2016-01-03, 21:56
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EckhartTolle
Vad jag menade med blottare är dessa kvinnor i medelåldern som har ett behov av att visa upp sig i Expressen och dylika tidningar för att visa upp den normala kvinnokroppen.
Såg att Babianen har länkat itll sådana i tråden.

Jag förstod det. Har själv sett Babianens exempel, men jag läser även kvällstidningar (och min lokaltidning, och vissa andra tidningar) på nätet med jämna mellanrum. Så har sett dessa blottare. Skulle säga att jag har en normal kvinnokropp, men jag känner inget behov av att visa upp min kropp för media eller för "allt och alla". Samtidigt har jag inte gjort några som helst skönhetsingrepp/plastikkirurgi, och planerar inte att göra det heller.

Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Utmärkt
Är det säkert att du då tar första bästa som dyker upp? Eller.....väljer du en som verkar trevlig och ser bra ut? Om du gör det sistnämnda är inte sexet nummer ett. Då söker du andra kvalitéer!

Menar du att män tar första bästa tjejen då? Till och med om han finner henne ful/oattraktiv, det finns andra saker hos henne som han finner avtändande osv? Knappast alla killar gör det, right? Att det snarare är desperata typer som gör det?

Och vad menar du med att jag söker andra kvalitéer när jag egentligen bara är ute efter sex? Varför ska jag ta första bästa kille bara för att jag är kåt och villig? Får jag inte välja någon som jag är attraherad av? Jag vet inte hur du eller andra är, men jag klarar inte av att ha sex med folk som jag inte är det minsta attraherad av. Jag får ingen som helst sexlust då, och utan den så blir det rätt svårt att genomföra ett samlag utan att det gör ont, ger mig obehag etc. Alltså väljer jag inte första bästa person, bara för att jag kan.
Citera
2016-01-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Jag förstod det. Har själv sett Babianens exempel, men jag läser även kvällstidningar (och min lokaltidning, och vissa andra tidningar) på nätet med jämna mellanrum. Så har sett dessa blottare. Skulle säga att jag har en normal kvinnokropp, men jag känner inget behov av att visa upp min kropp för media eller för "allt och alla". Samtidigt har jag inte gjort några som helst skönhetsingrepp/plastikkirurgi, och planerar inte att göra det heller.

Menar du att män tar första bästa tjejen då? Till och med om han finner henne ful/oattraktiv, det finns andra saker hos henne som han finner avtändande osv? Knappast alla killar gör det, right? Att det snarare är desperata typer som gör det?

Och vad menar du med att jag söker andra kvalitéer när jag egentligen bara är ute efter sex? Varför ska jag ta första bästa kille bara för att jag är kåt och villig? Får jag inte välja någon som jag är attraherad av? Jag vet inte hur du eller andra är, men jag klarar inte av att ha sex med folk som jag inte är det minsta attraherad av. Jag får ingen som helst sexlust då, och utan den så blir det rätt svårt att genomföra ett samlag utan att det gör ont, ger mig obehag etc. Alltså väljer jag inte första bästa person, bara för att jag kan.
Där har vi det. Du bekräftade med detta att det inte är enbart sex du söker. Du söker också andra kvalitéer. Ärligt talat, tror du att t ex TS skulle kunna unna sig den lyxen? Det är just på deńna punkt situationen för män och kvinnor skiljer sig så enormt.
Citera
2016-01-03, 22:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Lol @ "genomföra ett samlag" är det inte läggdags på ålderdoms-hemmet?

2) Om man är kåt och villig då tar man vem som helst, true story.

3) I princip alla kvinnor har eller har haft sex med män som de inte tänder på det är verkligen ingen big deal.
Citera
2016-01-03, 22:32
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Där har vi det. Du bekräftade med detta att det inte är enbart sex du söker. Du söker också andra kvalitéer. Ärligt talat, tror du att t ex TS skulle kunna unna sig den lyxen? Det är just på deńna punkt situationen för män och kvinnor skiljer sig så enormt.

Vad menar du med andra kvalitéer? Frågade även tidigare, men fick inget svar.

Jag undrar fortfarande varför jag måste välja första bästa kille, även om jag inte är det minsta intresserad/attraherad av honom? Som jag sa tidigare, så är det svårt för mig att ha sex med vem som helst, speciellt om jag inte känner den minsta attraktion till personen ifråga. Om jag inte gör det, så har jag heller ingen sexlust direkt. Och då gör sex bara ont, och ger mig obehag. Jag skulle tro att det inte heller är särskilt skönt för en kille att försöka ha sex med en tjej som inte vill, och som inte kan bli tillräckligt våt och upphetsad, så att killen lätt och smidigt kan tränga in i henne. Så varför måste jag ta första bästa kille, istället för att välja en kille som jag är attraherad av, och som jag vill ha sex med? Det vore väl bäst för båda parter?

Det handlar fortfarande om sex, inte att jag vill inleda en relation. Då skulle jag verkligen leta efter andra kvalitéer (om det handlar om en relation alltså).

Med tanke på vad trådskaparen har skrivit tidigare, så verkar TS inte ha en särskilt sund kvinnosyn. Så jag kan på sätt och vis förstå varför en del kvinnor inte vill ha sex med honom.

Grejen är att många kvinnor är intresserade av sex, och gillar det. Sådana som trådskaparen har alltså fel på den fronten. Problemet är alltså att det finns kvinnor som inte vill ha sex med vem som helst. Du vet numera åtminstone varför inte jag vill det. Det betyder inte att vi letar efter andra saker, och att sexet är det minst viktiga. Eller att vi är totalt ointresserade av sex.
Citera
2016-01-03, 22:33
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Lol @ "genomföra ett samlag" är det inte läggdags på ålderdoms-hemmet?

2) Om man är kåt och villig då tar man vem som helst, true story.

3) I princip alla kvinnor har eller har haft sex med män som de inte tänder på det är verkligen ingen big deal.

1) Så gammal är jag inte.

2) Nepp, åtminstone inte jag.

3) Det är en big deal för mig. Så jag har inte sex med män som jag inte tänder på, och jag har inte sex om jag inte vill det.
Senast redigerad av Spyrran 2016-01-03 kl. 22:37.
Citera
2016-01-03, 22:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:

2) Nepp, åtminstone inte jag.

Melanie Moon är en kvinna som gillar sex, tror ni att hon är attraherad av männen i det här klippet, http://xhamster.com/movies/4170884/melanie_moon_and_friend_enjoy_some_cum.html ? Så varför har hon sex med dem?

Citat:
3) Det är en big deal för mig. Så jag har inte sex med män som jag inte tänder på, och jag har inte sex om jag inte vill det.

Om du går ut på stan och tittar på vanliga par verkar mannen vara en så kallad "hunk"? Tror ni att någon kvinna tänder på medel-ålders män med flint och öl-mage? Nej men de har sex med dem ändå. Fatta hur hemskt det är att tvingas att ha sex med en medelålders man fast man inte vill. Men kvinnor gör det ändå hence det är ingen big deal.
Citera
2016-01-03, 22:51
Bannlyst
Citat:
Melanie Moon är en kvinna som gillar sex, tror ni att hon är attraherad av männen i det här klippet, http://xhamster.com/movies/4170884/melanie_moon_and_friend_enjoy_some_cum.html ? Så varför har hon sex med dem?

Om du går ut på stan och tittar på vanliga par verkar mannen vara en så kallad "hunk"? Tror ni att någon kvinna tänder på medel-ålders män med flint och öl-mage? Nej men de har sex med dem ändå. Fatta hur hemskt det är att tvingas att ha sex med en medelålders man fast man inte vill. Men kvinnor gör det ändå hence det är ingen big deal
.

Fast kvinnorna blir ju också äldre så de anpassar väl bara sin standard.
Citera
2016-01-03, 22:53
Avslutad
Citat:
Fast kvinnorna blir ju också äldre så de anpassar väl bara sin standard.
Vad väljer du en medelålders man i Melanie Moon-klippet eller en attraktiv man? Jag är seriös du måste välja tänk pest eller kolera.
Citera
2016-01-03, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Vad väljer du en medelålders man i Melanie Moon-klippet eller en attraktiv man? Jag är seriös du måste välja tänk pest eller kolera.

En hunk

Vad väljer du lasagne eller böldpest?
Citera
2016-01-03, 22:54
Medlem
S-bockens avatar
Citat:
Jag väntar fortfarande på att någon av er ska svara på det här, jag är seriöst nyfiken på hur ni tänker er att kvinnor blir upphetsade av män?

Det här undrar jag också. Nästan alla män är ju äckligt fula. Både vidrigt och förnedrande att ha en man som ligger och flåsar ovanpå en.
Citera
2016-01-03, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S-bocken
Det här undrar jag också. Nästan alla män är ju äckligt fula. Både vidrigt och förnedrande att ha en man som ligger och flåsar ovanpå en.

Fast är det inte lite som att fråga sig hur det kan finnas bögar?
Citera
2016-01-03, 22:56
Avslutad
Citat:
En hunk

Vad väljer du lasagne eller böldpest?
En lasagne med hunk tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto