Citat:
Ursprungligen postat av
Spyrran
1) Yes. Jag raggar faktiskt upp män, om jag är intresserad av dem.
Det är ingen kvinna som uttrycker sig så. Hur orkar du e-transa?
Citat:
Ursprungligen postat av
Spyrran
2) Varför skulle heterosexuella/bisexuella kvinnor inte kunna bli upphetsade av män?
Därför att män inte är sexuellt upphetsande för kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spyrran
3) Varför sex med män är annorlunda för kvinnor, jämfört med män som vill ha sex med män? Mycket för att själva sexakten är annorlunda. Vissa saker som män kan göra tillsammans med en kvinna, det kan de inte göra med andra män. Som ett exempel.
Hur skulle det vara annorlunda för en kvinna att bli knullad av en man jämfört med en man att bli knullad av en man?
Citat:
Ursprungligen postat av
Spyrran
4) Absolut.
Vad är det som du svarar på här?
Citat:
Ursprungligen postat av
Spyrran
5) Åtminstone delvis. Män kan ju inte ha vaginalt sex med andra män. Oralsex och analsex upplevs olika av folk, oavsett kön och vem de har sex med.
Vi talar om
kön här. Varför skulle kvinnor uppleva kuk-sugning och anal-knull annorlunda än män bara för att de är kvinnor?
Citat:
Ursprungligen postat av
Spyrran
6) Låter konstigt att du tänder på sex, när du egentligen finner det äckligt och motbjudande. Själv upplever jag inte sex på samma sätt. Det är något som jag uppskattar och njuter av.
Kan inte du berätta på vilket sätt du njuter av sex med en man? Eftersom du är en kvinna som njuter av sex med män.