2014-08-02, 00:07
Medlem
Helt ärligt, jag är för jämställdhet MEN vad är det som hänt!!?? Dessa brudar som invaderat fotbollssändningarna och som (ingen kan väl verkligen ifrågasätta detta) enbart tagit plats från mer erfarna, kunniga, kompetenta, talföra och roliga MÄN (stackars vita, heterosexuella fotbollsintresserade kommentatorer), bara för att vi ska föra fram kvinnor i ALLT oavsett kompetens eller konsekvens.

VM kunde jag knappt titta på. Live var nästan okej, pauserna var skrämmande och som många sagt att jämföra VM-sändningarna i SVT/TV4 med Viasat fotboll är för mig som att gå tillbaka till svartvit TV och fotbolls-VM i Stockholm.

Då kan jag bara säga att jag verkligen hatade med hjärta och skäl de flesta manliga kommentatorerna lika mycket som en kvinna vars främsta egenskap i pausen var en vacker klänning och nyrakade (vaxade?) ben.

Försökte att synka TV med brittiska livestreamar via nätet för att få ok bild och fantastiska kommentatorer men icke.

En brasklapp man betalar 1000:- i månaden för Viasat men de kan inte fixa ett avtal med TV4 och ge mig HD, sorgligt.

Men kvinnan ifråga herrejesusgudmohammedAllahosvkanskeJahve hon får mig att inse att Kristina Kappelin (som jag så smått föraktar, som vanligt jävligt lätt att vara antirasist när man lever utanför alla jobbiga områden) kanske är det bästa som det täcka könet har att erbjuda fotbollsmässigt.

mvh

Jonas
Citera
2015-05-06, 18:55
Medlem
Någon som har tillgång till Jennifers privata Instagram-konto?

Skulle uppskatta ifall de bilderna postades här.

Eller om det finns andra alternativ, posta gärna ett PM.
Citera
2015-05-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonashar
Helt ärligt, jag är för jämställdhet MEN vad är det som hänt!!?? Dessa brudar som invaderat fotbollssändningarna och som (ingen kan väl verkligen ifrågasätta detta) enbart tagit plats från mer erfarna, kunniga, kompetenta, talföra och roliga MÄN (stackars vita, heterosexuella fotbollsintresserade kommentatorer), bara för att vi ska föra fram kvinnor i ALLT oavsett kompetens eller konsekvens.

VM kunde jag knappt titta på. Live var nästan okej, pauserna var skrämmande och som många sagt att jämföra VM-sändningarna i SVT/TV4 med Viasat fotboll är för mig som att gå tillbaka till svartvit TV och fotbolls-VM i Stockholm.

Då kan jag bara säga att jag verkligen hatade med hjärta och skäl de flesta manliga kommentatorerna lika mycket som en kvinna vars främsta egenskap i pausen var en vacker klänning och nyrakade (vaxade?) ben.

Försökte att synka TV med brittiska livestreamar via nätet för att få ok bild och fantastiska kommentatorer men icke.

En brasklapp man betalar 1000:- i månaden för Viasat men de kan inte fixa ett avtal med TV4 och ge mig HD, sorgligt.

Men kvinnan ifråga herrejesusgudmohammedAllahosvkanskeJahve hon får mig att inse att Kristina Kappelin (som jag så smått föraktar, som vanligt jävligt lätt att vara antirasist när man lever utanför alla jobbiga områden) kanske är det bästa som det täcka könet har att erbjuda fotbollsmässigt.

mvh

Jonas

De tunga förklaringarna är nog målgruppsorientering och ett luddigt modetänkande. Tidningar och tv-kanaler vill nå ut till vissa målgrupper och inte stöta sig med dem, och (yngre) medelklasskvinnor i storstäderna är en tung sådan målgrupp; de har mycket mer pengar och större makt över plånböcker, hem och fjärrkontroller än för bara trttio år sedan. De är en viktig grupp som nästan alla redaktioner i MSM vill åt och som man inte vill stöta sig med, därför får du denna härskara av brudiga krönikörer, bisittare och reportrar med ett halvarrogant leende och fnittriga repliker - och stora bylines, en allmänt självupptagen attityd. Dessutom (och delvis som följd av detta publikfrieri) anses popfeminism, skvaller och "unga rappa tjejer" ligga i tiden.

Kunskaper väger lätt mot ett poppigt utseende och "attityd" nuförtiden.
Senast redigerad av HepCat-X 2015-05-06 kl. 23:16.
Citera
2016-01-02, 14:19
Medlem
Läste just den här artikeln av Jennifer, om hennes stora tuttar

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle22028234.ab

Och skickade sedan följande kommentar till henne på Twitter

Vad synd, du är en talangfull & vacker kvinna, och ska inte vara någonting än stolt över att du har stora tuttar!

Vilket ledde till att hon nu blockerat mig. Rätt eller fel? Vad var egentligen fel med min kommentar?

Var ju inte mening att vara respektlös på något sätt. Utan var ju mest tänk som en hyllning över att hon erkänner sig vara en lustfylld kvinna, som älskar män o sex, och att hon inte värjer sig för att framhäva sina tuttar i djupa urringningar med mera, som exempelvis:

http://www.imagebam.com/image/5a2195456107426

Och det gillar jag Jennifer för, men blev blockad ändå
Citera
2016-01-02, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Läste just den här artikeln av Jennifer, om hennes stora tuttar

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle22028234.ab

Och skickade sedan följande kommentar till henne på Twitter

Vad synd, du är en talangfull & vacker kvinna, och ska inte vara någonting än stolt över att du har stora tuttar!

Vilket ledde till att hon nu blockerat mig. Rätt eller fel? Vad var egentligen fel med min kommentar?

Var ju inte mening att vara respektlös på något sätt. Utan var ju mest tänk som en hyllning över att hon erkänner sig vara en lustfylld kvinna, som älskar män o sex, och att hon inte värjer sig för att framhäva sina tuttar i djupa urringningar med mera, som exempelvis:

http://www.imagebam.com/image/5a2195456107426

Och det gillar jag Jennifer för, men blev blockad ändå
Och snart blir du uthängd:

År 2016 lovar jag att orka ta varenda fajt. Att publicera offentligt varje snuskmejlare* med namn.

Krönikan igenom så pratar hon om att hon ska "ta debatten, våga och orka ta varenda fajt" osv osv.
Betyder det att blocka folk på Twitter?
Citera
2016-01-02, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Och snart blir du uthängd:

År 2016 lovar jag att orka ta varenda fajt. Att publicera offentligt varje snuskmejlare* med namn.

Krönikan igenom så pratar hon om att hon ska "ta debatten, våga och orka ta varenda fajt" osv osv.
Betyder det att blocka folk på Twitter?

Inte mycket att bli uthängd för, men men..
Citera
2016-01-03, 00:31
Medlem
Citat:
Inte mycket att bli uthängd för, men men..
Eftersom hon sket i sina andra nyårslöften så lär hon väl skita i den biten också.

Men pengar på kontot och lite ryggdunk blev det väl av den uppenbarligen totalt meningslösa krönikan i alla fall.
Citera
2016-01-03, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Eftersom hon sket i sina andra nyårslöften så lär hon väl skita i den biten också.

Men pengar på kontot och lite ryggdunk blev det väl av den uppenbarligen totalt meningslösa krönikan i alla fall.

Verkar som sagt att hon enbart är ute efter uppmärksamhet.
Citera
2016-02-28, 12:01
Medlem
Läste precis Jennifers senaste krönika,

och verkar som hon är en sexuellt öppet o passionerad kvinna

"Våningen där jag lät mig lockas med upp av ett gift par"

Kanske ingen överraskande, med vad säger ni?

En trekant? Och vilka är paret?
Citera
2016-06-04, 13:58
Medlem
Går rykten om att Jennifer ska vara gravid tillsammans med sin mycket yngre italienska pojkvän och älskare Domenico.

http://www.imagebam.com/image/fa3029487614113
Citera
2016-11-24, 12:15
Bannlyst
Citat:
Går rykten om att Jennifer ska vara gravid tillsammans med sin mycket yngre italienska pojkvän och älskare Domenico.

http://www.imagebam.com/image/fa3029487614113

Såg nästan så ut i morgonTV i måndags innan fotbollsgalan. Men rätt tjusig på galan.
Citera
2016-11-26, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunk
Såg nästan så ut i morgonTV i måndags innan fotbollsgalan. Men rätt tjusig på galan.

Är nog stor chans att det är Zlatan som gjort Jennifer gravid..

https://pbs.twimg.com/media/Cx3I2ZbXgAAaSu9.jpg

Det har ju varit hennes mål ända sen hon började följa hans karriär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in