2016-01-04, 18:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
1) Samlag mellan två heterosexuella män kan inte jämföras med samlag mellan två homosexuella män, eller mellan samlag mellan hetero kvinna och man.

2) Jag VET att det finns många kvinnor som tänder på dirty. Det är bara mer stigmatiserat för kvinnor att erkänna detta, eftersom de är rädda att bränna sitt rykte.

1) Men om en man har sex med en man och en kvinna har sex med en man hur är det olika? Båda personerna har sex med en man. Sex med män = sex med män, sex med kvinnor = sex med kvinnor.

2) Det förekommer men det är inte normen.
Citera
2016-01-04, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Jag har haft sex med killar.
Ok, men då är du antingen bisexuell eller homosexuell. Jag tänder inte på andra killar och kommer aldrig spänna på en annan kille analt. Inte ens om BMWn var en rymdraket. Du kan inte få mig att tända på en kille oavsett vad priset är, men så fungerar det med kvinnor.
Citera
2016-01-04, 18:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
De tänder mer än vad du tänder på en kille, eller tror du att du och Babianen sitter på fakta som vi andra inte har upptäckt? Varför vill du inte ha sex med en kille?

1) Tänk efter nu, om du var 14 år gammal och en 40 årig man ville sätta på dig skulle du bli upphetsad då? Nej du skulle bli rädd right? Det är så kvinnor känner inför att ha sex med män de är rädda för att mannen är mycket större och starkare.

2) Så du kan räkna med att män tänder på män mer än vad kvinnor tänder på män för en man behöver inte vara rädd på samma sätt som en kvinna.
Citera
2016-01-04, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor blir inte sexuellt upphetsade av att få saker för det är ingen sexuell grej. De flesta kvinnor blir inte sexuellt upphetsade alls. De kanske blir små-kåta ibland men det är ingen stor grej.
De är villiga att sära när de får saker men det fungerar inte då med killar.
Citera
2016-01-04, 18:31
Avslutad
Citat:
Ok, men då är du antingen bisexuell eller homosexuell. Jag tänder inte på andra killar och kommer aldrig spänna på en annan kille analt. Inte ens om BMWn var en rymdraket. Du kan inte få mig att tända på en kille oavsett vad priset är, men så fungerar det med kvinnor.
1) Whatever, jag vet hur det känns att ha sex med killar vs. tjejer.

2) Du ska inte spänna på en kille analt, du ska ta emot för att veta hur det känns för tjejer.
Senast redigerad av zuluwanker 2016-01-04 kl. 19:17.
Citera
2016-01-04, 18:32
Bannlyst
Citat:
1) Tänk efter nu, om du var 14 år gammal och en 40 årig man ville sätta på dig skulle du bli upphetsad då? Nej du skulle bli rädd right? Det är så kvinnor känner inför att ha sex med män de är rädda för att mannen är mycket större och starkare.

2) Så du kan räkna med att män tänder på män mer än vad kvinnor tänder på män för en man behöver inte vara rädd på samma sätt som en kvinna.
Men de flesta kvinnor som ör 14 år har inte sex med 40-åriga män så resonemanget är åt helvete. Och påstå inräte att det är en liknelse, möjligtvis effekten av en deffekt.

Rädsla får kvinnor undergivna och när kvinnor känner sig undergivna är de mer kåta.
Citera
2016-01-04, 18:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Du försöker rationalisera att kvinnor blir kåta när de får saker så funkar det inte. De kan tända på situtionen att hora ut sig men att bara få någonting är inte sexuellt.

2) Du måste jämföra med att en stor och stark man spänner på dig. Hur skulle du känna i den situationen?
Citera
2016-01-04, 18:34
Bannlyst
Alltså ni tramsar så sjukt mycket. Bögsex har inget med saken att göra. Sluta skriva.
Citera
2016-01-04, 18:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
De är villiga att sära när de får saker men det fungerar inte då med killar.

Ja OK det stämmer. Män horar inte ut sig för andra män men kvinnor horar ut sig för män. Det beror på att kvinnor är mer djuriska än män det är OK att ställa upp på något vidrigt om man får något för det.

Citat:
Men de flesta kvinnor som ör 14 år har inte sex med 40-åriga män så resonemanget är åt helvete. Och påstå inräte att det är en liknelse, möjligtvis effekten av en deffekt.

Rädsla får kvinnor undergivna och när kvinnor känner sig undergivna är de mer kåta.

1) Men kvinnor är lika starka som 14 åriga pojkar.

2) Ja kvinnor blir upphetsade när de är rädda eller undergivna men det betyder inte att de vill uppleva det. Bara för att kvinnor kan uppleva roligt sex betyder inte att de vill uppleva roligt sex.
Citera
2016-01-04, 18:45
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
1) Men om en man har sex med en man och en kvinna har sex med en man hur är det olika? Båda personerna har sex med en man. Sex med män = sex med män, sex med kvinnor = sex med kvinnor.

Det där kan du ju omöjligen tro på själv. Visst är du kontroversiell (vilket är bra), men inte korkad...

Du bortser ifrån allt vad biologisk forskning och fortplantning heter. Ditt uttalande går alltså emot etablerad naturvetenskaplig reproduktionsforskning. Däremot är det biologiskt rätt att säga att kvinnan kräver någon form av ersättning för sex. Detta är inte samma sak som att säga att hon inte uppskattar det. Det säger bara att tröskeln och investeringen är högre för kvinnan. Hon kan nämligen bli gravid. En graviditet med en okänd man kunde förr i tiden utgöra skillnaden mellan liv och död för moder och barn. Detta lever kvar i kvinnors gener. Forskningen visar det. Parental Investment kallas begreppet. Det finns också mycket annan forskning som belägger detta.
Citera
2016-01-04, 18:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Alltså ni tramsar så sjukt mycket. Bögsex har inget med saken att göra. Sluta skriva.

Titta på det här klippet i helskärm, http://xhamster.com/movies/3414522/female_pov_compilation.html tycker du (ni) att det är upphetsande att vara på den mottagande sidan?
Citera
2016-01-04, 18:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Titta på det här klippet i helskärm, http://xhamster.com/movies/3414522/female_pov_compilation.html tycker du (ni) att det är upphetsande att vara på den mottagande sidan?

Ett porrfilmsklipp på Xhamster har inget bevisvärde överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in