller sig hemma eller går ute med en man.
2016-01-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Feminism är en bra ideologi, som först fanns för att skapa jämställdhet. Dock så har vi i Sverige samt människor i andra delar av världen missbrukat begreppet, så istället för att lyfta upp kvinnor så trycker kvinnor ner män. Det skapar inte jämställdhet, det begränsar chanserna att någonsin skapa det.

Dömer folk bäst jag vill, åtminstone folk som behöver dömas.

Du har inte helt fel. Just här i Sverige har feminism fått ett bittert bismak. MEN, ändå är inte alla svenska kvinnor (och då är jag inte ens svensk) enbart taliban relaterade kukfixerade horor. Samtidigt som inte alla svenska män enbart är losers. Och jag backar inte ett enda steg för mitt påstående.
2016-01-06, 19:35
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Du har inte helt fel. Just här i Sverige har feminism fått ett bittert bismak. MEN, ändå är inte alla svenska kvinnor (och då är jag inte ens svensk) enbart taliban relaterade kukfixerade horor. Samtidigt som inte alla svenska män enbart är losers. Och jag backar inte ett enda steg för mitt påstående.
Håller med dig här. Vi kommer nog inte mycket längre.
2016-01-06, 19:37
Medlem
Vad är det för fel på Tyskland och Sverige egentligen?
2016-01-06, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodriguez89-2
Traditionella kulturer kan det.

Du ser inga motsvarande fall där massa tyskar lyckas ge sig på arabiska kvinnor sexuellt.

Du ser inga nätverk där brittiska män använder pakistanska unga tjejer som horor.

"Lyckas ge sig på"….du menar tyska män skulle ha önskan/ behov att vilja göra detta?

Vilken syn på män har du egentligen?
Att våldta, sexuellt trakassera, grovt skända kvinnor är det någon slags naturligt manlig betingad reflexs i din värld?

Män = sexuella zoombier?
Kan enbart hindras via att man låser in och begränsar kvinnors rörelsefrihet bakom taggtråd? Så att gatorna fritt kan härjas av dessa varelser oförmögna kontrollera sin egen glupande sexuella aptit på att våldföra sig på kvinnor..

Nått sånt?

Vet du, jag har lite bättre syn på män än så.
Senast redigerad av Merapi 2016-01-06 kl. 19:46.
2016-01-06, 19:42
Avslutad
Vart läste du att de försvarade araberna? Du tycker inte det kan kallas rasism att araber ger sig på tyska kvinnor?
2016-01-06, 19:43
Medlem
Vindpinads avatar
Feminismen måste vara den sjukaste och mest provokativa politiska ideologin i historien.

Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Vad är det för fel på Tyskland och Sverige egentligen?

Lätta att hjärntvätta.
2016-01-06, 19:46
Medlem
hahaha ni rassar och nassar får aldrig som ni vill, ju fler våldtäkter desto mer protester mot rasism. Helt rätt av kvinnorna
2016-01-06, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ja jag körde det genom google translate.

2) Ja självklart.

3) Att de gillar det kan vi utgå ifrån genom att de var där (utan sina män).

Google translate, is´ klar . Då är du ju experten i ämnet.

Hur tänker du nu? Att alla dessa kvinnor gillar att hundratals kanacker ska ge sig på dem? Nej, de flesta har varit där med sina män (har du inte läst det på google translate?)

Vet du, Sverige behöver inte ens sharian. Sådana som du räcker fullständigt. Har en kvinna svensk, engelsk, fransk, italiensk................... inte rätten att gå ut på nyårsafton även som singel? Får de skylla sig själva enbart för det? Ska alla kvinnor skylla sig själva ifall de blir våldtagna, för att de är ju feminister och hämtar hit en massa flyktingar för att kunna suga kuk? Ska alla pedofiler går fri och barnen skyller sig själva, eftersom deras mammor är feminister? Ni är så sjuka och samtidigt så okunniga. Eller tvärtom, eller vilket som.
2016-01-06, 19:55
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja och de har även demonstrerat emot sexism alltså emot händelsen. Vad är problemet?
Problemet är att klicken av vänsteraktivister demonstrerar både FÖR och EMOT samma sak på samma gång. Många underlägsna män blir extremt provocerade av detta, eftersom de kan se hur dumt det är men känner sig oförmögna att göra något åt det (och det är sannolikt att de faktiskt inte kan); så reagerar de med irrationellt hat emot europeiska kvinnor i allmänhet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in