2016-01-06, 14:11
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
Men var går gränsen då? 2%, 5%, 10%, 40%, eller kanske 99%?. Det är fakta att detta beteende sitter djupt i dessa folkgrupper, hur stor andel det verkligen handlar om i just Köln kan man bara gissa sig till, men i undersökningar så visar det sig att upp till 99% i vissa delar av den muslimska världen stödjer sharialagar. Det tycker jag ger en bra indikation på hur allvarligt problemet riskerar att bli och att det är verklighetsfrämmande hur folk inte kan demonstrera mot de negrer och araber som utfört detta i stor skala nu i Köln.

http://fof.se/tidning/2013/7/artikel/asikter-i-den-muslimska-varlden
Ja och de har även demonstrerat emot sexism alltså emot händelsen. Vad är problemet?
2016-01-06, 14:14
Medlem
Monorailcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
De vill väl förhindra att det blir ett nytt raskrig. Det var 71 år sedan senast, så det kan
säkert hända igen om ingen protesterar

Tanken är väl god men inte så rationell. Att agera apologeter lär snarare få motsatt effekt. Alla ser ju att dessa brott begåtts av människor med primitiva beteenden som kommer från degenererade kulturer. Ska man undvika, eller snarare minimera, den oundvikliga upprördhet detta orsakar bör man erkänna just det och på något sätt arbeta med problemen istället för att skrika rasism. Det blir bara tydligare och tydligare för folk att dessa folkgrupper inte är kompatibla med vårt levnadssätt. Håller man för öronen och skriker rasism så kommer problemen bara eskalera.

Sen har situationen inte särskilt mycket gemensamt med WW2. Tyskland var i en ekonomisk avgrund efter WW1 och Hitler använde sig utav judarna som syndabockar. Idag är både Tyskland och större delen av EU högfungerande med god levnadsstandard, utan direkta konflikter. Vi har inget behov av syndabockar. Länder som nu öppnat sina hjärtan™ och bokstavligen blir våldtagna av degenererade människor från tredje världen. Vi är inte angriparna, vi öppnar våra samhällen och erbjuder både skydd, uppehälle, utbildning och sjukvård. Vad får vi tillbaka? Våld och otrygghet. Både tysken och svensken är tålmodiga och kan stå ut med mycket, men desto längre regeringar håller för öronen och inte agerar desto mer kommer spänningar uppstå. Mer än isolerade mindre attacker, asylboenden i brand m.m. tror jag dock inte vi kommer att få se.
2016-01-06, 14:18
Medlem
Champinjonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haringetliv
Hade det här hänt i Sverige så hade AB och DN genast genomfört kampanjer mot rasism

Är det inte ironiskt att alla feminister som bor i Aspudden och på hippa Södermalm ALDRIG skulle röra sig i kackelacksförorter som Alby, Fittja och Husby kvällstid?

Något liknande som det som skett i Köln måste hända i Sverige för att feminister och andra verklighetsförnekare ska öppna ögonen.

Hade det här hänt min syrra, flickvän eller dylikt så hade jag spårat upp de jävlarna och dödat dem - om jag så hade tvingats betala ett fängelsestraff för det.

Jag försvarar inte radikalfeminism men det är en grav majoritet, oavsett politisk inriktning och kön, som håller sig borta från många förorter (dina exempel inräknade).
2016-01-06, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja och de har även demonstrerat emot sexism alltså emot händelsen. Vad är problemet?

Problemet är att debatten om den negativa kvinnosynen, och i förlängningen detta beteende mot västerländska kvinnor, eller västerlänningar överlag med för den delen inom dessa betydande folkgrupper inte kommer upp till ytan då media fokuserar på att hålla en låg profil för de antagligen är rädda för att det ska piskas upp en hatisk stämning och våldsamheter om diskussionen kommer igång på allvar, men jag anser att en förändring åt det bättre hållet aldrig kan komma om inte fakta belyses och diskuteras på ett objektivt sätt.

Det är viktigare än att oroa sig för hatiska stämningar och våldsamheter, de ev våldsamheterna kommer ändå bara bli så mycket allvarligare om diskussionen skulle leda till det och den inte påbörjas förrän om decennier fram i tiden när miljoner fler muslimer finns här med denna stora andel som uppenbart känner på detta sätt och saknar spärrar.
2016-01-06, 14:33
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
Problemet är att debatten om den negativa kvinnosynen, och i förlängningen detta beteende mot västerländska kvinnor, eller västerlänningar överlag med för den delen inom dessa betydande folkgrupper inte kommer upp till ytan då media fokuserar på att hålla en låg profil för de antagligen är rädda för att det ska piskas upp en hatisk stämning och våldsamheter om diskussionen kommer igång på allvar, men jag anser att en förändring åt det bättre hållet aldrig kan komma om inte fakta belyses och diskuteras på ett objektivt sätt.

Det är viktigare än att oroa sig för hatiska stämningar och våldsamheter, de ev våldsamheterna kommer ändå bara bli så mycket allvarligare om diskussionen skulle leda till det och den inte påbörjas förrän om decennier fram i tiden när miljoner fler muslimer finns här med denna stora andel som uppenbart känner på detta sätt och saknar spärrar.
Vadå tycker du det är objektivt sätt att som TS skriva ut "alla negrer våldtar" och liknande saker? Det är det inte.
Det är bara trams och smutskastande. Men givetsvis måste man vara öppen med att det finns en annan kvinnosyn bland dessa grupper som ofta kommer
2016-01-06, 14:34
Medlem
Grottgretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Givetvis är ni ute och cyklar. Hur fick ni in så underliga missuppfattningar i huvudet, är vad jag undrar.
Det var bara en tanke, jag skulle inte förvänta mig något annat från känslostyrda kvinnor och kvasimän så kanske var det en gnista hopp inom mig som tände till.
2016-01-06, 14:39
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Det är just det här som är problemet. Om våldtäkterna och brotten ska minska måste man sätta ner foten annars tar det aldrig slut.
2016-01-06, 14:43
Medlem
IceEyess avatar
Tyskland är onekligen lika infekterat och absurt som Sverige ur detta avseende. Föreställ er hur situationen skulle arta sig i fall detta hade inträffat i Polen eller i Balkanländerna
2016-01-06, 14:49
Medlem
Citat:
Vadå tycker du det är objektivt sätt att som TS skriva ut "alla negrer våldtar" och liknande saker? Det är det inte.
Det är bara trams och smutskastande. Men givetsvis måste man vara öppen med att det finns en annan kvinnosyn bland dessa grupper som ofta kommer

Så klart man inte kan säga att alla negrer och alla sunnimuslimer våldtar, men jag tror det är viktigt att detta beteende de visar upp i stor skala inte är ok, och det visar man definitivt inte genom att manifestera en demonstration visserligen mot sexism, det är bra men samtidigt mot rasism från den inhemska befolkningen som bara reagerar på ett helt naturligt sätt och blir förbannade.

Genom en långvarig objektiv debatt om grundorsakerna till detta beteende hos negrerna och araberna så kan man hjälpa dessa grupper att minska andelen inom den med dessa känslor tror jag, samtidigt som den inhemska befolkningen inte behöver bli ännu mer förbannade när de faktiskt kan se att styrande politiker faktiskt talar sanning om problemen och försöker hitta lösningar på dom.

Skulle det ändå leda till våldsamheter från andelen med dessa känslor i neger och arabfolken så är det bättre det sker nu än om decennier när de hunnit bli så många fler. Man måste tala sanning med korrekta fakta, vara objektiv, diskutera och finna lösningar innan det är försent är jag övertygad om.
Senast redigerad av PhantasyStar 2016-01-06 kl. 14:52.
2016-01-06, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Helt riktigt. Alla har en plikt att förlöjliga feminism i alla situationer. .. ska det bli nåt slut på det hela så gäller det att göra feminismen så oattraktiv som möjligt.
På nätet givetvis.. men kanske viktigast i vardagen bland alla bekanta och framförallt bland kvinnor.. det ska sitta i ryggmärgen att genast ifrågasätta en feminists ord... de ljuger så ofta så att utgå ifrån att det de säger är ren lögn är oftast helt korrekt.

Mvh

Så män ska jobba mot minskad invandring genom att ifrågasätta feminister. Låter inte särskilt effektivt.

Varför inte fokusera på de verkliga problemen?
2016-01-06, 14:52
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Nej mot att högerfolk använder den här händelsen till att säga-buhu alla invandrare våldtar skicka ut dom. Det är rasism.

Inte alla hajar bits heller men normalt funtade människor vill inte simma i en hajtank. Men faktum är att en hajtank med hungriga hajar vore rätt plats att placera er antivita på.
2016-01-06, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Lol told you so. De demonstrerar inte mot rasism de demonstrerar för att det ska hända dem. Om en massa thailändskor hade tafsat på tyska män då skulle andra tyska män också vilja uppleva det.

Varför ska de har rätt att lämna hemmet utan en man från början?

Det här är majoriteten, sorry bro.

Nej det är vita kvinnor som gillar att bli knullade av negrer och araber sen säger de att det är våldtäkt för att det ser bättre ut.

Jag håller faktiskt med dig Babianen i allt detta.

En kvinna hade förvisso kunnat gå ut ensam i en vit värld, men så är inte fallet längre. Utan kvinnan vill gå ut och bli våldtagen av negrer, araber och andra bestar. I princip alla kvinnor drivs till psykopater men även djurisk sex med främlingar och de gillar att bli illa behandlade och misshandlade. Empiri styrker detta gång på gång. Tyvärr är naturen märklig, men sann.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in