2016-01-01, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Topp-tjejerna gillar sex på riktigt (Belladonna, Katsumi, Bobbi Starr, Annette Schwarz, Jada Fire, Sasha Knox, Sandra Romain, med flera). Vanliga porr-stjärnor gör det mest för uppmärksamheten.

2) Kvinnor som gillar sex föds med det. Det är som att en del föds med en talang för musik, en del föds med en talang för matematik, en del föds med en talang för sex.

3) Titta på Melanie Moon till exempel hon knullar en massa okända män, blir filmad av John Thompson, blir nersprutad av typ 20 män, äter sperma från en tallrik, för de flesta kvinnor skulle det vara ett sexuellt övergrepp, för kvinnor som gillar sex är det "oh yeah, det är ganska hett".

Bild bevis?

Är Melanie Moon den bästa kvinnan i världen baserat på att hon äter sperma från en tallrik?
Tänk om Melanie Moon enbart spelar in porr för pengarna+

Sen om jag inte förstått allt fel så lämnar kvinnor porren efter ett tag. Detta är vanligt, frågan är varför de inte stannar tills de dör, om sexet nu är det bästa de vet.
Senast redigerad av DavidMiscavige 2016-01-01 kl. 18:16.
Citera
2016-01-01, 18:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Är Melanie Moon den bästa kvinnan i världen baserat på att hon äter sperma från en tallrik?
Tänk om Melanie Moon enbart spelar in porr för pengarna+

1) Hon är den bästa kvinnan i världen för att hon har dedikerat sitt liv till sin sexuella fetish. Lyssna på intervjun i början där hon säger att hennes hobby är ficken och schlucken.

2) Det finns massor med bättre saker hon kunde göra för pengar än att äta sperma från en tallrik.

3) Fråga en vanlig tjej om hon vill ställa upp på det som Melanie Moon gör.

Citat:
Sen om jag inte förstått allt fel så lämnar kvinnor porren efter ett tag. Detta är vanligt, frågan är varför de inte stannar tills de dör, om sexet nu är det bästa de vet.

De flesta som slutar gör det för att de inte tände på det egentligen. Topp-tjejerna stannar en lång tid.
Citera
2016-01-01, 18:39
Bannlyst
Citat:
1) Hon är den bästa kvinnan i världen för att hon har dedikerat sitt liv till sin sexuella fetish. Lyssna på intervjun i början där hon säger att hennes hobby är ficken och schlucken.

2) Det finns massor med bättre saker hon kunde göra för pengar än att äta sperma från en tallrik.

3) Fråga en vanlig tjej om hon vill ställa upp på det som Melanie Moon gör.

De flesta som slutar gör det för att de inte tände på det egentligen. Topp-tjejerna stannar en lång tid.

Vad kunde hon gjort som gav mer pengar? Hon är ju ingen Kate moss så hon kan inte bara skicka in en bild till Vogue och hon är ingen Petra Marklund så hon kan inte bara röra på höfterna och sjunga.
Är hon även intelligent? Kanske raketforskning?

Nej en vanlig tjej vill knappast göra det Moon gör.
Alltså vi är väl snart 7 miljarder människor här i världen och någon måste ju älska att göra det Moon gör. Allt annat vore statistiskt underligt.

Får man fråga dig Babianen som ändå är rättfram varför du inte har gjort ett boobjob om nu Moons bröst är av högsta kvalite?
Citera
2016-01-01, 18:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vad kunde hon gjort som gav mer pengar? Hon är ju ingen Kate moss så hon kan inte bara skicka in en bild till Vogue och hon är ingen Petra Marklund så hon kan inte bara röra på höfterna och sjunga.
Är hon även intelligent? Kanske raketforskning?

Hon kunde ha gift sig med en man som försörjde henne.

Citat:
Nej en vanlig tjej vill knappast göra det Moon gör.
Alltså vi är väl snart 7 miljarder människor här i världen och någon måste ju älska att göra det Moon gör. Allt annat vore statistiskt underligt.

Ja exakt en minoritet av kvinnor gillar sex på riktigt, majoriteten försöker att undvika det om de inte får betalt.

Citat:
Får man fråga dig Babianen som ändå är rättfram varför du inte har gjort ett boobjob om nu Moons bröst är av högsta kvalite?

Jag är inte rätt typ för att ha stora silikon bröst man måste vara en bimbo för det.
Citera
2016-01-01, 18:59
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) En minoritet av kvinorna föds med att gilla sex.

2) En del av kvinnorna kan lära sig att gilla sex om de har mycket sex när de är unga.

3) Majoriteten av kvinnorna kommer aldrig att gilla sex men jag tror att de kan lära sig att stå ut med det om de gör det tillräckligt mycket.

4) En stor del av kvinnorna kommer aldrig att gilla sex oavsett.

5) Realistiskt kommer 90% av kvinnorna aldrig att gilla sex och de försöker att undvika det så mycket som möjligt.
Vad du tror (eller påstår att du tror) har ingenting med fakta att göra.
Citera
2016-01-01, 19:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Presentera din egen fakta då? Vi har postat seriösa undersökningar och bra argument, vad har du att komma med?
Citera
2016-01-01, 19:01
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja det har ni inte ni har det för att få bekräftelse och för att få en + siffran!!!!
Tro det om du vill framstå som en idiot ännu mer. Klart som fan att vi har sex för att det är skönt. Bekräftelse bryr jag mig inte om eftersom jag ändå inte litar på om någon är positivt inställd till mig.
Citera
2016-01-01, 19:02
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Presentera din egen fakta då? Vi har postat seriösa undersökningar och bra argument, vad har du att komma med?
Vilka vi? Babianen och dennes alternativa konton? Är det seriöst att säga att alla ljuger som påstår något annat än vad babianen gör? Är det att argumentera för sin sak?
Citera
2016-01-01, 19:12
Avslutad
Citat:
Vilka vi? Babianen och dennes alternativa konton? Är det seriöst att säga att alla ljuger som påstår något annat än vad babianen gör? Är det att argumentera för sin sak?
Vi som inte tror att tjejer är intresserade av sex. Om man inte kan belägga det man säger så kanske man ljuger eller hur?
Citera
2016-01-01, 19:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Jag har presenterat massor med fakta + forskning som belägg för det jag säger. Ska jag länka igen?

2) Varför kommenterar du inte att kvinnor själva säger att de hellre shoppar, sitter på facebook, äter godis än har sex?

3) Eller att kvinnor själva säger att de tappar sexlusten långa relationer?

Citat:

1) Jag har postat bevis för att jag är kvinna och jag är villig att gå på cam när som helst och visa det.

2) Det är uppenbart för mig när en fulgubbe låtsas vara kvinna.
Senast redigerad av Babianen 2016-01-01 kl. 19:34.
Citera
2016-01-01, 19:52
Medlem
Babianens avatar
Här är mer belägg för det jag säger,

More Young Women, 18-30, Report Low Libido

Citat:
Iris is one of an increasing number of women in the prime of life and at the height of their fertility who have lost their sexual desire, according to medical experts and a growing body of research.

Citat:
A cross-sectional study of 31,000 U.S. females 18 and older published in 2008 in Obstetrics and Gynecology magazine, about 43 percent of women reported sexual problems.

Citat:
"I call it the 'going along syndrome,'" she said. "By 17 they are sexually active and go along with sex, even if it doesn't feel good or they don't have a libido. If they go along at 18 or 20, they continue after they are married."
Citera
2016-01-01, 20:43
Medlem
Babianens avatar
1) Här är några kvalitativa exempel, det här mönstret stämmer med det som jag har fått höra från andra kvinnor,

Citat:
I'm going in to year 3 of the relationship and sex stopped when we moved in together. I'm going to guess we've had sex maybe 6 times at the absolute most in 2015. It's never spontaneous, and always involves the same ritual of a back rub with the lights off before we start and there's always a "hurry up" after more than a couple of minutes. She's shared some of the reasons, which are mostly past trauma, and she's on a lot of medications. I went to a meeting with her therapist. Nothing much happened. Her therapist has been giving her books and suggestions, but she refuses to do any of it. She's started putting pressure on for more commitment (house, marriage, kids), but I'm the one with the financial means to get there. Sex came up and she suggested I sleep with other people, and then quickly followed by saying that if I did, she wouldn't sleep with me again. I said I didn't want that, and then said I was nervous about the direction we were headed with a house, marriage, and kids when there was no physical aspect of our relationship, and concerned about the level of commitment. That did not go over well at all, and resulted in slammed doors, crying, and threats. She declared that she was done trying to do anything about her aversion to having sex with me, and called me selfish and said this was "all about my dick."

https://www.reddit.com/r/DeadBedrooms/comments/3z0wcl/i_mhl33_had_talk_with_her_fll33_and_it_didnt_go/

Citat:
I am a 50 year old man, good shape, good looking, not bald, not fat, not dirty and not lazy. I was engaged to another women 14 years ago when my current wife decided she wanted me. We had sex everyday everyway everywhere. It was great. She was pretty as hell, killer body and a fun person. Needless to say I left a stable good hearted women and really hurt her bad. We ended up getting Pregnant 6 months in. Then the change happened. We got married, no sex on the wedding night and not much after that. The last BJ I got was March of 2002, she told me see If I am nice you get nice things. Apparently I have never been nice since because she has not even touched my dick since then. Our son was born He immediately went into out bed I went to the spare room with the cat and have not been back since. I cannot complain about no sex or else I am Satin. We have had Sex 90 times since 2004 Yes I get pissed and I keep track of things. The last time I said anything was last January after not sex for two years. There was not talking about it she just said it made her hate me for the next three months. We have had sex 2 times in 2015, the last being Sept 9th. I am so pissed all the time I cannot take it and really If she would ask for sex I would say no. She does not kiss me, does not touch me at all and when I am blessed with sex it is nothing but laying there. I rank 6th in the house behind our son and her cats. Mind you I work 60 hours a week third shift I do the house work, lawn and my own laundry plus cook dinner while she works days.

https://www.reddit.com/r/DeadBedrooms/comments/3ywbfa/there_has_to_be_more_in_life_than_this_i_need_help /

Citat:
My tale of woe is pretty typical – we’ve been married 11 years, and after the first kid (we have 2) the sex and any sort of intimacy diminished year by year. We’ve had sex twice in 15 months, at times going almost a year without. We haven’t kissed on the lips in a year, and we haven’t REALLY kissed in probably 10 years (We’re too old to make-out apparently). I’m 42 today, and my sex life is pretty much over until the kids are grown and I can leave.

https://www.reddit.com/r/DeadBedrooms/comments/3yw73o/happy_no_fucking_birthday_to_me/

Citat:
THE SEX ISSUES:
Fast forward 8 or so years and things haven’t gotten better. Here is a rundown of our current sex life:
* Sex 2 to 3 times a month (on average).
* Occasionally, I may get a handjob (1x a month on average).
* No oral sex. The last blowjob was 4 years ago.

* My wife hasn’t cum in a few years. She doesn’t want to work with me on what it would take to make her cum.
* I cum way too early. This wasn’t always the case; rather, the problem started shortly after marriage. I can’t fully figure it out but have recently made some progress to the point where it’s longer than a minute (now 3 to 4 minutes, and getting better!).

My Wife’s Feelings:
* My wife doesn’t like making out.
* When we kiss, we can’t tongue kiss/French kiss/open-mouth kiss.
* She doesn’t like me touching her vagina (she says it’s because I bite my fingernails). This means no fingering, but she may be open to me rubbing her clit during sex.
* She hates the idea of me going down on her, full stop. She thinks it is gross.
* She won’t go down on me, and hates that I’d even ask (she says most women don’t do this after marriage, which I debate).
* She says she just doesn’t like sex as much as I do. When I asked her what her reaction would be if I told her that “We never have to have sex again, and I’ll just give you back massages” her reply was “90% of women would love that!”

https://www.reddit.com/r/DeadBedrooms/comments/3yr6hh/havent_had_a_blowjob_in_4_years_are_my/

läs den sista delen igen,

Citat:
When I asked her what her reaction would be if I told her that “We never have to have sex again, and I’ll just give you back massages” her reply was “90% of women would love that!”

alltså enligt den här kvinnan skulle 90% av kvinnorna älska om de aldrig behövde ha sex igen och bara fick rygg-massage istället.

2) Skulle de här kvinnorna agera så här om de gillade sex? Obviously not. Det här är normen enligt mina erfarenheter.
Senast redigerad av Babianen 2016-01-01 kl. 20:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in