2016-01-06, 13:37
Medlem
Minipaxs avatar
Ytterligare en anledning till att ifrågasätta kvinnors rösträtt.
Majoriteten är till synes alldeles för lättmanipulerad och vilseledd genom att anspela på deras känslor och samvete.
2016-01-06, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Jag menar bara att du givetvis har fel eftersom du "tolkar" och tror något som är helt verklighetsfrämmande istället för att se hur det faktiskt går till

http://www.welt.de/politik/deutschland/article150663231/Frauen-sind-hier-nicht-mehr-sicher.html

Det enda som är verklighetsfrämmande för mig är att inte demonstrationen riktas mot de rasistiska angrepp utförda av negrer och araber i tusental i en enda stad, mot lokalbefolkningens yngre flickor. Det är verklighetsfrämmande att det mänskliga psyket blivit manipulerat i så pass stor skala inom vissa grupper för mig.
2016-01-06, 13:38
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
Ytterligare en anledning till att ifrågasätta kvinnors rösträtt.
Majoriteten är till synes alldeles för lättmanipulerad och vilseledd genom att anspela på deras känslor och samvete.
Snarare är det TS du ska ifrågasätta
Han läser Aftonbladet och tror på vad som står i det.

Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
Det enda som är verklighetsfrämmande för mig är att inte demonstrationen riktas mot de rasistiska angrepp utförda av negrer och araber i tusental i en enda stad, mot lokalbefolkningens yngre flickor. Det är verklighetsfrämmande att det mänskliga psyket blivit manipulerat i så pass stor skala inom vissa grupper för mig.
Att våldta tyskor och utrota tyskarna är antirasism, inte rasism.
Senast redigerad av Finisterre 2016-01-06 kl. 13:41.
2016-01-06, 13:40
Medlem
Finisterres avatar
dubbel
2016-01-06, 13:43
Medlem
Citat:

Hur du vänder och tolkar ordens betydelse har mindre betydelse för mig, frågan jag ställer mig är vad syftet med ert beteende i längden är, egentligen. Vad vill ni åstadkomma, och vad är det ni försvarar?
Senast redigerad av PhantasyStar 2016-01-06 kl. 13:51.
2016-01-06, 13:43
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:

Ja självklart. Antirasism är ju som bekant ett kodord för anti-vit.
2016-01-06, 13:52
Medlem
mikaelss avatar
Vad var det jag sade? Redan igår
(FB) DN: Krismöte efter sexuella massövergrepp på nyårsfirande i Tyskland
2016-01-06, 13:52
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watsup
Kan det inte vara rasism mot vita de menar? Eller är tyska feminister lika dumma i huvudet som svenska?
Nej mot att högerfolk använder den här händelsen till att säga-buhu alla invandrare våldtar skicka ut dom. Det är rasism.
2016-01-06, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8xxSeries
Kan ju bara hoppas att dessa feminister också blir berikade, vilket de lär bli tids nog. Jag slår vad om att INGEN av demonstranterna rör sig i förorterna ensamma nattetid.
INGEN av förespråkarna eller politikerna som vurmar för har eller skulle aldrig ens våga röra sig efter 1600 på em en vanlig vardag i dessa områden..
2016-01-06, 14:01
Medlem
Citat:
Varför tror ni att demonstrationen gör till eller från för hur tyskar ser på muslimer? Nyfiken.

Då det var muslimer som betedde sig efter Islam så är all kritik mot det som hände ett påhopp på Islam.
2016-01-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Nej mot att högerfolk använder den här händelsen till att säga-buhu alla invandrare våldtar skicka ut dom. Det är rasism.

Men var går gränsen då? 2%, 5%, 10%, 40%, eller kanske 99%?. Det är fakta att detta beteende sitter djupt i dessa folkgrupper, hur stor andel det verkligen handlar om i just Köln kan man bara gissa sig till, men i undersökningar så visar det sig att upp till 99% i vissa delar av den muslimska världen stödjer sharialagar. Det tycker jag ger en bra indikation på hur allvarligt problemet riskerar att bli och att det är verklighetsfrämmande hur folk inte kan demonstrera mot de negrer och araber som utfört detta i stor skala nu i Köln.

http://fof.se/tidning/2013/7/artikel/asikter-i-den-muslimska-varlden
2016-01-06, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Araber och negrer våldtar vita kvinnor i sedvanlig ordning, denna gång i Köln. Och i sedvanlig ordning går sen tyska kvinnor ut och protesterar mot rasism och försvarar negrerna och araberna mot alla "hemska" nationalister som vill slänga ut packet ur Europa och skydda kvinnorna ironiskt nog

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22046640.ab

Frågeställningar:

Varför skall män skydda dessa dårar till kvinnor när det slår tillbaka mot dem?

Är det inte dags att män skiljer på riktiga kvinnor och avskrädet kallat feminister och andra sinnessjuka liberaler/kommunister till kvinnor? Eller är alla kvinnor så här blåsta?

Är det vita mäns fel att negrer och araber ständigt våldtar vita kvinnor?

Jag hoppas att allt fler män inser att det var ett misstag att ge kvinnor rösträtt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in