2016-01-06, 17:36
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Vad var otrevligt i det inlägget? En fråga som får din logik att rasera är ju inte nödvändigtvis "otrevlig".
Frågan är varför jag ska respektera män när de inte respekterar mig?
2016-01-06, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Är förlovad med en underbar, asiatisk kvinna.

Gratulerar till ett lyckligt och bra förhållande.
2016-01-06, 17:38
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Eller gör som den här Baronen. Snacka skit om kvinnor som om öht dras till utlänningar och själv väljer en guling. Ni är verkligen en kap, ni svenska karlar .
Jag ser att du talar om mig, inte ett vördnat sätt att behandla en Baron. Tilltala mig direkt istället, för en ordväxling oss emellan.

Jag ogillar kvinnor som dras till araber och afrikaner, bara för att de är dominanta och har stora, eregerade könsorgan. De väljer oftast inte dessa män för att de har funnit sitt livs kärlek i dem, visst händer det, men jag har läst alla sexnoveller med kvinnor som drömmer om att bli dominerade av sexuella vilddjur. Jag träffade en guling, en kvinna från Filippinerna, och människor därifrån är inte kända för att ha varken stora bröst eller stora penisar. Tvärtom, de är väldigt traditionsbundna, inget sex före giftermål osv. Jag ser hela människan, utan smutsiga tankar om dominans och liknande.
2016-01-06, 17:38
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle

Du behöver inte respektera ett skit vad mig anbelangar, men befinner du dig på ett diskussionsforum vore det på sin plats att svara även när dina argument (rätteligen) blir sågade vid fotknölarna.
2016-01-06, 17:40
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:

Jaså är det frågan nu verkligen? Men visst, varför inte. Alla trådar kan ju gott handla om dina personliga problem från och med nu, prinsessan.
2016-01-06, 17:40
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Du behöver inte respektera ett skit vad mig anbelangar, men befinner du dig på ett diskussionsforum vore det på sin plats att svara även när dina argument (rätteligen) blir sågade vid fotknölarna.
Jag sa inte att du ska ljuga. Vad är så svårt att fatta?
2016-01-06, 17:55
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Jag sa inte att du ska ljuga. Vad är så svårt att fatta?

Du måste ju hoppa till och från mellan parallella universa. Inget går ihop.
2016-01-06, 17:58
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Jaså är det frågan nu verkligen? Men visst, varför inte. Alla trådar kan ju gott handla om dina personliga problem från och med nu, prinsessan.
Tycker du jag ska svara så snäll på en fråga när de enda ni gör i tråden är att slänga skit ord på mig? Nej alla trådar handlar om förnedra kvinnor så gott de går.
Du kan inte bara säga "det är dåliga argument" utan någon motivering bara för att hata.
Jag kommer inte förklara något mer om man bara får sånna svar.
2016-01-06, 18:02
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Tycker du jag ska svara så snäll på en fråga när de enda ni gör i tråden är att slänga skit ord på mig? Nej alla trådar handlar om förnedra kvinnor så gott de går.
Du kan inte bara säga "det är dåliga argument" utan någon motivering bara för att hata.

Jag har hittat lösningen på ditt problem. Att ingen respekterar dig beror inte på att du är kvinna, även om det är vad du inbillar dig. Det är helt enkelt bara svårt att respektera någon som är dummare än tåget.
2016-01-06, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag ser att du talar om mig, inte ett vördnat sätt att behandla en Baron. Tilltala mig direkt istället, för en ordväxling oss emellan.

Jag ogillar kvinnor som dras till araber och afrikaner, bara för att de är dominanta och har stora, eregerade könsorgan. De väljer oftast inte dessa män för att de har funnit sitt livs kärlek i dem, visst händer det, men jag har läst alla sexnoveller med kvinnor som drömmer om att bli dominerade av sexuella vilddjur. Jag träffade en guling, en kvinna från Filippinerna, och människor därifrån är inte kända för att ha varken stora bröst eller stora penisar. Tvärtom, de är väldigt traditionsbundna, inget sex före giftermål osv. Jag ser hela människan, utan smutsiga tankar om dominans och liknande.

För det första, det fanns enbart en enda man i mitt liv som om något skulle kunna berätta för mig vad jag ska göra, det var min far som dog för 9 år sedan. För det andra, har jag väldigt svårt med diverse män som tänker döma alla dessa svenska slampor som dras till utlänningar och själv söker sig till någon annan nationalitet pga de inte har några smutsiga tankar om dominans ect. För det tredje, är väl du den sista som borde berätta för mig att jag är ute efter arab eller allmän stora kukar utan att känna till mig öht.

För det fjärde, du har valt namnet Baron af..................... vilket inte betyder att du behöver blir behandlat som någon slags aristokrat.

För att sammanfatta det hela. Du ogillar svenska tjejer och sökt dig till någon guling istället, helt okej. Men håll käften om andras val då.
2016-01-06, 18:05
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:

Om du tolkar ifrågasättande som hat så bör du omedelbart lämna Flashback och bege dig till de icke-existerande kommentarsfälten bland regimtrogen media istället. Ska du stanna kvar måste du vara vuxen nog att se förbi "fula ord" och fokusera på innehållet. Jag förmodar att du är vuxen och då ska du inte behöva en övervakande dagisfröken längre.

TB-303 ställde en helt legitim fråga till dig som du valde att helt ignorera, förmodligen för att den var för jobbig. När din argumentation inte klarar så enkla följdfrågor borde du ha karaktär nog att ifrågasätta de dogmer som styr ditt tänkande.
2016-01-06, 18:06
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Jag har hittat lösningen på ditt problem. Att ingen respekterar dig beror inte på att du är kvinna, även om det är vad du inbillar dig. Det är helt enkelt bara svårt att respektera någon som är dummare än tåget.
Jag har inte sagt att ingen respekterar mig, pratar om ni i tråden. Och då frågar jag varför kritiserar ni mig, eller det jag sagt? Men får inget svar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in