Citat:
Ursprungligen postat av
vasadueller
Fattar inte vad du menar.
Porr är ett gratis subsitut för sex, som kan hjälpa till att stimulera eller stilla sexualdriften. Det jag menade med det jag skrev var att man kan klara sig ganska långt med porr (samt vänner, aktiviteter, engagemang etc.) i livet, även utan en partner. Så att man inte behöver se sig tvingad att acceptera kvinnor som man helst inte vill ha, enbart för att stå ut med livet.
Jag förstår inte vad du menar med att porr är människor, och att de är i en absolut minoritet? Eller vilka vanföreställningar du avser? Tänker du på något som har att göra med människor som arbetar med porr? Eller någon annan minoritet?
Får en känsla av att vi antingen talar förbi varandra fullständigt, eller att du trollar mig. Förklara gärna, om det är värt att förstå vad du menar.
Jag tolkade nog farbror fel.
Trodde du menade att det ju finns brudar i porrfilmer i 20 års åldern som knullar 60 åriga gubbar. Och att du använde det som argument för dig att börja ragga på småflickor när du inte vänder papper på revisionsbyrån.
Du lider nog bara av en kris, i längden är det nog roligare för dig att skaffa en partner som delar fascinationen för inkomstskattelagen och som också maniskt följer Stefan Ingves senaste utspel.
Men alla ska vi dö. Och ålder spelar egentligen ingen roll. Jag kan rekommendera Upplysningen. Eckhart Tolle är en bra guru.