Citat:
Ursprungligen postat av
DavidMiscavige
Intressant studie.
Även om jag inte delar alla åsikterna måste jag ge dig att du hela tiden presenterar fakta. Cineasten verkar mest hata och domdera vem som får skriva vad.
Men är porrstjärnor ett undantag? För det finns ju kvinnor som har massor av sex
Fast det babianen presenterar som fakta gäller inte alla människor. Påfallande ofta feltolkar babianen vad som står skrivet och tolkar efter eget huvud, allt i syfte att skapa diskussion. Samma frågor ställs om och om igen och samma argument förs fram "jag är kvinna så jag vet" och "du ljuger". Tycker du det är seriösa argument?
Är det seriöst att påstå att 90% av alla världens kvinnor inte bara ogillar sex utan t.o.m hatar det?
Är det seriöst att påstå att 80-90% av alla kvinnor är feta när det inte stämmer för fem öre?
Är det seriöst att kalla alla män för våldtäktsmän?
Är det seriöst att påstå att alla kvinnor vill bli våldtagna/ha sex mot sin vilja?
Är det seriöst att påstå att lesbianism inte förekommer?
Är det seriöst att påstå att alla manliga porrskådisar är bögar och att de knullar på film för uppmärksamheten?
Är det seriöst att påstå att män inte har sex för att det är skönt? Ja babianröven har påstått det.
Är det seriöst att påstå att alla kvinnor (trots att de är frigida) vill vara porrstjärnor?
Är det seriöst att säga "du ljuger" till alla som har en åsikt som stämmer mer överens med resten av världens än med babianens åsikter?