Citat:
Jag förstod det. Har själv sett Babianens exempel, men jag läser även kvällstidningar (och min lokaltidning, och vissa andra tidningar) på nätet med jämna mellanrum. Så har sett dessa blottare. Skulle säga att jag har en normal kvinnokropp, men jag känner inget behov av att visa upp min kropp för media eller för "allt och alla". Samtidigt har jag inte gjort några som helst skönhetsingrepp/plastikkirurgi, och planerar inte att göra det heller.
Citat:
Menar du att män tar första bästa tjejen då? Till och med om han finner henne ful/oattraktiv, det finns andra saker hos henne som han finner avtändande osv? Knappast alla killar gör det, right? Att det snarare är desperata typer som gör det?
Och vad menar du med att jag söker andra kvalitéer när jag egentligen bara är ute efter sex? Varför ska jag ta första bästa kille bara för att jag är kåt och villig? Får jag inte välja någon som jag är attraherad av? Jag vet inte hur du eller andra är, men jag klarar inte av att ha sex med folk som jag inte är det minsta attraherad av. Jag får ingen som helst sexlust då, och utan den så blir det rätt svårt att genomföra ett samlag utan att det gör ont, ger mig obehag etc. Alltså väljer jag inte första bästa person, bara för att jag kan.