2016-01-05, 13:08
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Inget är klart i nuläget men förmodligen kommer han dra österut till högstbjudande. Konstigt att han inte har nåt klart.
Han kanske får komma krypande tillbaka till gnaget...? Och bli bänkad av Markkanen och Avdic.
2016-01-05, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Inget är klart i nuläget men förmodligen kommer han dra österut till högstbjudande. Konstigt att han inte har nåt klart.
Verkar ha överskattat sig själv om inte annat. Han gjorde en fin säsong men han blir trots allt 32 i år. Han borde skrivit på nytt med AIK och avslutat karriären där.
2016-01-05, 13:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Enock Kofi Adu är på väg att lämna Malmö FF. Enligt medier i Ghana ska mittfältaren vara nära turkiska Mersin Idmanyurdu.

– Jag vill flytta men det är min agent (Cetinkaya) som bestämmer, ska Adu ha sagt i en intervju med radiokanalen Ultimate FM.
Källa: Expressen.
Synd men det är ingen direkt brist på mittfältare i MFF.
Senast redigerad av bagarn29 2016-01-05 kl. 13:12.
2016-01-05, 13:15
Medlem
James91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombarda
Han e nära nu
Ut med språket då din jävla parasit.
2016-01-05, 13:16
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James91
Ut med språket då din jävla parasit.
Yasin, han är klar.

Hjärtligta hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-01-05, 13:16
Medlem
Yasin tydligen nästa man in i Gnaget. Nja BW, bättre borde du kunna hittat.
2016-01-05, 13:17
Bannlyst
Yasin som spela i ÖSK?
2016-01-05, 13:17
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Han kanske får komma krypande tillbaka till gnaget...? Och bli bänkad av Markkanen och Avdic.
I grund och botten skulle jag inte haft nånting emot det, Henok är en extremt bra kille och fotbollsspelare men för det första kommer det inte hända och för det andra så skulle han i såfall haft en del å förklara.
Citat:
Ursprungligen postat av bootypleaser
Verkar ha överskattat sig själv om inte annat. Han gjorde en fin säsong men han blir trots allt 32 i år. Han borde skrivit på nytt med AIK och avslutat karriären där.
Håller med om att han borde skrivit nytt, hade vart klockrent på alla sätt och vis. Avdic kommer inte fylla skorna det är jag säker på.
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Skräll att Cetinkaya placerar en allsvensk spelare i Turkiet, den såg man inte komma.

-

Vettefan om det är bullshit eller ej men Ahmed Yasin ska va nära AIK enligt forumen..
2016-01-05, 13:20
Medlem
snillet_1s avatar
Yasin gick till Danmark i somras och har förvisso varit bänkad för det mesta vad det verkar men att ge upp redan nu...?
2016-01-05, 13:21
Medlem
Ken Sema klar för Östersund. Mittfältet börjar som vanligt på att vara välfyllt. Lite mer än offensivare krafter skulle nog vara bra nu, speciellt med tanka på att Hopcut förmodligen kommer att vara i uppstart först strax innan seriestart.
2016-01-05, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Om det citatet stämmer undrar jag om stackars Enock knäcker extra på Hassans bomullsplantage. Och visst är Mersin den konkursfärdiga klubben som inte pröjsar lön till sina spelare, däribland Khalili? Att vi haft Adu på lånad tid har varit klart sedan första gången jag såg honom spela, allsvenskans bästa mittfältare förtjänar bättre än en skitklubb i ett skitland.
2016-01-05, 13:36
Medlem
James91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Yasin, han är klar.

Hjärtligta hälsningar.
a.e.g med personal.
Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av bootypleaser
Yasin som spela i ÖSK?