2016-01-06, 15:30
Medlem
Monorailcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Så varför ska man skylla på den stora majoriteten av invandrare som inte gjort nåt fel alls?
Ni vet mkt väl att vita män också våldtagit en massa.

Jag förstår mig ärligt talat inte på det här argumentet. Så länge en majoritet inte begår brott så får man inte diskutera problemen? Så länge det är en minoritet får man inte prata om att det är kulturellt betingat? Men detta gäller bara för "gruppen" invandrare? Ni brukar ju inte ha några som helst problem att dra alla män över en kant. Dubbelmoral och hyckleri är ju den svenska feminismen välkänd för, i och för sig. Hur många terrorbrott måste begås i Europa för att du ska godkänna att man pratar om problemen med islamism? Måste 51% av Europas muslimer ägna sig åt terrorbrott innan det är legitimt?

Det finns ett kvinnor som ljuger om våldtäkter för att få uppmärksamhet, sympati och/eller hämnd. Det är ett problem för rättssäkerheten. Det kan man konstatera, betyder det att man beskyller alla kvinnor? Nej. Lika lite betyder det att man beskyller alla invandrare när man konstaterar att vissa typer av beteende är tydligt kulturellt betingade.
2016-01-06, 15:37
Bannlyst
Som denna tråd visar precis som många andra där debatt är tänkt att föras, att kvinnor klarar inte av att debattera och förstå logik och sammanhang, varför diskussionen blir helt meningslös. Allra minst klarar kvinnor av att vara handlingskraftiga.

Kvinnor är bara yrande och kacklande höns som behöver tydligt ledarskap och flockledare för att få någon pli och ordning. Kvinnan suger alla penisar och är bredd att ta hur mycket skit som helst för en dominant hane som kan göra vad han vill med henne. Se bara hur många moderna västerländska "upplysta" kvinnor som bär slöja för att någon hårig arabhane sagt åt dem att göra det.

Lösningar på problem kan bara män infria och hitta. Detta gillar kvinnor, oavsett hur mycket irrationellt kacklande och känslomässigt inadekvat gnäll man hör från dessa. Det är naturen kompis!
Senast redigerad av kostarskjortan 2016-01-06 kl. 15:39.
2016-01-06, 15:37
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Så varför ska man skylla på den stora majoriteten av invandrare som inte gjort nåt fel alls?

Du "hajade" inte min allegori va? Att även svenska män våldtar är inget argument för att importera våldtäktsmän. Endast hjärndöda vänsterhjon argumenterar så.
2016-01-06, 15:39
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Det är väl bra att fördöma sexism OCH rasism.
Annars ser man ju på flashback vad som händer när både sexism och rasism släpps fri.

Om det av en grupp på 1000 personer finns 50 som tafsar ska man inte angripa övriga 950.
Kvinnor är nog smartare än män, tror jag. Eller iaf godare. Därför sitter de nog inte heller på flashback och tjafsar, utan de gör mer konstruktiva saker. Typ som att bli journalister.

2016-01-06, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Det är väl inte uttalade feminister bara som suger negerkuk. Många vanliga kvinnor (feminina och maskulina feminister) vill ha negerkuk och arabkuk. Du verkar bo under en sten. Besök Malmö någon gång vetja, eller liknande städer.

Då måste du vara en idiot med en mikroskopisk liten penis, eftersom alla svenska tjejer (enligt dig) föredra alla dessa arab- resp. negerkuk före dig? Och ja, jag bor lite utanför Malmö, ändå ser jag inte alla svenska horor går runt med araber och negrer när jag åker in i stan för att gå några ärenden, hur kommer det sig?
2016-01-06, 15:49
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Du "hajade" inte min allegori va? Att även svenska män våldtar är inget argument för att importera våldtäktsmän. Endast hjärndöda vänsterhjon argumenterar så.
Nej men jag undrade varför man argumenterar emot invandrare och inte emot sexism då?
2016-01-06, 15:51
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caxz
Ta en koll på twittervänstern. Feministerna och anti-rasisterna är desperata. Det har varit en tuff vecka för dom, våldtäkt på barn på asylboende och övergrepp i Köln. I ett desperat försök går nu dom vita kvinnorna ut på twitter och berättar sina historier om hur Olle Per och Erik har sexuellt trakasserat dom hela sin barndom på skolor och överallt. Själv gick även Lady Dahmer ut och sa att hon aldrig har blivit sexuellt trakasserad av en muslimsk man.

Jag tror dom själva börjar inse att dom har haft fel, att deras lilla ideologi om hur världen inte var så rätt som dom trodde. Jag vet att dom börjar förstå att det inte bara är ''män'' våldtar utan att det är kultur, hemmhörighet som har en den största inverkan. Dom börjar se hur pelare efter pelare rasat ner och att allt dom trodde och alla lögner som dom har viskat i varandras öron bara har fallit ner till en enda ruin. Det kanske bara är jag som känner såhär men det känns som att normalt folk har börjat vaknat nu, mindre nävor knyts i fickan och människor börjar inse vad det är som pågår i vårat älskade Sverige 2016 och i våra övriga västländer.

Fler börjar få upp ögonen för hur lögnaktiga och verklighetsfrånvända dessa såkallade feminister är. Trots att det dagligen sker saker som totalt säger emot deras världsbild så fortsätter de blint. Vad ska de annars göra? De har smutskastat en viss grupp (vita män) i flera år och samtidigt gett svartingar frikort till att göra precis vad som helst utan konsekvenser. Att backa nu är inget alternativ då de vet att de är totalt rökta bland "vaket" folk och dessutom skulle få påle i röven av resterande Twitterhönorna.

Feministerna har förstört Europa i decennier framöver och dessutom banat väg för blodiga raskrig. Bra jobbat
2016-01-06, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Då måste du vara en idiot med en mikroskopisk liten penis, eftersom alla svenska tjejer (enligt dig) föredra alla dessa arab- resp. negerkuk före dig? Och ja, jag bor lite utanför Malmö, ändå ser jag inte alla svenska horor går runt med araber och negrer när jag åker in i stan för att gå några ärenden, hur kommer det sig?

Tror inte penisstorlek har betydelse (mer än i judiska hjärnor och sinnessjuka kvinnors), då kvinnor de facto parar sig med araber, som av naturen är kortväxta, småkukade, håriga och väldigt klena varelser som enbart kan slåss flera mot en.

Ingen har snackat om "alla" heller, mer än en lågpannad dikotomisk dåre som dig som lägger ord i mun på folk. Men en snabb förändring i demografin gör att fler svenskor parar sig med invällarna i avsaknad av riktiga vita män som sätter ner foten.
2016-01-06, 15:52
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:

Anser du att "mäns våld mot kvinnor" är något som förekommer? Anser du att "invandrares våld mot svenskar" förekommer?
2016-01-06, 15:52
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Det är väl bra att fördöma sexism OCH rasism.
Annars ser man ju på flashback vad som händer när både sexism och rasism släpps fri.

Om det av en grupp på 1000 personer finns 50 som tafsar ska man inte angripa övriga 950.
Kvinnor är nog smartare än män, tror jag. Eller iaf godare. Därför sitter de nog inte heller på flashback och tjafsar, utan de gör mer konstruktiva saker. Typ som att bli journalister.

Hur många importvåldtäktsmän i procent tycker du att det måste vara för att det ska bli ett problem enligt dig? Hur många våldtagna kvinnor är ditt godhetsrunkande värt?
2016-01-06, 15:53
Medlem
män och sexualbrott? kanske borde klassificeras om som invandrare och sexualbrott?
2016-01-06, 15:57
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Nej men jag undrade varför man argumenterar emot invandrare och inte emot sexism då?

Attackerna är inte ett resultat av så kallad sexism. De är en attack för att förnedra tyskarna.

I krig har man ofta ägnat sig åt våldtäkt av motståndarens kvinnor. Detta för att förnedra motståndaren.

Det är en klassisk krigshandling som har ägt rum i Köln. De vill förnedra tysken genom att visa att de inte ens klarar av att skydda sina kvinnor.

Att demonstrera mot sexism i det läget är lika smart som att demonstrera mot hårspray.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in