2013-02-04, 13:56
Medlem
Ipissonus avatar
Att kritisera Aftonbladet är förvisso som att bua på paralympics men ett större bottennapp än Wegerups TV-Z på AB:s webtv är svårt att hitta. Pinsamt låg kvalitet på allt!
Citera
2013-02-05, 02:48
Medlem
TimTebows avatar
Om Zlatan fick lägga upp en lista över sina största stalkers, vem tror ni skulle hamna högst upp?

Jo, denna människa..
Citera
2013-02-05, 02:56
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipissonu
Att kritisera Aftonbladet är förvisso som att bua på paralympics men ett större bottennapp än Wegerups TV-Z på AB:s webtv är svårt att hitta. Pinsamt låg kvalitet på allt!
LOL, ja det där var verkligen something else.. 1 minut Zlatan och 10 minuter Wegerup.. vem bryr sig om någon fransman har kastat ett ägg på henne och varför intervjuas hon på engelska??
Citera
2013-02-14, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipissonu

Hahah, väl talat!

Jennifer Wegerup lider av något sjukt bekräftelsebehov, alternativt narcissism. Hennes artiklar handlar om hur hon fick prata med Zlatan, Zlatan pratade bara med henne etc. Hon lyckades ju t.o.m. göra TV-Z till en serie om henne själv och hennes bedrifter kändes det som. Hon har inte begåvats med någon vidare skribenttalang heller om jag får säga mitt. Styltiga och amatörsmässiga artiklar och krönikor.

Läste idag en krönika av Erik Niva varpå jag direkt efter läste en av hennes. Aldrig tidigare har jag sett en större konstrast mellan bra och dålig journalistik.
Citera
2013-02-17, 07:02
Medlem
Milizers avatar
Jennifer Wegerup. Suck.

Har träffat henne i Strömstad och har knullat en släkting till henne. De är lika korkade båda två. Hon (släktingen) avbröt knullet med kommentaren "Jag är kissnödig. Måste gå och kissa".

Jag föreslår att Jennifer avbryter sin jounalistkarriär genom att gå och kissa. Det skulle göra svensk journalistik en tjänst.
Citera
2013-03-18, 19:04
Medlem
Låt oss återgå till Wegerups meloner. Hon brukar spela rätt hårt på dem. Här skriver hon lite om ämnet. http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/jenniferwegerup/article16319451.ab
Citera
2013-03-18, 22:41
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
Låt oss återgå till Wegerups meloner. Hon brukar spela rätt hårt på dem. Här skriver hon lite om ämnet. http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/jenniferwegerup/article16319451.ab

Joo, hon bär på en bröstchock. Det kan kanske ha hjälpt henne i karriären..
Citera
2013-11-14, 16:13
Medlem
Reko45s avatar
wegerup är ingen sportjournalist...hon är en "se&hör skribent" som kan inget om sport...men mycket om zlatan. alltid roligt att se sportpanelen i gomorron sverige på svt. Helt värdelös då hon kan bara prata om zlatan och damfotboll (bara mästerskap).

troligtvis den smalaste "sportjournalisten" i Sverige då hon bara kan prata om 2 ämnen samtidigt som hon inte verkar vara intresserad av sport förutom fotbollen pga att de är hennes jobb....
Citera
2013-11-14, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reko45
wegerup är ingen sportjournalist...hon är en "se&hör skribent" som kan inget om sport...men mycket om zlatan. alltid roligt att se sportpanelen i gomorron sverige på svt. Helt värdelös då hon kan bara prata om zlatan och damfotboll (bara mästerskap).

troligtvis den smalaste "sportjournalisten" i Sverige då hon bara kan prata om 2 ämnen samtidigt som hon inte verkar vara intresserad av sport förutom fotbollen pga att de är hennes jobb....

Instämmer till fullo. Hon liknar Johanna Garå på fotbollskanalen som bara skriver om vad spelarna lagt ut på instagram, fast Garå är ju betydligt snyggare.
Citera
2014-02-03, 22:39
Medlem
Om ni springer på Wegerup så fråga om Pippo Inzaghi.
Då kan ni med tur få höra om något som hon är oerhört stolt över...
Citera
2014-02-24, 22:06
Medlem
I den här videon från efter Leverkusen-matchen i CL så verkar det som att precis i slutet försöker Wegerup göra sitt bästa för att få prata med Zlatan och nästan sliter i honom men han går bara förbi.

http://www.101greatgoals.com/blog/awesome-zlatan-ibrahimovic-interview-on-left-footed-howitzer-v-leverkusen-there-is-no-wrong-foot/

Beror det på att Aftonbladet citerade en Daily Mirror-artikel som var fejk? (Z dementerar via twitter och facebook och kallar tidningen för ett skämt)

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/zlatan-ibrahimovic-id-destroyed-premier-3172806

Jag förstår att han inte är nöjd med svensk media, men för Wegerup måste det nog kännas lite förnedrande..

edit. För det är väl Wegerup i videon??
Citera
2014-08-01, 23:03
Medlem
Trechzs avatar
Jennifer Wegerup. Helt värdelös journalist.

Jobbar för det mesta hos aftonbladet på deras Zlatan "rapporter". Vet inte vad jag ska säga men hon kan inte intervjuva för ett öre och hon snackar som en efterbliven fiskmås. Nån som vet vad det är för fel på henne och hur hon kan behålla jobbet? Hennes hand rör sig nåt helt jävla absurbt retarderat hela tiden också...

Exempel: http://tv.aftonbladet.se/webbtv/sport/fotboll/article47599.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in