Citat:
Ursprungligen postat av
Rodriguez89-2
Men hur kommer det sig att det finns flera fall i England där massa brittiska unga tjejer blivit prostituerade och sexobjekt åt pakistanska män? Saknar brittiska unga tjejer dessa möjligheter och rättigheter som skyddar pakistanska unga tjejer?
Jag snackar inte om Pakistan. Jag jämför pakistanska unga tjejer som lever i England med brittiska unga tjejer som lever i England. Varför finns denna skillnad?
1. Du har en västerländsk, bitvis fördomsfullt präglad, press som drar upp dessa historier med unga vita flickor som blir våldtagna, prostituerade och bla bla stort medialt.
Vad är det som säger att samma sak inte även händer pakistanska tjejer men att dessa inte syns eller intresseras för lika mycket som "vita flickor" ? Vitt vet du är jävligt mycket finare i vissa ögon än brunt.
Här har du en artikel om hur pakistanska tjejer behandlas i England av sina män
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2534906/Beaten-abused-raped-brides-lured-wretched-lives-Britain.html
Sen kan jag igen påpeka för dig din vita fläck .
Varför är du inte ett barr intresserad av, kritisk eller förvånad över pakistanska mäns fäbless för att bli våldtäktsmän, hallickar och "sexuella zoombies" i England, eller deras hemland för den delen?
För att förenkla detta och göra det till ett strikt filsofiskt probem så har du 2 fotbollslag på en plan, där det ena laget kör oschysst, speciellt 2 spelare som kutar runt och beter sig som apor mot det andra laget.
Min och feminismens lösning: samla ihop detta oschyssta lag tala förnuft med dem, lär dem vad respekt och människovärde är för något från barnsben och spärra in de 2 spelarna.
Din lösning: spärra in lag 1. Tillåt dem inte spela fotboll.
Vilken lösning verkar mest rationell och värdigt?