Citat:
Ursprungligen postat av
zobbizadeh
Ställ dig på Seved i Malmö. På Jespersgatan, Rasmusgatan eller Sofiagatan. Du kommer vara den ende vite där och de kommer att hota dig till livet för att du stör deras knarkhandel. På Möllevångstorget om kvällarna är det mest vänsterpatrask och muslimer och annat pack. Mobilia är ett ställe där patrask och gamlingar handlar, zigenarna brukar hitta sina offer där (gamlingar) och man ser på utbudet att det är en utarmad stadsdel men det är så rent generellt för Malmö. Jag har alltid blivit deprimerad när jag varit där. jag handlar aldrig i Malmö om jag kan undvika det. Tycker att muslimerna och zigenarna som anses bidra till samhället kan dra lasset och skapa arbetstillfällena.
Visst blir man deprimerad av det, jag undviker Mobilia om jag kan. Men snart finns det inget ställe kvar att handla, även Emporia är helt blattifierat.
Jag försöker stålsätta mej mentalt inför att gå in på Mobilia men varje gång känns det som en kalldusch och jag mår illa fysiskt och mentalt och magkatarren gör sej påmind.
Sevedsområdat har jag inte ens vågat sätta min fot i på flera år, där kändes det verkligen som att vara i fiendeland.