2016-01-06, 18:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Vilka kvinnor i Tyskland demonstrerar för babbarna? Google translate, du också?

Unga kvinnor typ 20-40. Oftast utan pojkvän eller man.
2016-01-06, 18:08
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag har inte sagt att ingen respekterar mig, pratar om ni i tråden. Och då frågar jag varför kritiserar ni mig, eller det jag sagt? Men får inget svar

Därför att det mesta du skriver är fullkomlig idioti, och det har avhandlats i många inlägg tidigare i tråden. Folk bara påpekar det. Uppsök dessa och analysera dina brister, så kan du kanske växa som människa på köpet.
2016-01-06, 18:11
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag har inte sagt att ingen respekterar mig, pratar om ni i tråden. Och då frågar jag varför kritiserar ni mig, eller det jag sagt? Men får inget svar

Jo då. På förra sidan skrev du att män inte respekterar dig. Om det inte var vad du menade, så kanske du borde ha skrivit något annat istället.

Det är väl ganska uppenbart varför du blir kritiserad. Det är för att du har dåligt underbyggda åsikter som du inte verkar kunna försvara.
2016-01-06, 18:12
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Därför att det mesta du skriver är fullkomlig idioti, och det har avhandlats i många inlägg tidigare i tråden. Folk bara påpekar det. Uppsök dessa och analysera dina brister, så kan du kanske växa som människa på köpet.
Jo jag ser att vissa tycker det men ni verkar inte direkt bättre själva xDDDDDDD Tvärtom. Hahahaha.
Om de är nåt fel jag sagt vill jag veta det istället för att bli kallad ett namn.
2016-01-06, 18:12
Medlem
WordWarriors avatar
Då är det här alltså ett riktigt krig mellan västerländska kvinnor och västerländska män. De vita kvinnorna (eller en betydande andel av dem) vill alltså uppnå följande:

1) Förgöra den vite rationelle och demokratiske mannen med massinvandring av fucking brutes.

2) Kedja sina vackra systrar i burka, så att de slipper sexuell konkurrens. Dölja den vackra kvinnokroppen.

3) Öka andelen möjliga sexualpartner, samtidigt som man gör allt för att minska den vite mannens sexuella urval.

Inte förrän nu har jag egentligen förstått vad feminism handlar om. Nu är det fan i mig krig på riktigt! Det här kommer att bli riktigt sörjigt. De västerländska kvinnorna går i bräschen för ett blodigt inbördeskrig. Så mycket för mjuka kvinnliga värden. Vem tror på dessa efter det här? Fy fan!

Vill ni bli förtryckta så ska ni få se på förtryck! Ni och era döttrar kommer aldrig igen att kunna leva fria liv. Ni blir för evigt förslavade. Kan ni inte sticka till Syrien och bli sönderknullade och sönderbombade av IS istället så vi slipper skiten här?

Hoppas också ni är medvetna om att de här leder till att män (alla män) kommer att bestämma över er. Månggifte kommer att bli verklighet. För män.

Babianen har ju helt rätt - ni vill bli våldtagna av araber!
Senast redigerad av WordWarrior 2016-01-06 kl. 18:20.
2016-01-06, 18:20
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Då är det här alltså ett riktigt krig mellan västerländska kvinnor och västerländska män. De vita kvinnorna (eller en betydande andel av dem) vill alltså uppnå följande:

1) Förgöra den vite rationelle och demokratiske mannen med massinvandring av fucking brutes.

2) Kedja sina vackra systrar i burka, så att de slipper sexuell konkurrens. Dölja den vackra kvinnokroppen.

3) Öka andelen möjliga sexualpartner, samtidigt som man gör allt för att minska den vite mannens sexuella urval.

Inte förrän nu har jag egentligen förstått vad feminism handlar om. Nu är det fan i mig krig på riktigt! Det här kommer att bli riktigt sörjigt. De västerländska kvinnorna går i bräschen för ett blodigt inbördeskrig. Så mycket för mjuka kvinnliga värden. Vem tror på dessa efter det här? Fy fan!

Vill ni bli förtryckta så ska ni få se på förtryck! Ni och era döttrar kommer aldrig igen att kunna leva fria liv. Ni blir för evigt förslavade. Kan ni inte sticka till Syrien och bli sönderknullade och sönderbombade av IS istället så vi slipper skiten här?

Hoppas också ni är medvetna om att de här kommer att bestämma att män kommer att bestämma allt över er. Månggifte kommer att bli verklighet. För män.

Babianen har ju helt rätt - ni vill bli våldtagna av araber!
Det finns verkligen inget "Alltså" i detta, du har bara glömt din blodtrycksmedicin eller något.

Det handlar om dessa https://www.sozialismus.info/2016/01/koeln-gegen-sexuelle-gewalt-und-rassismus/

Det är inte "kvinnor" i allmänhet som Aftonbladet & TS vill ha det till.
Senast redigerad av Finisterre 2016-01-06 kl. 18:23.
2016-01-06, 18:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Det finns verkligen inget "Alltså" i detta, du har bara glömt din blodtrycksmedicin eller något.

Du tycker det alltså är en sund reaktion att gå ut och demonstrera till våldtäktsmännens favör? Vi har ju sett det här i Sverige också. Det säger mer om dig än om mig. Sedan är feministerna på mig för att jag köper sex. Jag inväntar åtminstone ett samtycke och betalar för mig. Ska man strunta i det?

Många västerländska kvinnor måste seriöst ha något allvarligt fel i huvudet. Man kanske skulle konvertera?
Senast redigerad av WordWarrior 2016-01-06 kl. 18:28.
2016-01-06, 18:22
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Jo då. På förra sidan skrev du att män inte respekterar dig. Om det inte var vad du menade, så kanske du borde ha skrivit något annat istället.

Det är väl ganska uppenbart varför du blir kritiserad. Det är för att du har dåligt underbyggda åsikter som du inte verkar kunna försvara.
Jag skrev inte antal. Läs de som det står istället.

Ja de är för jag säger emot era korkade saker... Antagligen blev det en massa rasister som tog tillfället med den här händelsen och sa att alla araber våldtar och liknande saker, och de tyckte kvinnor som protesterade var rasism, eftersom de allra flesta invandrarna inte våldtagit någon
2016-01-06, 18:23
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
För det första, det fanns enbart en enda man i mitt liv som om något skulle kunna berätta för mig vad jag ska göra, det var min far som dog för 9 år sedan. För det andra, har jag väldigt svårt med diverse män som tänker döma alla dessa svenska slampor som dras till utlänningar och själv söker sig till någon annan nationalitet pga de inte har några smutsiga tankar om dominans ect. För det tredje, är väl du den sista som borde berätta för mig att jag är ute efter arab eller allmän stora kukar utan att känna till mig öht.

För det fjärde, du har valt namnet Baron af..................... vilket inte betyder att du behöver blir behandlat som någon slags aristokrat.

För att sammanfatta det hela. Du ogillar svenska tjejer och sökt dig till någon guling istället, helt okej. Men håll käften om andras val då.
För det första så kunde jag inte bry mig mindre om vad du gör.

För det andra, svenska kvinnor får dras till utlänningar, det är den slyniga tanken om att bli dominerad som jag inte gillar. Då menar jag såna som väljer afrikaner eller araber just för att de är snygga, tuffa och dominanta, vilket ofta är en stor anledning till varför de väljer just de killarna. Inte mycket kärlek där inte. Att de väljer utlänningar i sig bryr jag mig inte om, det är var jag har gjort, men jag har inga slampiga tankar bakom mitt val.

För det tredje, jag har inte beskyllt dig för att dras till araber. Mer svenska tjejer generellt. Du lät dock som en sådan i det första inlägget av dig som jag överhuvudtaget citerade.

För det fjärde så var jag inte seriös när jag påstod att du skall behandla mig med vördnad.

För att sammanfatta det hela: Jag bryr mig inte om många svenska tjejers val av män, att bli ihop med negrer och araber är helt okej. Jag blir däremot äcklad av deras anledning att välja just de männen. Jag bryr mig inte om de får ta konsekvenserna.
2016-01-06, 18:27
Medlem
KnullMarodorens avatar
Tro inte det är normala kvinnor som organiserar det här. Det är en utav juden George soros grupper som står för fiolerna.

http://jaysanalysis.com/2015/02/21/why-billionaire-oligarchs-bankroll-feminism/
2016-01-06, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Unga kvinnor typ 20-40. Oftast utan pojkvän eller man.

Var någonstans? Källa på det, tack. Kan också vara på tyska. I motsatsen till dig kan jag översätta källan.
2016-01-06, 18:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullMarodoren
Tro inte det är normala kvinnor som organiserar det här. Det är en utav juden George soros grupper som står för fiolerna.

http://jaysanalysis.com/2015/02/21/why-billionaire-oligarchs-bankroll-feminism/

Ja, det stämmer nog. Men faktum kvarstår. Ser man hur kvinnor röstar så bidrar de aktivt till västerlandets förstörelse och förfall. Nyttiga idioter eller inte. Jag trodde aldrig att jag skulle behöva ge nationalisterna rätt. De har ju rätt. Det här radikaliserar många vita män. Tveklöst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in