Citat:
Ursprungligen postat av
Fizzlor
Fler börjar få upp ögonen för hur lögnaktiga och verklighetsfrånvända dessa såkallade feminister är. Trots att det dagligen sker saker som totalt säger emot deras världsbild så fortsätter de blint. Vad ska de annars göra? De har smutskastat en viss grupp (vita män) i flera år och samtidigt gett svartingar frikort till att göra precis vad som helst utan konsekvenser. Att backa nu är inget alternativ då de vet att de är totalt rökta bland "vaket" folk och dessutom skulle få påle i röven av resterande Twitterhönorna.
Feministerna har förstört Europa i decennier framöver och dessutom banat väg för blodiga raskrig. Bra jobbat

Vilka blodiga raskrig? Allt jag läser här skrivs av ungefär 20 frustrerade killar som om och om och om igen upprepa samma soppa på flashback. Feminism, yes absolut, eller skaldjursallergi?
Är inte det skönt? Äntligen, äntligen har även den sista manliga idioten som redan tidigare inte haft någon som helst chans att komma i kontakt med någon kvinna fått en förklaring för det. Det ni inte riktigt inser är att denna förklaring är enbart pinsamt. Att skylla som svensk man på någon random neger som option för en svensk kvinna. Tro mig, RIKTIGA män har inte ens i dagens Sverige svårt att få några kvinnor. Sug på det, ni lilla loser eller nej, starta 100 trådar till, att Sveriges kvinnor föredrar någon flykting från ett random boendre framför er. Skulle jag vara man, skulle jag skämmas ihjäl.