Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Varför vägrar ni inse att kvinnor gillar sånt här? Det här är som Pattaya fast för kvinnor.
Uppenbarligen är det så, jag ser ingen annan förklaring.
Det här är det absolut vidrigaste jag har hört om på länge, mycket äckligare än det 1000 tal apor som gick och tafsade.
"Varför skall män skydda dessa dårar till kvinnor när det slår tillbaka mot dem?"
Jag kommer aldrig i hela mitt liv lyfta ett finger för att hjälpa en vit hora. Det här är uppenbarligen något dom alla vill, dom vidriga jävla asen VILL bli "våldtagna" för att dom är för fega för att erkänna att dom älskar apor mellan benen. Dom vill tydligen leva sida vid sida med dessa primater och som vanligt viker dom sig för att "samhället gillar inte rasblandare" och ljuger att dom blivit våldtagna när dom uppenbart njuter av det.
"Är det inte dags att män skiljer på riktiga kvinnor och avskrädet kallat feminister och andra sinnessjuka liberaler/kommunister till kvinnor? Eller är alla kvinnor så här blåsta?"
Ja tills jag ser demonstrationer MOT apjävlarna så är ALLA kvinnor precis som dom här vidriga onda "människorna" som till varje pris vill skydda arabiska pedofildyrkare.
"Är det vita mäns fel att negrer och araber ständigt våldtar vita kvinnor?"
Vita män gav dessa satans förrädare rösträtt. Så ja på sätt och vis. Vita spöar inte på och våldtar i samma utsträckning som araberna, och det är ju tydligen ett beteende som uppskattas. Det är väl därför dom till varje pris ska skydda sina arabiska prinsar, och rasistförklarar alla som inte vill bli våldtagna och ihjälslagna. Jobbar man för ett helt lands undergång så förtjänar man all ondska och vidrighet som finns i den här sjuka jävla världen. Jag mår illa av dessa förrädiska jävla pissluder, fyfan.