Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Maken till självgod människa får man leta efter. Läste precis en intervju med Zlatan som han gav till samtliga svenska medier. Och så här återger Wegerup det hela i sin blogg:
"En lång dag som inte är slut än. Mycket jobb, mycket bra eget Zlatan-snack att skriva ut från band."
"Som Zlatan sa i min intervju med honom i dag, apropå allt åkande till Milanello: "Det tar en timme ut hit varje gång"."
"Fick just lite bilder mejlade till mig från vår fotograf Jimmy Wixtröm som kommit ner inför derbyt. Bilder på Zlatan och mig, i samtal i soffan."
"Fick väldigt bra samtal, först med alla medier på plats (SVT, TV4 och några tidningar) samt sen ensam pratstund med Zlatan."
"Roligt för övrigt att träffa kollegor, bland andra Jane Björck från SVT som generöst gav mig komplimanger för mitt jobb här i Italien. Vi delar samma passion för l'italia och dess calcio."
...och det enda som verkar ha kommit ur detta enskilda samtal är följande:
– Vi bor mitt i stan. Det är jättebra, vi trivs, säger Zlatan.
Det bor en del spelare där med eller hur?
– Ja, några. Men många bor ju här ute. Som du vet tar det ju en timme ut hit till Milanello varje dag, det blir mycket tid i bilen.
Zlatan ler.
– Men det är bra här, frisk luft! Fast vi trivs ändå med att bo i stan.
Ridå.
läste det idag. gud vad hemsk hon är! Och ful som stryk också, c,mon guys, lite måtta får det vara! En annan på flashback tipsade mig om denna bloggen idag, 16årig tjej som bloggar om fotboll;
http://nezik.blogg.se
sjukt mycket hetare än tjejen-som-har-sin-tunga-upp-i-zlatans-röv