2016-01-01, 20:45
Medlem
Men om att ligga mycket i unga år är viktigt för att kvinnor ska lära sig tycka om sex så borde väl framtidens män ha det ganska gott ställt med tanke på att dagens unga tjejer ofta avverkat 40 sexpartners innan de fyller 20.

Vad tror du Babianen?
Citera
2016-01-01, 20:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfinktern
Men om att ligga mycket i unga år är viktigt för att kvinnor ska lära sig tycka om sex så borde väl framtidens män ha det ganska gott ställt med tanke på att dagens unga tjejer ofta avverkat 40 sexpartners innan de fyller 20.

Vad tror du Babianen?

Sorry bro, titta på de här siffrorna på universitets-studenter, http://nymag.com/thecut/2015/10/sex-habits-784-college-students.html

Citat:
Nearly 40 percent of the students we surveyed said they are virgins.

och ni kan se att 40-50% av kvinnorna inte har sex. Jag skulle sätta siffran till 70-80% enligt mina erfarenheter. Då talar vi alltså om kvinnor på universitetet.
Senast redigerad av Babianen 2016-01-01 kl. 20:56.
Citera
2016-01-01, 23:10
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Vi som inte tror att tjejer är intresserade av sex. Om man inte kan belägga det man säger så kanske man ljuger eller hur?
Fast varken du, babianen eller nån av de andra idioterna har några belägg för att 90% av alla kvinnor ogillar eller hatar sex. Det finns inga vetenskapliga belägg för det. Sen kan ni lägga upp vilka länkar ni vill här och när babianen tom säger "jag tror att den ungefärliga siffran är 90%" så visar det återigen att ingen av er har en aning om vad ni påstår. Det är ju bara dynga.
Senast redigerad av Cineasten 2016-01-01 kl. 23:17.
Citera
2016-01-01, 23:14
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag har presenterat massor med fakta + forskning som belägg för det jag säger. Ska jag länka igen?

2) Varför kommenterar du inte att kvinnor själva säger att de hellre shoppar, sitter på facebook, äter godis än har sex?

3) Eller att kvinnor själva säger att de tappar sexlusten långa relationer?

1) Jag har postat bevis för att jag är kvinna och jag är villig att gå på cam när som helst och visa det.

2) Det är uppenbart för mig när en fulgubbe låtsas vara kvinna.
Det gäller ju för helvete inte världens alla kvinnor ditt förbannade stolpskott.
Du har ju ingen aning om ifall en skribent är man eller kvinna. Din magkänsla ger jag inte ett piss för.

Zulurunkarn: Besvara vad jag skrev tidigare. Är man en seriös skribent när man skriver "du ljuger" så fort någon säger emot en?
Senast redigerad av Cineasten 2016-01-01 kl. 23:17.
Citera
2016-01-01, 23:16
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Sorry bro, titta på de här siffrorna på universitets-studenter, http://nymag.com/thecut/2015/10/sex-habits-784-college-students.html

och ni kan se att 40-50% av kvinnorna inte har sex. Jag skulle sätta siffran till 70-80% enligt mina erfarenheter. Då talar vi alltså om kvinnor på universitetet.
Vad är poängen med att hitta på egna verklighetsfrånvända resultat?
Citera
2016-01-01, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Fast varken du, babianen eller nån av de andra idioterna har några belägg för att 90% av alla kvinnor ogillar eller hatar sex. Det finns inga vetenskapliga belägg för det. Sen kan ni lägga upp vilka länkar ni vill här och när babianen tom säger "jag tror att den ungefärliga siffran är 90%" så visar det återigen att ingen av er har en aning om vad ni påstår. Det är ju bara dynga.
Nope det är fakta. Du har själv inte kommit med några belägg eller vettiga resonemang du bara säger att allt är dynga. Bevisa att kvinnor gillar sex, det lär ju inte vara så svårt om det nu är sant?
Citera
2016-01-01, 23:25
Avslutad
Citat:
Zulurunkarn: Besvara vad jag skrev tidigare. Är man en seriös skribent när man skriver "du ljuger" så fort någon säger emot en?
Det gjorde jag:
Citat:
Vi som inte tror att tjejer är intresserade av sex. Om man inte kan belägga det man säger så kanske man ljuger eller hur?

Det är fritt fram att bevisa nånting om man vill men tills dess...
Citera
2016-01-02, 00:11
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Nope det är fakta. Du har själv inte kommit med några belägg eller vettiga resonemang du bara säger att allt är dynga. Bevisa att kvinnor gillar sex, det lär ju inte vara så svårt om det nu är sant?
Se dig om i världen. Det borde räcka.

Du har redan fått förklarat för dig varför kvinnor rent generellt inte nöjer sig med ett "ligga?" från en främmande man. Det betyder inte att de är ointresserade av sex. Det tyder bara på det som alla redan förklarat, dvs att kvinnor kräver oftast lite mer finess än så för män och kvinnor fungerar olika. Män är mer desperata överlag. Om du inte begriper det så är det synd. Jag tänker inte förklara igen.

Siffror och statistik talar inte om hela sanningen. Ett nättrolls påstådda erfarenheter säger heller ingenting. Så fort någon kvinnlig debattör skriver "jag är kvinna och jag älskar sex. Min sambo är ingen hunk eller förmögen man, vi har inte perverst porrfilmssex men jag älskar honom ändå och vi älskar att ha sex tillsammans" så blir responsen "sluta e-transa". Det är ett ohederligt sätt att debattera på och babiantrollet vet det mycket väl.

Han/hon/det älskar uppmärksamheten här på FB och vi som tjafsar emot kan aldrig få fanskapet att förändras eftersom syftet med det här är att göra folk förbannade. Rent trollande alltså. Det bästa vore att sätta fanskapet på ignore och jag kan ärligt talat inte begripa varför jag fortsätter läsa och skriva i de här förbannade skittrådarna.
Citera
2016-01-02, 00:52
Avslutad
Citat:
Se dig om i världen. Det borde räcka.
Och det jag ser är att majoriteten av tjejer inte är speciellt intresserade av sex.
Citat:
Du har redan fått förklarat för dig varför kvinnor rent generellt inte nöjer sig med ett "ligga?" från en främmande man. Det betyder inte att de är ointresserade av sex. Det tyder bara på det som alla redan förklarat, dvs att kvinnor kräver oftast lite mer finess än så för män och kvinnor fungerar olika. Män är mer desperata överlag. Om du inte begriper det så är det synd. Jag tänker inte förklara igen.
Är det det du kallar att få betalt, "finess"? Låt oss kalla en stol för en stol. Det är ohederligt att ta så mycket betalt för en sån grej bara för att man kan.
Citat:
Siffror och statistik talar inte om hela sanningen. Ett nättrolls påstådda erfarenheter säger heller ingenting. Så fort någon kvinnlig debattör skriver "jag är kvinna och jag älskar sex. Min sambo är ingen hunk eller förmögen man, vi har inte perverst porrfilmssex men jag älskar honom ändå och vi älskar att ha sex tillsammans" så blir responsen "sluta e-transa". Det är ett ohederligt sätt att debattera på och babiantrollet vet det mycket väl.
1) Men gillar man verkligen sex då? Fine, alla "gillar" sex men att verkligen gilla sex är ovanligt. Om man inte har perverst porffilmssex och låter kroppen förfalla (undantag för de som är för dumma för att inse hur man bantar) ja då gillar man inte sex på riktigt.

2) Det är för mig uppenbart att många här e-transar, jag kanske tar fel ibland.
Senast redigerad av zuluwanker 2016-01-02 kl. 00:54.
Citera
2016-01-02, 01:57
Medlem
TS har både rätt och fel.

Tjejer är intresserade av sex, men på en extremt låg nivå.
http://io9.gizmodo.com/how-often-men-and-women-masturbate-by-age-1583854130
Finns bra evolutionära anledningar, orkar ej förklara dem(lång text).

Sen tror jag tjejer med anknytningsproblem och rörigt familjeliv tenderar att vara kåtare och mer promiskuösa. Både sett forskning och haft erfarenheter(73 sexpartners under mitt liv) av detta.
Citera
2016-01-02, 02:51
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Och det jag ser är att majoriteten av tjejer inte är speciellt intresserade av sex.

Är det det du kallar att få betalt, "finess"? Låt oss kalla en stol för en stol. Det är ohederligt att ta så mycket betalt för en sån grej bara för att man kan.

1) Men gillar man verkligen sex då? Fine, alla "gillar" sex men att verkligen gilla sex är ovanligt. Om man inte har perverst porffilmssex och låter kroppen förfalla (undantag för de som är för dumma för att inse hur man bantar) ja då gillar man inte sex på riktigt.

2) Det är för mig uppenbart att många här e-transar, jag kanske tar fel ibland.
Exakt samma argument som babianen. Man kan undra hur många konton idioten har fentligen..

Att du enbart har efarenhet av horor är tragiskt men har ingenting med resten av världens befolkning att göra.

Jag gillar sex som fan men är noll intresserad av perverst sex. Vem är du att påstå vad jag gillar och inte?
Hur hade folk sex innan porrfilmernas tid? Började vi gilla sex först under 1970-talet? Fattar du inte hur ologiskt du resonerar?
Citera
2016-01-02, 02:53
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
TS har både rätt och fel.

Tjejer är intresserade av sex, men på en extremt låg nivå.
http://io9.gizmodo.com/how-often-men-and-women-masturbate-by-age-1583854130
Finns bra evolutionära anledningar, orkar ej förklara dem(lång text).

Sen tror jag tjejer med anknytningsproblem och rörigt familjeliv tenderar att vara kåtare och mer promiskuösa. Både sett forskning och haft erfarenheter(73 sexpartners under mitt liv) av detta.
Hur ärliga tror du folk är när de svarar? Även om 90-åringen är anonym kanske hon inte är ärlig i sitt svar därför att det är för privta? Det har aldrig slagit dig att statistik ständigt manipuleras och måste tas med en nypa salt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in