2016-01-01, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Går ju vara kåt men sen när man ska ha sex med en man går det över... Men man får verkligen anstränga sig och försöka tända på honom för att han ska bli glad fast man inte gör det, typ låtsas många kvinnor fejkar orgasmer också....

Så du är kåt men så när du ska ha sex med mannen slutar du vara kåt?
DU kanske är lesbisk?
Citera
2016-01-01, 16:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
DU kanske är lesbisk?

Titta på vad kvinnor skriver, (FB) Feminister: heterosexualitet är inte naturligt för kvinnor

Citat:
It’s just that the sex does approximately as much for us as making a cupping motion over our elbow over and over again. It doesn’t hurt, but why would we?

det som hon inte säger är att det är äckligt och känns som att bli utsatt för ett sexuellt övergrepp.

fler exempel, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Citat:
Man here. One who recently had his wife say the exact phrases "I wouldn't care if we never had sex again." and “I just never feel like having sex.”.

Citat:
Actually, tonight we had another fight and part of it ended up me venting my frustrations about a lack of any affection at all. She again told me it wouldn't happen (actually the phrase "sex is only meant for procreation" was used).
Citera
2016-01-01, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Titta på vad kvinnor skriver, (FB) Feminister: heterosexualitet är inte naturligt för kvinnor

det som hon inte säger är att det är äckligt och känns som att bli utsatt för ett sexuellt övergrepp.

fler exempel, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Intressant studie.
Även om jag inte delar alla åsikterna måste jag ge dig att du hela tiden presenterar fakta. Cineasten verkar mest hata och domdera vem som får skriva vad.

Men är porrstjärnor ett undantag? För det finns ju kvinnor som har massor av sex
Citera
2016-01-01, 17:07
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
1) Hur vet du att heterosexuella kvinnor tänder på män?

2) Om heterosexuella kvinnor tände på män skulle det inte vara logiskt att de tackade ja till sex då? Till exempel på tinder.

En god vän till mig fick faktiskt napp på en vit kvinna från ett sydamerikanskt land på tinder... Och denna man ser verkligen inte ut som en fotomodell. Jag trodde självklart att det var århundradets lögn först, men han visade videor som bekräftade allt han berättade. Hon gav porrsex gratis och lät honom filma t.o.m.

Lustigt hur det mest osannolika kan hända ibland.
Citera
2016-01-01, 17:12
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
DU kanske är lesbisk?
Ja nej det är jag inte men tänkte kanske är nåt fel på mig som inte gillar det? Det var inget fel på mannen
Citera
2016-01-01, 17:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Intressant studie.
Även om jag inte delar alla åsikterna måste jag ge dig att du hela tiden presenterar fakta. Cineasten verkar mest hata och domdera vem som får skriva vad.

Men är porrstjärnor ett undantag? För det finns ju kvinnor som har massor av sex

1) Topp-tjejerna gillar sex på riktigt (Belladonna, Katsumi, Bobbi Starr, Annette Schwarz, Jada Fire, Sasha Knox, Sandra Romain, med flera). Vanliga porr-stjärnor gör det mest för uppmärksamheten.

2) Kvinnor som gillar sex föds med det. Det är som att en del föds med en talang för musik, en del föds med en talang för matematik, en del föds med en talang för sex.

3) Titta på Melanie Moon till exempel hon knullar en massa okända män, blir filmad av John Thompson, blir nersprutad av typ 20 män, äter sperma från en tallrik, för de flesta kvinnor skulle det vara ett sexuellt övergrepp, för kvinnor som gillar sex är det "oh yeah, det är ganska hett".

Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
En god vän till mig fick faktiskt napp på en vit kvinna från ett sydamerikanskt land på tinder... Och denna man ser verkligen inte ut som en fotomodell. Jag trodde självklart att det var århundradets lögn först, men han visade videor som bekräftade allt han berättade. Hon gav porrsex gratis och lät honom filma t.o.m.

Lustigt hur det mest osannolika kan hända ibland.

Bild bevis?
Citera
2016-01-01, 17:36
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Hur vet du att heterosexuella kvinnor tänder på män?

2) Om heterosexuella kvinnor tände på män skulle det inte vara logiskt att de tackade ja till sex då? Till exempel på tinder.

3) Svara på frågan, varför skulle kvinnor vilja ha sex med män bara för att de är kvinnor?
Idiotjävel. Du har redan fått svar.
Citera
2016-01-01, 17:43
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Intressant studie.

Fast det babianen presenterar som fakta gäller inte alla människor. Påfallande ofta feltolkar babianen vad som står skrivet och tolkar efter eget huvud, allt i syfte att skapa diskussion. Samma frågor ställs om och om igen och samma argument förs fram "jag är kvinna så jag vet" och "du ljuger". Tycker du det är seriösa argument?

Är det seriöst att påstå att 90% av alla världens kvinnor inte bara ogillar sex utan t.o.m hatar det?
Är det seriöst att påstå att 80-90% av alla kvinnor är feta när det inte stämmer för fem öre?
Är det seriöst att kalla alla män för våldtäktsmän?
Är det seriöst att påstå att alla kvinnor vill bli våldtagna/ha sex mot sin vilja?
Är det seriöst att påstå att lesbianism inte förekommer?
Är det seriöst att påstå att alla manliga porrskådisar är bögar och att de knullar på film för uppmärksamheten?
Är det seriöst att påstå att män inte har sex för att det är skönt? Ja babianröven har påstått det.
Är det seriöst att påstå att alla kvinnor (trots att de är frigida) vill vara porrstjärnor?
Är det seriöst att säga "du ljuger" till alla som har en åsikt som stämmer mer överens med resten av världens än med babianens åsikter?
Senast redigerad av Cineasten 2016-01-01 kl. 17:50.
Citera
2016-01-01, 17:44
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Bild bevis?

Det blir nog ganska så svårt att få fram. Han vägrar att visa eller skicka allting utan kompensation och för att han filmade sig själv när han fick deepthroat m.m. Om jag kan få tag på videon så skickar jag den i ett PM till dig.

Men tro mig, jag har absolut ingen anledning att ljuga. Jag var nog mer skeptisk till detta än du innan jag fick se videobevis.
Citera
2016-01-01, 17:48
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Topp-tjejerna gillar sex på riktigt (Belladonna, Katsumi, Bobbi Starr, Annette Schwarz, Jada Fire, Sasha Knox, Sandra Romain, med flera). Vanliga porr-stjärnor gör det mest för uppmärksamheten.

2) Kvinnor som gillar sex föds med det. Det är som att en del föds med en talang för musik, en del föds med en talang för matematik, en del föds med en talang för sex.

3) Titta på Melanie Moon till exempel hon knullar en massa okända män, blir filmad av John Thompson, blir nersprutad av typ 20 män, äter sperma från en tallrik, för de flesta kvinnor skulle det vara ett sexuellt övergrepp, för kvinnor som gillar sex är det "oh yeah, det är ganska hett".

Bild bevis?
Tidigare påstod du att kvinnor lär sig gilla sex när de knullat många gånger o att ingen tycker om det från början. Jävla idiot. Det enda du gör är att provocera och trolla.
Citera
2016-01-01, 17:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Tidigare påstod du att kvinnor lär sig gilla sex när de knullat många gånger o att ingen tycker om det från början. Jävla idiot. Det enda du gör är att provocera och trolla.

1) En minoritet av kvinorna föds med att gilla sex.

2) En del av kvinnorna kan lära sig att gilla sex om de har mycket sex när de är unga.

3) Majoriteten av kvinnorna kommer aldrig att gilla sex men jag tror att de kan lära sig att stå ut med det om de gör det tillräckligt mycket.

4) En stor del av kvinnorna kommer aldrig att gilla sex oavsett.

5) Realistiskt kommer 90% av kvinnorna aldrig att gilla sex och de försöker att undvika det så mycket som möjligt.
Citera
2016-01-01, 17:59
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Fast det babianen presenterar som fakta gäller inte alla människor. Påfallande ofta feltolkar babianen vad som står skrivet och tolkar efter eget huvud, allt i syfte att skapa diskussion. Samma frågor ställs om och om igen och samma argument förs fram "jag är kvinna så jag vet" och "du ljuger". Tycker du det är seriösa argument?

Är det seriöst att påstå att 90% av alla världens kvinnor inte bara ogillar sex utan t.o.m hatar det?
Är det seriöst att påstå att 80-90% av alla kvinnor är feta när det inte stämmer för fem öre?
Är det seriöst att kalla alla män för våldtäktsmän?
Är det seriöst att påstå att alla kvinnor vill bli våldtagna/ha sex mot sin vilja?
Är det seriöst att påstå att lesbianism inte förekommer?
Är det seriöst att påstå att alla manliga porrskådisar är bögar och att de knullar på film för uppmärksamheten?
Är det seriöst att påstå att män inte har sex för att det är skönt? Ja babianröven har påstått det.

Är det seriöst att påstå att alla kvinnor (trots att de är frigida) vill vara porrstjärnor?
Är det seriöst att säga "du ljuger" till alla som har en åsikt som stämmer mer överens med resten av världens än med babianens åsikter?
Ja det har ni inte ni har det för att få bekräftelse och för att få en + siffran!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in