Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
Nope det är fakta. Du har själv inte kommit med några belägg eller vettiga resonemang du bara säger att allt är dynga. Bevisa att kvinnor gillar sex, det lär ju inte vara så svårt om det nu är sant?
Se dig om i världen. Det borde räcka.
Du har redan fått förklarat för dig varför kvinnor rent generellt inte nöjer sig med ett "ligga?" från en främmande man. Det betyder inte att de är ointresserade av sex. Det tyder bara på det som alla redan förklarat, dvs att kvinnor kräver oftast lite mer finess än så för män och kvinnor fungerar olika. Män är mer desperata överlag. Om du inte begriper det så är det synd. Jag tänker inte förklara igen.
Siffror och statistik talar inte om hela sanningen. Ett nättrolls påstådda erfarenheter säger heller ingenting. Så fort någon kvinnlig debattör skriver "jag är kvinna och jag älskar sex. Min sambo är ingen hunk eller förmögen man, vi har inte perverst porrfilmssex men jag älskar honom ändå och vi älskar att ha sex tillsammans" så blir responsen "sluta e-transa". Det är ett ohederligt sätt att debattera på och babiantrollet vet det mycket väl.
Han/hon/det älskar uppmärksamheten här på FB och vi som tjafsar emot kan aldrig få fanskapet att förändras eftersom syftet med det här är att göra folk förbannade. Rent trollande alltså. Det bästa vore att sätta fanskapet på ignore och jag kan ärligt talat inte begripa varför jag fortsätter läsa och skriva i de här förbannade skittrådarna.